iets leuks "gestolen"

Momenteel helaas nog een bijelkaar geraapt zooitje. We zijn langzaam aan wat nieuwe meubels aan het aanschaffen, hebben alwel een goede bank en een leuk televisie dressoir, maar moeten nog een andere salontafel, eethoek en dressoir, is helaas allemaal nog grenen en heb ik zelf niet uitgezocht, zijn nog de meubels die mijn vriend al had. Maar tja, moeten toch sparen voor andere meubels, kan niet alles tegelijk aanschaffen.

Ga je elke dag naar buiten met je kindje?

Plassen en daarna de hond uitlaten. Vriendlief vertrekt om 7 uur naar zijn werk, en ik vind het wel prettig als er iemand in huis is als ik de hond even uitlaat. Dus zit er niets anders op dan heeeeeeeeeel vroeg op te staan en dan snel even de hond uit te laten.

Hoe vaak in de week doe je boodschappen?

KT

Ik doe 1 keer in de week, op vrijdagavond,  de 'grote' boodschappen.Maar voor de rest  haal ik elke dag  'verse' boodschappen.Zoals groente, vlees, vleeswaren.Maar ja dat gaat ook wat makkelijk als je 1 straat van de winkels vandaan woont en je hoeft niet te werken!

Next.....
Laten jullie foto's maken bij die fotograaf in de v&d?(kan even niet op zijn naam komen....)Van die bonnen die in de prenetal baby-doos zaten?Wij gaan aanstaande zaterdag de tweede gratis  foto ophalen!Alleen vorige keer hebben we 3 foto's bijgekocht....me man vondt ze zooo leuk!Het is ook ontzettend leuk!Ze hangt ook 5 keer in de studio, als voorbeeld foto.Hebben we toestemming voor moeten  gegeven.

xxx

Elsa is er ook al 2x op de foto geweest. Hebben beide keren 1 foto bijgekocht, de andere foto's vonden we niet mooi. Ben alleen nog altijd op zoek naar fotolijstjes die erom heen passen. Want ze hebben helaas geen standaard maat.

Krijgt je kind een schommel/speeltoestel voor in de tuin?
Elsa krijgt een schommel voor in de tuin. We hebben voor haar verjaardag geld gevraagd en nu hoeven we zelf nog maar 10 euro bij te leggen voor een schommel. Dus eigenlijk betaald ze hem zelf van haar verjaardaggeld.

ja, wij hebben voor Lara d'r verjaardag ook geld gevraagd voor tuin-speelgoed. In ieder geval een zandbak en wie weet is er nog geld voor een glijbaan oid. Ze heeft ook al 2 zandbak-sets (emmer, vormpjes, schepjes) gekregen, dus daarin zijn we al voorzien! Ik kijk er echt naar uit dat ze lekker zelf kan lopen en de tuin in kan. Van mijn ouders krijgt ze, zodra ze kan lopen, d'r eerste klompjes. Lekker makkelijk om zelf aan en uit te trekken!

Oh, nu een nieuwe vraag bedenken............. Stel dat je 2 of meer kinderen krijgt; zou je dan 2 of meer kinderen een slaapkamer laten delen of verhuizen naar een groter huis?

Hier zijn al 2 kinderen en die hebben tot nu toe, dankzij een verbouwing vorig jaar, allebei een eigen kamer.
Maar als Chloë een jaar of 4 is, wordt de babykamer toch wel te klein en gaat er weer het 1 en ander verhuizen. We willen wel proberen om ze allebei een eigen kamer te geven.
Ik ben er niet op tegen trouwens om een kamer te delen, ik heb zelf ook altijd een kamer gedeeld, met eerst mijn broertje en later mijn zus en dat ging altijd goed.

Volgende vraag;
Wat vind je van jezelf dat je heel goed doet mbt je kind?

Leuke vraag Sil

Ik vind dat ik boven verwachting goed doe met onze zoon, echt waar. Maar het meest goed van mezelf is het geduld en dan vooral met eten. Dat ging op een gegeven moment helemaal niet lekker en doordat ik rustig bleef is hij nu een geweldig goede eter. Echt alles eet hij zonder problemen.

Volgende vraag: Wat vindt je het leukst van je partner?

Terug
Bovenaan