iets leuks "gestolen"

Ja, wij zijn getrouwd en hebben dit wel gevierd maar niet zo uitbundig met alles erop en eraan. Het was een bruiloft die helemaal bij ons past. We wilden er ook niet al teveel geld tegenaan gooien; en dat is prima gelukt (HEMA-taart is minstens net zo lekker als "echte" bruidstaart).

Volgende vraag: Ben je gelukkig? Waarom wel/niet?

Ik ben zeer gelukkig.
Ik heb twee gezonde kinderen, een hele fijne relatie en leuk, bevredigend  werk. Ik ben zelf gezond (en dat is in het verleden wel anders geweest). Ik heb een goede relatie met mijn ouders en familie. En ik heb een aantal hele goede vrienden en vriendinnen.

Natuurlijk zijn er momenten dat ik me even niet goed in mijn vel voel of dat het allemaal even niet zo lekker gaat maar ik weet heel goed wat ik heb en daar ben ik heel gelukkig mee.

Het lijkt wel of er heel veel mensen zijn die een slechte relatie hebben met hun schoonfamilie. Hoe is jouw relatie met je schoonfamilie?

De relatie met mijn schoonfamilie is over het algemeen goed. Tuurlijk irriteer ik me soms mateloos aan een bepaalde familie-dynamiek die (in mijn ogen) nergens op slaat, maar ik ben wel zo eerlijk om toe tegeven dat mijn familie dat ongetwijfeld ook heeft. En ik irriteer me soms ook aan mijn eigen familie.

Knutsel je veel met je kind?

KT

Wat grappig; ik wilde er net een topic over openen (doe ik zo nog even).
Heb nl. gistermiddag voor het eerst ontdekt, dat het heel leuk is.

Nee, dus, ik heb nog nooit met Naomi geknutseld of getekend of wat; gistermiddag voor het eerst. we spelen meestal gewoon samen op de grond.

Ehm, nieuwe vraag, geen idee of het al geweest is:
Gebruik je de tijd die je kindje slaapt voor jezelf of ga je snel in huis aan de slag?
(ik doe het beide: eerst snel wat poetsen, en de tijd die overblijft lekker wat lezen, internetten of wat dan ook).

Ik doe vaak wel even wat in huis (de was ofzo) maar verder gebruik ik die tijd meestal om Sophie wat exclusieve aandacht te geven. Dat kan zijn samen kleien of thee drinken (met porseleine serviesje) of samen op de bank naar een DVD van Winnie de Pooh kijken (als ze moe is).

Wat ga je doen vandaag (of wat heb je gedaan vandaag)?

Ik heb gewerkt tot half 12 en ben toen met Thijn naar het ziekenhuis geweest. Daar moesten we om half 1 zijn. Hij heeft een longontsteking en de waterpokken..

en nu ligt hij te slapen dus gauw even het kerboekje voor de huwelijks- en doopmis in elkaar flansen en dan is het al weer tijd voor het eten..

De volgende vraag:

Zijn jullie getrouwd of wil je nog gaan trouwen nu je een kleintje hebt??

Heel veel groetjes, Bianca

We zijn al getrouwd.26-05-05 was de dag dat we getrouwd zijn.
Hier is het 'normaal'  dat je trouwd  voordat je kinderen krijgt, ivm geloof.We waren ong 1,5 jaar getrouwd toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.

Hoe ziet jou ideale man eruit?Hoeft niet uiterlijk te zijn, ook karakter enz....

liefs

Mijn ideale man? Tja, lief, spontaan, romantisch, assertief, minimaal mbo niveau, 9-17 baan, rijk, mooi huis, betrokken,  lieve papa. Dit is het enige wat ik zo snel kan bedenken.

Volgende vraag:
Zou jij dag en nacht bij je kindje blijven als het in het ziekenhuis ligt?

Terug
Bovenaan