iets leuks "gestolen"

Wij eten eigenlijk alles wel graag, pasta, aardappels met groente, rijst, patat, hij lust alleen geen pannekoeken. Nu ik zwanger ben heb ik veel behoeftte aan patat. Lekker de honger stillen en het flauwvalgevoel wegnemen met iets zouts, geen zoet! En patat houdt hij ook graag in zijn hand! Maar mijn man, die lust niets, dat is pas moeilijk!

VRAAG: Wat doe je met de kleren die te klein zijn en nog wel goed? Wij bewaren het voor de tweede.

Janine

Ja hoor mijn man kookt ook regelmatig, ondanks dat ik niet 'buitenshuis' werk! Het is maar net hoe het uitkomt en hoe ik me voel (nu ik zwanger ben heb ik weinig trek en na het koken zit ik al vol van de geur!) Mijn man doet ook vaak genoeg boodschappen dus ik mag helemaal niet klagen!
Het lekkerst vind ik zijn pastasauzen, die vindt hij ook het leukste om te maken!

Is jouw partner (in grote lijnen) net zo opgevoed als jij of totaal anders en keken/kijken jullie hierdoor ook anders naar bepaalde dingen in de opvoeding bij jullie kindje(s)?

Haha nee wij zijn totaal niet hetzelfde opgevoed.Mijn man is zwaar 'christelijk' opgevoed, en ik daarintegen totaal niet!En ja hoe gaan we dat nu doen met onze dochter?!Best wel eens moeilijk.Maar gelukkig heeft mijn man niet dezelfde mening als zijn ouders dus zo'n 'opvoeding' zal ze niet krijgen.Ik denk dat het een beetje sam sam wordt.Of naja eigelijk al is.Het is niet zoals ik ben opgevoed, en ook niet zoals mijn man.Maar ik moet wel zeggen dat ik denk  er meer van mijn opvoeding, in haar opvoeding komt dan die van mijn man.Hoop dat je het nog kan volgen...

Nieuwe vraag;
Koop je veel merk kleding voor je kindje?En welk merk is dat dan?
Of koop je helemaal geen merkkleding, waar koop je het dan het meest?

liefs

Ik koop geen merkkleding voor Floris. Ik vind het echt zonde van mijn geld om veel geld uit te geven voor iets dat hij maar een paar maandjes (soms korter) aan kan. Ik koop de meeste kleding voor hem bij de Hema (maar ook bij V&D, C&A, soms Zeeman).

Voor Sophie heb ik wel wat merkkleding (Mexx, Esprit, Benneton etc) maar zij is nu op een leeftijd dat ze niet zo hard groeit. Zij kan dus een heel seizoen doen met haar kleding (soms langer...ze draagt nu truien die ze vorige winter ook aan had). Basisshirtjes en ondergoed voor haar koop ik ook bij de Hema (ik ben een goede klant van de Hema hahahaha)

Wat is je favoriete televisieprogramma op dit moment?

Liefs Femke

Ugly Betty, ben echt zo'n type voor al die meidenseries van net 5! volge ze bijna allemaal. Zit met smart te wachten totdat grey's anatomy weer op tv komt en desperate housewives en dat soort serie's.

Spit je altijd alle reclamefolders door?

Ja heerlijk, kopje thee erbij en lekker bladeren! Uiteraard vind ik ze niet allemaal interessant... De electronica blaadjes hou ik apart voor manlief! En daarna weer allemaal snel bij het oud papier!

Denk je veel na over de toekomst of ben je meer en type die van dag tot dag leeft?

wat een leuke vraag!

Ik ben meer een dag-tot-dag type. Maar dan wel eentje die één keer in de zoveel tijd alles goed regelt zodat ik daar verder niet meer aan hoef te denken. (geldzaken, kinderzaken, dat soort dingen), maar een planning maken... nee. Ik geloof heel erg in de uitspraak van John Lennon 'Life is what happens to you while you're busy making other plans'.

Hoe zou je jouw interieur omschrijven?

KT

Terug
Bovenaan