Nou eigenlijk doet mijn man nog niet zoveel, deed hij ook niet. Op verzoek, lees: aandringen, wel. Maar hij is nu een eigen bedrijf begonnen en daardoor om half 6 al thuis ipv van 7 uur, dus er is hoop! En hij zal wel moeten met straks 2 kleintjes. Bijvoorbeeld babyzwemmen, dat kan ik dan niet meer alleen met 2 kleintjes. En ik geloof ook wel dat het gaat lukken, ik merk het nu al beetje bij beetje. Al is het denk ik voor hem ook niet eenvoudig, hij weet niet wat een vader is, zijn vader en stiefvader zijn al jong overleden, dus dat heeft hij niet echt gekend, en die stiefvader was wat borderline-gestoord. Dus alles wat mijn man doet is al extra, ha ha ha.
VRAAG: Doen jullie iets sportiefs met jullie kleintje en waarom. Ik zwem met Erikjan omdat ik 3 dagen werk, en ook nog iets leuks met hem wil doen, en ik zwemmen zelf ook leuk vind.
Janine
VRAAG: Doen jullie iets sportiefs met jullie kleintje en waarom. Ik zwem met Erikjan omdat ik 3 dagen werk, en ook nog iets leuks met hem wil doen, en ik zwemmen zelf ook leuk vind.
Janine