iets leuks "gestolen"

Dat is een leuke want onze dochter is er gek op!! En niet een beetje maar ze vindt t echt zooo lekker!! Ze wordt echt boos als zij niet meer in dr handje heeft en wij dat niet snel genoeg zien of als t op is!
Ze krijgt ze wel zonder zout want daar ben ik nog steeds heel erg matig mee...

Vind jou kindje baby's leuk of kijkt hij/zij er niet naar om?

Nee, Erikjan is meer van de grote kinderen, die zijn een stuk leuker, doen stoere dingen. Dat wil Erikjan ook wel, hij is zeker geen baby meer! Dus dat wordt leuk in juli met een broertje/zusje.......

VRAAG: Ga je wel eens naar de Mac met je kindje? Ik vind het happy meal namelijk best leuk tegenwoordig met pakjes drinken, knijpfruit, danoontje ed.

Janine

ps. Wij zijn niet fastfood verslaafd ofzo, maar wel bezig met een verbouwing, dus dan eet je niet altijd eigengekookt. En ik wou wel weten of ik de enige ontaarde moeder was die zijn kind van 14 maanden al fastfood voert, ha ha ha................

Nou nee....daar ga ik niet naartoe.Ik vind ten eerste dat Julia daar nog te klein voor is.En ten tweede vind ik het eng....ja jullie zullen nu wel denken, Eng?Ja eng, er is hier in de buurt een mac en die is nou een 2 of 3 keer achter elkaar overvallen.....Ik zie het al helemaal voor me dat ik daar met Julia zit en er komt een vent met een pistool en een bifak muts op de zaak binnen gerent!Nee dankje!haha

uhm....Ga je wel eens zomaar ergens in een restaurant koffie drinken?
Ik moet zeggen dat ik het meestal  elke zaterdag met me moeder doe.....dan gaan we ff naar de kruitvat en naar de hema en dan lkkr een bakkie doen bij een enorm gezellig tentje!Heerlijk zeg ik!

liefs

He he, een reactie. Ik ben saaie toetsen aan het nakijken en ik wilde zo graag reageren, reageert er niemand.....

Nou, eigenlijk niet heel vaak. Niet met en niet zonder Erikjan. Ook niet voordat hij er was. Echt heel zelden. Wel eens om te eten, als het etenstijd is. Maar eerder met mijn vader dan met mijn moeder, die is makkelijker met geld en heeft sneller zin in iets lekkers, ha ha. Alleen als we echt een dag winkelen met zusjes en moeder dan gaan we wat drinken, mijn moeder is zeker niet iemand die iets mee wil sjouwen, ik ook niet, dan haal ik wat.

VRAAG: Meer een stelling: een kindje hoort niet in een restaurant, je bent alleen anderen maar tot last! Vindt mijn   schoonmoeder, maar wij zijn al een paar keer met Erikjan op stap geweest en ging prima, iedereen vindt zo'n kleintje juist leuk. Geen 5-sterren tent natuurlijk he!

Janine

Ik vind het juist heerlijk dat we uiteten kunnen gaan en onze kleine meid mee kunnen nemen! Ze is een super lekkere eter en vindt het fijn om met ons aan tafel te zitten!
Als andere mensen last van haar hebben of vinden dat kleine kids niet thuishoren in een restaurant dan gaan ze maar lekker een eind verderop zitten! Ik vind mensen die roken als ik zit te eten veel vervelender, daarbij valt mijn dochtertje echt in het niets!
Als ze wat ouder is neem ik gewoon een kleurboekje met kleurtjes mee zodat ze lekker kan kleuren als ze uit gegeten is of we kiezen een minder luxe restaurant met een speelhoek!
Ik vind persoonlijk dat Nederland sowieso slecht is in voorzieningen voor kids vergeleken met het buitenland maarja dat is weer iets anders!

Ben je al eens met je kindje naar ballorig geweest en hoe vond hij/zij dat?

Ja, ik ben er al eens met Elsa geweest en ze vond het fantastisch, lekker klimmen en klauteren zonder dat ze haar zeer deed.

Hoe laat gaat je kindje 's avonds op bed?

Onze Steyn gaat 's avonds tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed. Het varieert een beetje, ligt er aan hoe lang hij 's Middags heeft geslapen. Het is eerder vroeger dan later, dat hij 's avonds naar zijn bedje gaat.

Doe jij aan babyzwemmen en zo ja... hoe vind je dat?

Groetjes,
Mir.

Wij doen al aan babyzwemmen sinds Thomas 4 maanden is (inmiddels is hij 14 maanden). We vinden het allebei heel leuk. We hebben ook een hele leuke juf. Thomas is echt heel watervrij en geniet van het spetteren en spartelen. Echt een aanrader.

Volgende vraag: Wat zou jij tegen een moeder met een huilbaby willen zeggen

Terug
Bovenaan