iets leuks "gestolen"

Ik zou echt nooit weg willen bij me kindje.....Maar ja ik denk dat je daar pas echt over kan oordelen als je het mee maakt....

Hoe vaak in het jaar ga je naar de kapper?En doe je ook wel eens iets 'geks'?

liefs

Misschien 2 a 3 x per jaar. Ik heb heel makkelijk haar en doe er nooit iets geks mee. Ik moet er 's morgens een borstel door kunnen halen en dan moet het goed zitten. En gelukkig heb ik makkelijk haar.

Hoe vaak ben je op het forum te vinden?

Wij sparen per kwartaal 50 euro van de kinderbijslag.  We zouden nu wel meer kunnen sparen voor haar, maar  als er  meer kinderen komen vind ik dat je voor hun hetzelfde moet kunnen sparen.

Verlang je naar de zomer?  

pff ik heb enorm veel zin in de zomer!!Heb zo'n gruwelijke hekel aan de winter!Brr....
Doe mij maar lkkr een zonnetje!s'avonds tot laat buiten kunnen zitten. de mensen zijn vaak ook wat gezelliger!Hmm heb er al helemaal zin in!hihi

heeft je man een baard, snor, sik(weet niet hoe je het schrijft)of is ie geschoren?
uhm ik bedoel dan op zijn gezicht heh.....

liefs

Hihi leuke vraag.. Eric is geschoren! Heeft ook niet veel haar op zijn kopke..

Volgende vraag.....

Vieren jullie carnaval??

Wij wel, zaterdag, zondag en maandag met Thijn..

Groetjes, Bianca

Nee wij vieren geen carnaval. Bij ons leeft dat helemaal niet. Al heeft het me altijd leuk geleken en met vrienden wel eens afgesproken dat we ergens carnaval zouden gaan vieren maar het is er nooit van gekomen.

Heb je je kindje al opgegeven voor chreche en/of school ??

Nee, wij hebben Elsa nog niet opgegeven voor de basis- of peuterschool. Ze zit al op het kinderdagverblijf, dus weet ook niet of ik haar wel naar de peuterschool toe doe.

Heeft jou kindje een vaste knuffels of iets dergelijks dat overal mee naartoe gaat?

Terug
Bovenaan