iets leuks "gestolen"

uhmmmm......Bos rozen gekocht met me verjaardag en valentijnsdag.
Hmm kan niet echt wat anders verzinnen.Best wel jmmr zit ik nu te denken!Hahaha

volgende vraag
Ga je wel eens met je kleintje onder de douche of in bad?
En zoja vaak of gebeurt het weinig?

liefs

Hoi,

Zo vaak mogelijk! Vind ik wel zo handig. Heather gaat vaak in bad terwijl ik onder de douche ga (zit een glazen wand tussen dus dan kan ik haar goed in de gaten houden). Ook gaat ze vaak met mijn vriend onder de douche en soms neem ik haar mee in bad. Maar we hebben een beetje een klein bad, dus dat is niet zo handig.

Waar kan jij je groen & geel aan ergeren?

KT

Uhm, dat zijn wel een paar dingen eigelijk....
Als iemand onrecht wordt aangedaan.En als iemand liegt!Daar kan ik wel zoo slecht tegen heh!Zo zijn er nog wel meer dingen.....hahaha

nieuwe vraag.
Misschien een beetje persoonlijk maar ja, dan moet je maar niet reageren
Hoe oud was je toen je voor het eerst seks had, en was dat met je huidige partner of met een oude liefde?Succes

liefs

Ik was redelijk oud...19 jaar.
Het was niet met mijn man maar met een ex.
Ik was redelijk vrij met kussen enzo maar sex wilde ik niet zomaar met een jongen doen. Dus meestal was de "relatie" alweer over voordat er sprake was van sex.  

Hoe jong/oud moet je kind zijn voor sexuele voorlichting? Ben je hier heel open over of vind je het toch een taboe om over te praten?

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2008 19:17:34'));

Ohhh, femke, wat erg! (Op een dat je dat niet ruikt manier dus!)

Heather's foto album is redelijk bijgewetkt. Ik heb een permante account bij de hema en een keer in de zoveel tijd werk ik het bij. Uploaden van de camera, organiseren op de computer en even wat foto's 'bijplakken'.

Wat is het leukste dat je partner ooit voor je heeft gedaan?

Groetjes, KT

Ik was niet eens wezen kijken dus ik kon het ook niet hebben geroken......erg hè? Arm kind.

Ik denk niet dat ik bepaal wanneer ons kind toe is aan sexuele voorlichting! Ik hoop dat ik de signalen oppak zodra ik merk dat er interesse ontstaat voor sexuele voorlichting! Ik zal dan heel eerlijk alle vragen beantwoorden en er niet omheen draaien, ze komen er toch wel achter en dan heb ik liever dat ze dat uit betrouwbare bron verkrijgen!
Ik vind het wel griezelig dat kinderen steeds jonger gaan experimenteren, ken verhalen van kids van 8/9 jaar!!! Ik hoop dat ik op die leeftijd de interesses van mn kind(eren) op iets anders kan vetigen dan op sex maarja ik ga dr niet voor uit de weg want stiekem doen en zonder voorlichting eraan beginnen vind ik nog enger..!
Ik geloof wel dat er tegenwoordig meer tijd op de basisschool aan sexuele voorlichting wordt besteed dus dat is een goed begin!

Vind jij kinderen duur en hield je voordat je ind(eren) had dit geld over om te sparen?

Hoi,

Kinderen zijn duur. Maar ik denk dat je het ook zo duur kan maken als je zelf wilt. Als de B in het spel is (bruiloften, babies en begrafenissen) is alleen het duurste goed genoeg hoor je wel eens. Ben ik het wel mee eens, is een baby echt gelukkiger als ' ie in een bugaboo ligt? Of als ' ie dure kleertjes aan heeft? Of allemaal duur speelgoed?

Ik merk het wel aan ons uitgaven patroon. Niet zozeer dat we minder sparen, er is alleen minder geld voor andere dure dingen bv dure, verre vakanties, luxe weekendjes weg of etentjes.

Lezen jullie nog een krant?

Groetjes, KT

Wij hebben een abonnement op de Volkskrant maar eigenlijk leest mijn man hem helemaal. Ik lees wel de voorpagina en wat artikelen maar bijna nooit meer de hele krant.

Ben je getrouwd? Zo ja, heb je een bruiloft gehad met alles erop en eraan? Of hebben jullie het "klein" gehouden?
Als je niet bent getrouwd....Wil je ooit trouwen? Zo ja, hoe wil je dan je bruiloft vieren?

Terug
Bovenaan