iets leuks "gestolen"

Vindt dat wel een leuke dus reageer gewoon lekker weer!
Ik vindt dat onze dochter van mij heel ver mag gaan zolang ze het doet met serieuze bedoelingen!
Ze eet heel veel met dr handjes, (groente, aardappeltjes, fruit, toetje) maar ik geef er wel een vorkje of lepeltje bij zodat ze kan oefenen. De ene keer lukt het wel de andere keer minder goed en belandt er een hoop op de grond. Geen probleem want ze zal het toch zelf moeten leren door te oefenen!
Als ze doelbewust dr danoontje in dr haar smeert of als creme gebruikt dan waarschuw ik haar en de 2e keer neem ik het over. Vaak merk ik dan dat ze al niet meer hoeft!
Ik vindt het ook geen rpobleem dat met t avondeten er allemaal eten op dr kleertjes zit want ze gaan na t eten toch de was in, af en toe gebruik ik wel n slab met armpjes eraan van Koeka (ideaal!).
Mijn schoonmoeder kan helemaal niet tegen knoeien en zit altijd geirriteerd te kijken en om onze dochter heen te poetsen , stiekem vindt ik het dan wel erg leuk dat ze zo lekker kan zitten knoeien! hahaha!

Hebben jullie vaste eet en drinkmomenten en vinden die ook altijd plaats in de kinderstoel?

Elsa heeft vaste eet/drink momenten. En dit gebeurt ook elke dag weer op dezelfde plaats. 'smorgens fles op bed, daarna aan tafel broodje eten. Fruit bij de salontafel terwijl ze in haar stoel zit. Lunch aan de eettafel. 's middags koekje in de box en vervolgens drinken uit haar rietjesbeker tijdens het spelen. Avond eten weer aan tafel. En de fles voor het slapen gaan, lekker bij papa of mama op schoot.

Heb je een toekomstdroom en zo ja, wat is dat?

Eigenlijk zodra lynn wakker word krijgt ze iets te eten en te drinken in haar kinderstoel.
Dus  zeg maar  7 uur,11uur,12.30 uur,1500 uur en 1730 uur. Hou niet precies vast aan deze tijden want het kan per dag verschillen.
Maar als ze op de grond aan het spelen is geef ik haar ook gerust  een doosje krentjes en ze vraagt de laaste tijd zelf ook om drinken en dat houd ze dan lekker bij haar op de grond of in de box.

Wat is je leukste,mooiste,grappigste,ontroerendste moment van/met  je kind? Ik weet dat er heel veel zijn maar echt dat je zegt van die moet ik echt onthouden /opschrijven om het later tegen hem/haar te vertellen.

Oke je was me voor dus zal ik je vraag beantwoorden,haha
Nee niet echt een toekomstdroom. Ik hoop alleen dat de toekomst voor mijn dochtertje heel goed en gezond en gelukkig word.
Nou ja ik wil nog meer kindjes dat is toch ook een toekomstdroom.
Ik hoop dat ik er meer mag !!  krijgen

Het mooiste moment vind ik tot nu toe dat ze op de dag van haar verjaardag 's avonds bij de salontafel stond en zo in de armen van mijn vriend liep, dat waren haar eerste stapjes los en erg mooi om te zien!

Lust jou kindje thee?

Ja,thee vind ze heerlijk !   En dan geef ik haar meestal aarbeien thee,zonder suiker.
Maar als ze bij me moeder is krijgt ze altijd met suiker(heel klein beetje zegt moeders,jaja). me moeder vind het zelf ook vies zonder suiker dus gaat ze lynn ook niet zonder geven.
Ik geef er niet om hoor !  Het is niet zo dat lynn de hele dag vol word gestopt met suiker door haar oma.

Zegt jou kindje al een paar woordjes ?

Hoi,

Heather gaat steeds meer brabbelen, maar afgezien van papa, mama, dexter, oma en dag komt er nog niet zo heel veel uit. Wel gebruikt ze die woorden gericht. Zo roept ze de hond (Dexter) als ze van haar broodkorsten af wil komen hihihi.

Maak jij jezelf iedere dag op?

KT

Terug
Bovenaan