iets leuks "gestolen"

Ja ik heb nog wel eens sjans jahaha!
Ik moet er altijd wel een beetje lachen want ik zou dat nou niet doen als man zijnde, met een vrouw die achter een kinderwagen loopt!J merkt ook wel dat je meer sjans hebt als je zonder kinderwagen loopt...Ja ik ervaar het wel anders ja, ik merk dat het oudere mannen zijn!Ik ben zelf nog maar 20, dus nog een jonge blom!En had vroeger dan ook sjans met jongens van mij leeftijd, maar nu eerder met iemand die een jaar of 26/27 is, of ouder.....Kvind het altijd wel leuk, beetje gek doen enz.haha!!Naja L81,  je snapt wel wat ik bedoel  

Zijn er mensen die je absoluut niet in de buurt wilt hebben bij je kindje?
Kwa familie ofzo...

liefs

Neuh... eigenlijk niet. Toch zeker niet van familie en vrienden. Heb tot nu toe nog geen negatieve ervaringen ermee, gelukkig....

Ga je weleens in de avond op visite en neem je je kind dan mee of regel je een oppas?

We gaan niet heel vaak op visite in de avond maar als we ergens eten gaan we zodra onze dochter moe wordt gewoon lekker naar huis! Slapen doet ze lekker in dr eigen bedje!
Als we met onze vriendengroep afspreken willen we onze kleine wel meenemen omdat zij haar niet vaak zien en we toch graag willen dat ze elkaar leren kennen.
We regelen niet vaak een oppas, proberen altijd wel een manier te vinden dat we met zn 3en kunnen gaan en bij uitzondering vraag ik mn moeder om op te passen! Toevallig gaan mijn man en ik morgenavond lekker uiteten, we hebben morgenochtend 20 wkn echo (van nr2) en smiddag tekenen we het koopcontract van ons nieuwbouwhuis!!! Dus dat moet gevierd worden en dan past mn moeder dus op!

Wie heeft er meer geduld met jullie kleine jijzelf of je partner?

Denk dat ik dat ben omdat ik er de meeste tijd mee doorbreng.
Al raakt mijn geduld ook weleens op, hoor! Hij is echt aan het uitdagen momenteel. Kijken hoever hij kan gaan, ook al istie nog maar klein :) Is  ie heerlijk aan het spelen hier en hij ziet mij, dan hangt hij al aan mijn benen he. Hoezo aandachtvragen?

Hoe laat gaat jouw kindje 's-avonds slapen?

lynn gaat 7 uur naar bed. Alles even dag zeggen,tandjes poetsen,gezichtje,handjes wassen en pyama aan en dan lekker liggen. Meestal gaat ze nog een beetje brabbelen en valt dan in slaap.

Werk je ? Zoja zie je je werk dan als een uitje ? Of baal je stiekem nog steeds dat je je kleine moet weg brengen.

Nee ik werk niet, en daar ben ik ook ontzettend blij mee! Ik zou mn kindje voor geen goud weg willen brengen!
Ik snap heel goed dat ik een luxe positie zit omdat ik thuis KAN zijn met ons kindje en dat we het daarbij ook nog financieel goed hebben maar als dit niet het geval zouden we de auto's de deur uitdoen en op een huurflatje gaan zitten (met alle respect dus) maar mn kindje opvoeden dat dan we echt zelf!
Er zijn voor mij dus andere uitjes ipv het werk en als ik tijd voor 'mezelf' wil dan is dat ook goed te regelen met mijn partner.

Welk moment van de dag is echt jou favoriete moment?

Als ik 's morgens bij Elsa op de kamer kom om haar uit bed te halen. Die glimlach die ik dan krijg....

Heb je nog wat op de salontafel staan of heb je hem helemaal leeg?

Ik heb er nog wel wat op staan, maar geen dingen die gevaarlijk zijn of waar ze zich pijn aan kan doen. Maar ze moet toch eens leren dat er ook dingen zijn waar ze niet aan mag komen en gelukkig gaat ze het woordje nee steeds beter begrijpen.

Vertel je wel eens tegen je partner wat hij goed doet mbt de opvoeding van je kind?

Terug
Bovenaan