iets leuks "gestolen"

Ja, regelmatig.
We praten sowieso vaak over de opvoeding. Over wat goed gaat en wat niet. Welke aanpak werkt. We hebben nog een dochter van drie en die is qua karakter heel anders dan Floris. Wat bij haar werkte, werkt soms bij Floris niet.
Wat ik heel erg fijn vind van mijn man is dat hij dingen uit zichzelf doet. Als hij ziet dat ik het even niet meer trek met de kinderen dan neemt hij ze even mee naar zijn moeder of hij gaat een stuk fietsen met ze (als het droog is natuurlijk). Ik waardeer dat zeer en laat hem dat ook merken. Uiteraard doe ik hetzelfde voor hem.

Doe je aan sport? En hoe vaak doe je dat in de week?

hey !!!

Neeik sport niet. Ik ben er een beetje lui voor,haha
Telkens denk ik   ik ga nu weer naar de sportschool.
Maar bij mij is sporten altijd maar voor even. Ik hou het nooit vol....haak snel weer af.
Maar sinds lynn bij ons is loop ik bijna ieder dag(als droog is)  dus dat is wel weer goed...toch?!?

Doe je kindje s`ochtends of sàvonds in bad ?

Onze dochter gaat meestal onder de douche maar over het algemeen doen we douche/bad smorgens, tenzij we de volgende dag heel vroeg weg moeten!
S'avonds in bad werkt hier niet, ze slaapt er erg onrrustig door waarschijnlijk omdat ze het dan warm heeft en met haar gevoelige huidje zal ze dan last van jeuk hebben!

Kijk ik je in de stad automatisch altijd nog voor iets voor je kleine of kan je ook wel s echt helemaal alleen voor jezelf shoppen?

Nou echt shoppen voor mezelf....nee ik neem altijd wat voor Julia mee eigelijk.Afgelopen donderdag had ik het nog.Ik ging voor een zwarte broek naar de stad en ik kwam terug met een setje kleren voor Julia....Ach ja dat kind heeft nog niet genoeg kleren zei me man toen ik thuis kwam!Hahaha.

Neem je je kindje mee als je gaat winkelen, of drop je het dan bij een oma of iemand anders?

liefs

Ps L81 wat goed nieuws hey!!!Ga je zo ff smsen

Ik kom altijd thuis met iets voor de kids, ik kan het niet laten, ook al ga ik speciaal voor mezelf shoppen. Vooral kleertjes kan ik niet laten hangen.

Vieren jullie carnaval?

We waren tegelijk, dus ik zal jouw vraag ook beantwoorden; als ik alleen ga shoppen blijven de kids gewoon thuis bij papa en anders gaan ze mee. Ik zal niet ergens anders brengen als ik ga winkelen.

Nee, ik vind carnaval niet leuk. Ik vind carnaval maar een beetje gemaakt leuk doen.  Ik ben er ook niet mee opgegroeid. Een groot deel van mijn familie komt uit  Brabant en die vieren het elk jaar uitgebreid. Zijn  ook al maanden bezig met de wagen voor de carnavalsoptocht. Ik denk  dat als ik ook  in  Brabant (of Limburg) zou zijn opgegroeid, ik het misschien wel  zou vieren omdat je er dan in meegroeit en het een  traditie is geworden.

Doen jullie  wat met valentijnsdag?  

Wij doen niet aan valentijnsdag. Persoonlijk vind ik het leuker om gewoon spontaan eens iets te doen. In plaats van op een verplichte dag.

Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

Terug
Bovenaan