iets leuks "gestolen"

Momenteel vind ik het erg leuk om te zien hoe lief hij met Elsa omgaat. Hij is echt een hele lieve papa!

Oei, het word steeds moeilijker om een vraag te bedenken. Terwijl ik naar de regen staar om een vraag te bedenken, vraag ik me af wat jullie doen als het de hele dag regent? Ik blijf dan over het algemeen lekker binnen met Elsa, maar helaas moet ik vanmiddag even weg, cadeautje kopen en naar de bibliotheek. Dus moet wel door de regen.

Ik moet er toch uit om de oudste naar school te brengen.( en de hond moet ook naar buiten)  Tot nu toe heb ik het tussen de buien door op de fiets kunnen doen, maar ik ben bang dat ik straks toch de auto moet pakken.
Ik ga liever niet met de auto, vind het wel lekker om even een frisse neus te halen.
Verder ook lekker binnen blijven.

Waar gaat je vookeur naar uit; het pratende speelgoed van V-tech of mooi rustig houten speelgoed?

RUSTIG HOUTEN SPEELGOED!!! Al die electronische dingen met lichtjes en geluid zijn ook leuk, ongetwijfeld ook leerzaam, maar je wordt er toch knettergek van?!?!
Ik zie ook dat Lara zich beter kan vermaken met simpele houten blokken en een bal, dan met de kwakende kikker-op-batterijen en de Pooh-auto met allerlei licht en geluid. En zo'n V-tech computer/telefoon kan dan misschien wel de cijfers hardop produceren, maar tellen kan ik haar zelf ook wel leren! Ze leert dat echt niet sneller door op een knopje met 3 te drukken en dan "drie" te horen van een computerstemmetje.

Houd je wel eens een pyama-dag voor jezelf en/of kind? (dus niet aankleden, maar lekker de hele dag in comfi-pyama's rondscharrelen)

Ja we houden hier wel 's een relaxdagje, maar dan meer in huispak ofzo!
Meestal wil ik toch wel even een blokje om dus dan schiet ik gewoon een andere broek aan en gaan!
Dit deed ik wel vaker toen we nog geen kindje hadden dan nu, lekker een luie zondag!

Hebben jullie je kindje vernoemt of heeft de naam een speciale reden/betekenis?

hoi,
Ons dochtertje heet lynn en ze is niet vernoemd. En de rede is eigenlijk dat ik daar niet zo van hou omdat je dan veel de zelfde namen in een familie krijgt.
Voorbeeld: Mijn  man heet wim,vernoend naar zijn vader wim. zus heeft zoontje wim en dan nog oom en 2 neven. Ik vind dat niks,je kan er dan wel willem of william van maken maar nee......ieder z`n keus toch ?!?

Oke,nieuwe vraag: Wat is jullie bedritueel ???

xxx lynn06

Uhhmm ik neem aan dat je die van onze dochter bedoelt en niet van mi jen mn man?!! hahaha!
Overdag hangt het ervan af of ze voor t slapen verschoont wordt, maar verder is het altijd de mensen buiten gedag zwaaien, samen gordijn dichtdoen, muziekje van de babyfoon aan en dan in bedje slaapzak aan en tot slot een dikke kus!

Hoeveel tussendoortjes snacks krijgt je kindje en wat geef je dan? Mag je kindje ook iets 'speciaals' als je op visite bent? Bijv een hapje van de taart of chips?

Hi,

Heather krijgt 's ochtends een cracker en 's middags een fruithap. Soms wat rozijntjes of een kinderkoekje. Maar als we ergens zijn en wij zitten aan de chips dan mag zij er ook wel eentje. Of een blokje kaas ofzo. Daar ga ik verder niet moeilijk over doen.

Wat is de cd die je op dit moment het meest draait?

Groetjes, KT

Hoi,

Wij hebben eigenlijk altijd de radio aanstaan en dus weinig cd's. Maar in de auto hebben we er wel 1: oud hollandse kinderliedjes ingezongen door Karin Bloemen. Vooral op de wekelijkse lange ritten vanuit leusden ( bij Amersfoort ) naar Leek/ Roden  ( bij Groningen) zijn die liedjes een uitkomst. Maar verder dus even niets

VRAAG: wat gaan jullie dit jaar doen met vakantie?

Carina

Terug
Bovenaan