iets leuks "gestolen"

Uhm vandaag hadden we rustig dagje, vanmiddag wilde we wandelen maarja kijk naar buiten.... Dus zijn we even langs mn schoonouders geweest, was wonderbaarlijk best gezellig!
Vannacht gaat de wekker van mijn man om 4.00 en hij is morgen rond 14.00 weer thuis, smiddags krijgen we een bevriend stel met baby waarschijnlijk op visite! Ajax voetbalt morgenmiddag dus dat gaat dan op, lekker hapjes op tafel en lekker zondag houden! haha!

Vind jij sport belangrijk en zou je toch wel erg graag willen dat je kind op een sport zit of maakt t je weinig uit?

ik vind sport belangrijk en zou het fijn vinden als Thomas dat ook vindt. Toch hoop ik dat hij geen topsporter wordt want dan gaat het zo om de prestatie terwijl ik het juist zo leuk vindt als er fanatiek gesport wordt ter ontspanning. Ook voor het teamgevoel vind trouwens. Winnen is leuk maar als er verloren wordt dan zou ik het fijn vinden als daar ontspannen mee omgegaan wordt.

Volgende vraag: Vind je muziekles belangrijk? Waarom wel/niet?
Lekker makkelijk bedacht he

Ik vind muziekles niet belangrijk in de zin dat ik vind dat ze dat persé moeten gaan volgen. Ik zou het wel leuk vinden als ze er interesse in hebben en ook ergens goe din blijken te zijn.
Maar ook hier geldt, net als bij de sport, dat het belangrijkste is dat ze het zelf leuk vinden.

Neem je je kindje al mee naar de tandarts?

tandarts? nee, maar ik had dan ook begrepen dat dat nog niet hoeft. Moet dat wel denk je? Wij zijn geen beste verzorgers van Thom z'n tanden want we poetsen maar 1 keer per dag en soms vergeten we dat ook nog

Volgende vraag: Wanneer heb je voor het laatst gehuild en wat was er aan de hand?

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2008 20:01:28'));

tandarts? nee, maar ik had dan ook begrepen dat dat nog niet hoeft. Moet dat wel denk je? Wij zijn geen beste verzorgers van Thom z'n tanden want we poetsen maar 1 keer per dag en soms vergeten we dat ook nog

Volgende vraag: Wanneer heb je voor het laatst gehuild en wat was er aan de hand?

Er moet natuurlijk niks, maar ik doe het wel, al vanaf het begin. Chloë heeft nog niet in de stoel gezeten hoor, maar zo is het niet helemaal vreemd als ze straks wel mee moet. Kyara heb ik ook vanaf baby mee genomen en vervolgens bij mij op schoot in de stoel en nu gaat ze heel stoer alleen in de stoel.
Sil

Ongeveer een week geleden op mijn werk.
Een collega en tevens goede vriendin van mij vroeg hoe het met me ging want ze vond dat ik er wel erg moe uitzag. Toen begon ik meteen te huilen. Het werd me even allemaal teveel. Werk, thuis, kinderen. Ik heb de afgelopen tijd er veel gewerkt (ong 5 a 6 dagen in de week. Normaal werk ik 4 dagen), Floris werd de laatste tijd heel vroeg wakker (ong 5 uur) en het ging allemaal even niet zo lekker.

Gelukkig ben ik afgelopen week er een weekje tussenuit geweest en voel ik me weer een stuk beter. Het project waarin ik zit op mijn werk zal wat minder hectisch worden dus dat zal ook een stukje rustiger zijn (niet meer in het weekend werken).

Moeilijk hoor om nog een orginele vraag te bedenken.....ehm
Sex of chocolade?

Uiteraard sex! Chocolade is ook lekker met niet zo lekker als sex!

Hoeveel kinderen wilde je 'vroeger' en komt dat nu ook nog overeen met je 'wens'?

Mijn   wens lag bij een stuk of 3/4 kinderen. Eerst 2 jongens, en dan nog 1 of 2 meisjes. Nou het eerste jongentje is er al. En de tweede is onderweg, maar wat het wordt? Geen idee, dat weet ik pas in juli. In hoeverre de wens is uitgekomen weet ik dus nog niet, maar ik heb straks 2 kinderen, en dat vind ik al heel leuk!

VRAAG: Eet je kindje al wel eens een paar stukjes patat? Erikjan vind het geweldig, en het is zo leuk om te zien.

Janine

Terug
Bovenaan