iets leuks "gestolen"

Ik vind tulpen erg mooi! Verder is en mooi boeket ook altijd goed.
Ik koop niet zo vaak meer bloemen voor in huis, zodra dr ook maar 1 blaadje afvalt moeten ze de deur uit vanwege mijn man zn overgevoeligheid voor stuifmeel e.d..... Dus dan wordt het een aardig dure grap! Ik heb dus mooie nepplanten en bloemen in huis staan en hier t bewijs dat dat niet altijd kitscherig staat! hahaha!

Waar droom je vaak van (snachts maar dagdromen mag ook...)?

Ik droom vaak over dingen waar ik overdag over nagedacht heb....
Ook droom ik wel eens dingen die er later gebeuren...beetje vaag vind ik dat!Dan denk ik heyy, dat heb ik al mee gemaakt, maar dan heb ik het gewoon gedroomd!

Nieuwe vraag.....

Waar voel jij je het lekkerst in?Een lekkere jeans of juist een slobberbroek?Of iets anders....

liefs

Ik voel me in beide lekker maar zodra ik echt in huis ben doe ik lekker een joggingbroek aan met een cappuchontrui!! Zit nu ook veel lekkerder met mn lekker goed groeiende buikje! hihi!
Wat ik nu ook regelmatig draag is zo'n 'wol achtig' jurkje met lange mouw en een legging eronder, zit lekker en staat ook nog s erg leuk!
Ik wil thuis lekker op de grond kunnen spelen met onze kleine meid en dat vind ik echt t lekkerst in een huispak dus helaas voor mijn man ziet hij me daar nu met dit rotweer vaak in verschijnen! hahaha!

Maak je nog steeds veel foto's van je kleine of heb je er nooit echt veel gemaakt?

Ik probeer toch wel regelmatig foto's van hem te maken. En anders toch zeker elke maand rond de 25e. Omdat hij op 25 dec. is geboren, probeer ik elke 25e maand aan te houden. Ik betrap me er wel op dat ik eigenlijk in de eerste drie maanden niet echt veel foto's van hem gemaakt heb. En dat vind ik nu wel erg jammer, maar ja... niets aan te doen. Ben in elk geval blij dat ik wel wat foto's heb van toen, maar achteraf gezien had ik er veel meer van moeten maken.

Nu het toch over foto's gaat, heb jij een fotoboek gemaakt van het eerste levensjaar bijvoorbeeld? Of zitten jouw foto's net als bij nog, in insteekmapjes en in de computer?

Ben wel voornemens om een leuk boek te maken van Steyn's eerste levensjaar. (en dan bedoel ik ook inplakken, stukjes schrijven enz.)

Wij hebben een hele leuke film gemaakt van Thomas eerste jaar. Inclusief bewegende beelden van de echo en wat shotjes van de bevalling. Die film is zo leuk geworden. Ook het babyzwemmen staat erop en z'n eerste kruip en dergelijke. We hebben leuke toepasselijke muziek op de achtergrond gezet. Was wel heel veel werk maar absoluut de moeite waard.

Volgende vraag: Bid je wel eens voor of met je kind?

Ja we bidden als we gaan eten en voor dat ze gaat slapen zingen we altijd "ik ga slapen,ik ben moe". We gaan niet elke zondag naar de kerk maar willen haar er toch   wat van meegeven. Toen ze geboren werd heeft ze van een tante haar eerste bijbel gehad. Leuke kinderbijbel,makkelijk omschreven. Mijn man is christelijker opgevoed dan mij en ik  zeg eerlijk dat ik niet alles snap en weet  dus kunnen we straks samen uit de kinderbijbel lezen en mischien leer ik er ook nog van.

Oke volgende vraag...hmmm,moeilijk.
Heb je wel eens een blunder gemaakt bij je kindje? (Mijn blunder: dat ze maar niet wilde gaan slapen en dat ik haar maar liet huilen omdat  ik dacht na 3 keer kijken  dat alles goed was en dat ze op een gegeven moment een poep broek bleek te hebben. Arm kind,voelde me eigen echt een rot mama. Stom..... en dat ik het niet geroken heb !?! )

Ik heb ook een soortgelijke blunder. Floris werd een tijdje elke keer 's nachts wakker en begon dan te huilen. Na een paar nachten eruit te zijn geweest terwijl er niets aan de hand was, dacht ik een keer "ja, je huilt maar even". Op een gegeven moment was hij weer stil dus ik ging ook weer slapen. Bleek de volgende ochtend dat hij zijn hele bed had ondergekotst en hij dus de halve nacht in zijn eigen braaksel had gelegen.  .

Heb je een fotoalbum van je kleintje en hou je dat ook een beetje bij?
(ik loop echt een half jaar achter met het fotoalbum van Floris en ik heb nog nergens een bijschrift bij gedaan wat een ontaarde moeder)

Ohhh, femke, wat erg! (Op een dat je dat niet ruikt manier dus!)

Heather's foto album is redelijk bijgewetkt. Ik heb een permante account bij de hema en een keer in de zoveel tijd werk ik het bij. Uploaden van de camera, organiseren op de computer en even wat foto's 'bijplakken'.

Wat is het leukste dat je partner ooit voor je heeft gedaan?

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan