iets leuks "gestolen"

Jeetje... das een moeilijke vraag....
Euch...

Ik zou wel ontzettend met haar te doen hebben, dat is iets wat zeker is!
Maar aangezien ik er al  wat over gelezen heb, over huilbaby's en hoe ermee om te gaan, zou ik adviseren om eens naar een "obstiopaat" te gaan. Inbakeren zal wellicht ook kunnen helpen, maar ik denk dat zo iemand toch wel kan zien wat er met het kindje aan de hand is.

Ik hoor trouwens steeds vaker van mensen dat ze naar een obstiopaat gaan.

Hoe denk jij daarover? Wanneer zou jij erheen gaan?

Ik heb me nooit echt verdiept in een obstiopaat! We hebben tot nu toe nog niets meegemaakt waarvoor we medische hulp nodig gehad hebben (ik klopt t meteen even af!) .
Maar als we een probleem zouden krijgen en we het idee hebben dat een obstiopaat ons daarbij zou kunnen helpen gaan we er natuurlijk meteen heen!
Beetje moeilijk dus om deze vraag te beantwoorden eigenlijk....

Wat draagt jou kindje in huis? Doe je hem of haar een lekker joggingbroekje (of i.d) aan als je lekker thuis bent of blijft en draagt hij/zij pantoffeltjes?

Als ik zeker weet dat we niet meer weg gaan trekken we allebei ons huispak aan. we houden ons ook wel eens met slecht weer een dagje binnen en dan lopen we de hele dag in ons pakkie. Zit lekker en ze kan d`r eigen lekker in bewegen.
Ik doe altijd een poging om pantoffels aan te trekken maar lynn loopt nog niet en ik denk door het kruipen dat ze telkens afzakken. Dus dat is irritant. Ik ben nog geen pantoffels tegen gekomen die goed blijven zitten,jammer genoeg.

Had je tijdens je bevalling nog momenten waar over je nu wel kan lachen?

ik heb bijv.me man onder gespuugd (mijn man vond het niet om te lachen)en onder weg naar het ziekenhuis zat ik op me knieen op de achterbank   en heb geloof ik aardig op de hoedenplank lopen slaan. de verloskundige reed achter ons en heeft helemaal in een deuk gelegen hoe ik er bij zat.
Toen kon ik er niet om lachen maar als je nu alles ophaalt is het wel lachen

Achteraf kan ik er gelukkig wel mee lachen, maar op dat moment.... oei......
Wat heb ik liggen schelden in dat ziekenhuis zeg! Ik had rugweeën en wist echt niet meer hoe ik ze op moest vangen. Auw--auw---auw riep ik maar en niet zo zachtjes ook. Kroop in mijn nakie door de kamer, de douche in- en weer terug. Kreeg uiteindelijk pijnbestrijding en daar reageerde ik ook "niet normaal" op. Zeker niet toen Steyn werd geboren. Wat ik toen heb gezegd allemaal, bij kennis zou ik het niet gedurfd hebben, hahaha. Denk dat ik aardig versuft was door de pijnbestrijding.

Wat vind jij het meest vreselijke kledingstuk voor je kind?

Het meest vreselijke kledingstuk vind ik als het moeilijk aan/uit te trekken is.
Ik heb een jurkje van babybarb gekocht en er zitten alleen 4 knoopjes aan de voorkant en het is verschrikkelijk stug. Dus het is elke keer een drama om het aan/uit te doen.
Het is zo`n schattig jurkje maar het ligt nu meer in de kast als dat ze het aan heeft gehad. Dus voortaan let ik er goed op wat ik koop.

Wat voor soort vakantie(of dagje uit)  raad jij mensen aan om met  kinderen naar toe te gaan ?

Ik let zelf heel erg op of er goede voorzieningen zijn voor kids, om te verschonen maar ook een klein speeltuintje, ballenbak of i.d. Als het niet aanwezig is zorg ik dat ik genoeg spullentjes meeneem om onze kleine meid te vermaken en om het onszelf dus aangenaam te maken! Af en toe lijken we net een verhuisbedrijf als we ergens heengaan!
Verder vind ik Ballorig erg leuk om heen te gaan....
Voor de wintersport hebben we ook opgelet dat er een zwembad in de buurt is en wat andere dingen om ons te vermaken!

Waar kom je nu niet of amper nog aan toe sinds je een kleine hebt en vind je dat jammer?

Waar ik niet of nauwelijks aan toe kom: mezelf! De laatste keer dat ik echt een hele dag iets puur voor mij alleen gedaan heb...... Ik denk vorig jaar februari toen ben ik met mijn moeder en zus een dagje naar de sauna geweest. Maar zelfs toen was het niet helemaal voor mezelf, gaf nog borstvoeding en moest daar dus kolven ( wat overigens geen succes was)
Heel af en toe ga ik met een paar vriendinnen uit eten, maar dat is altijd door de week en eigenlijk heb ik daar de energie niet voor. Omdat we   ver van elkaar wonene spreken we altijd ergens centraal af, waardoor eigenlijk iedereen nog wel een poos moet reizen. Op zulke avonden wordt het al snel een uur of 12 voor ik in bed lig en dat trek ik tegenwoordig gewoon niet meer. Maar zometeen tijdens mijn zwangerschaps verlof ( nog maar 3 weken werken, dus 7 werkdagen) wil ik echt een dagje Carina-tijd. Denk dat ik Stijn dan lekker naar opa en oma breng en een hele dag naar de sauna ga, misschien juist wel lekker in mijn eentje, zodat ik eens een keer echt kan doen waar ik zin in heb, hm kijk er nu al naar uit!

VRAAG: Wat was de laatste keer dat je dacht: kind ik plak je achter het behang! en vooral waarom....
Carina

Afgelopen maandag avond. Zie kopje aandacht... Ze was hartstikke  moe, maar niet willen slapen (lees krijsend in bed staan). Dus om de tien minuten netjes naar boven, aai over haar bolletje, kusje, en weer naar beneden. En dat een paar uur lang!

Wat zijn jouw favoriete bloemen?

KT

Terug
Bovenaan