iets leuks "gestolen"

Nou eigenlijk doet mijn man nog niet zoveel, deed hij ook niet. Op verzoek, lees: aandringen, wel. Maar hij is nu een eigen bedrijf begonnen en daardoor om half 6 al thuis ipv van 7 uur, dus er is hoop! En hij zal wel moeten met straks 2 kleintjes. Bijvoorbeeld babyzwemmen, dat kan ik dan niet meer alleen met 2 kleintjes. En ik geloof ook wel dat het gaat lukken, ik merk het nu al beetje bij beetje. Al is het denk ik voor hem ook niet eenvoudig, hij weet niet wat een vader is, zijn vader en stiefvader zijn al jong overleden, dus dat heeft hij niet echt gekend, en die stiefvader was wat borderline-gestoord. Dus alles wat mijn man doet is   al extra, ha ha ha.

VRAAG: Doen jullie iets sportiefs met jullie kleintje en waarom. Ik zwem met Erikjan omdat ik 3 dagen werk, en ook nog iets leuks met hem wil doen, en ik zwemmen zelf ook leuk vind.

Janine

In huis houden we dagelijks op het grote bed een stoeipartij! hahaha Onze dochter ligt dan helemaal in een deuk!
Ook heb ik een les babygym aangevraagd, ben erg benieuwd hoe ze dat vindt! Als onze 2e in mei geboren wordt en alles gaat goed dan wil ik ook met haar naar muziek op schoot gaan, lijkt me ook superleuk! (maar dat is niet echt sportief...)

Ben je makkelijker geworden met kleding/make-up e.d. sinds je moeder geworden bent?

Ik ben niet echt een tuthola, maar het gebruikelijk gaat er meestal wel, al heb ik wel eens een dag geen zin, maar dat had ik voor Erikjan ook wel eens.

VRAAG: Wat drinkt je kindje zoal?

Janine

Steyn drinkt 's Morgens melk met wat nutrix of bambix erdoorheen, tussendoor een bekertje sap (dixap, roosvisee of iets dergelijks), 's Middags bij het eten een bekertje melk of optimel drink, na zijn fruit 's Middags ook nog iets van sap en voordat hij gaat slapen 's avonds een bekertje warme melk (maar dat drinkt hij niet altijd meer op, hoor).

Over drinken gesproken....

Steyn drinkt nog niet uit een beker of tuitbeker. Alleen nog uit een fles met speen of "tuitspeen". Hij vertikt het om uit een gewone beker te drinken, tuitbeker bedoel ik dan.
Want hij heeft echt nog niet het besef hoe hij uit een beker moet drinken, zonder dekseltje zeg maar.

Hoe of waar drinkt jouw kindje uit?

Hoi,

's ochtends krijgt Heather een papfles, haar diksap (of water) krijgt ze uit een tuitbeker en 's middags haar melk in een echte beker (en daarvan gaat toch zeker een kwart ook daadwerkelijk naar binnen). 's avonds krijgt ze nog een klein flesje warme melk, maar daar drinkt ze bijna niets meer van.

Wat is je favoriete snack?

KT

Mijn favoriete snack?
Hmm. toch wel een lekkere koek bij de thee.

's Avonds snack ik vrijwwel nooit, hooguit wat zoutjes of chips.

Maar wat ik af en toe echt nodig heb is chocola en natuurlijk een volle bak frites met mahyonaise :)

Heb je dagelijks "ikke tijd" en hoe spendeer je dat?

Ja nu bijvoorbeeld! Als onze kleine meisje slaapt heb ik ff tijd voor mezelf. Smorgens 1 a 1,5uur en eind van de middag ligt ze nog n uur op bed (slaapt niet altijd).
Meestal msn ik met (forum-) vriendinnen/vrienden en check ik t forum en wat andere leuke sites en mail soms wat, verder lees ik een tijdschriftje en als mijn man thuis is haal ik wel eens wat boodschappen of ga ff lekker zelf de stad in (heerlijk ontspannen af en toe zonder kinderwagen!) Ik vermaak me prima!
Verder werk ik niet buitenshuis dus vind het heerlijk om gewoon in huis te keuvelen met de kleine erbij dus ben ook altijd weer blij als ze weer wakker is! hahaha!

Gebruik je de luiertas nog?

ja, eigenlijk altijd als we op visite gaan of als we gaan babyzwemmen. Ik heb er 1 gekregen van VGZ (zat in het kraampakket) en hij bevalt prima.

Volgende vraag:
in hoeverre mag jou kindje knoeien met eten?
mag hij/zij bijvoorbeeld met z'n/haar handje in het bakje met toetje graaien?
waneer grijp je in en hoe doe je dat?

Terug
Bovenaan