iets leuks "gestolen"

Hahaha, denk dat ik gewoon doorslaap!Me man wordt dan wel wakker, maar die laat er dan gewoon liggen.We gaan er pas echt naartoe als ze echt huilt.Ik slaap er dwarsdoorheen, als ze een kickje geeft, ik wordt pas wakker als ze echt ligt te huilen.

Hoe denk je over abortus?

liefs

Abortus vind ik moord, MAAR in sommige gevallen kan ik het mij wel voorstellen. Bijvoorbeel als je verkracht bent en soms is het ook wel beter voor het kind. Want wat heeft een kind eraan als het opgroeid bij ouderd die hem/haar helemaal niet willen? Is dat goed voor een kind? Maar dan zouden de ouders ook kunnen kiezen voor adoptie. Ik vind adoptie dus moord met een maar in sommige gevallen.

Dan meteen het volgende beladen onderwerp:
Wat vind je van Euthanasie?

Ik   vind dat het wel moet kunnen. Ik heb 10 jaar terug een broer verloren aan een hersentumor en heb gezien hoeveel pijn hij op het laast had en mijn broer heeft dan geen euthanasie gedaan maar als hij dat toen had voor gestelt had ik achter zijn beslissing gestaan. het kan je verlossen van heel veel lijden.

Wat denk jij dat er gebeurt als je dood gaat? Waar geloof jij in?? (reacarnatie,hemel etc.)

Poeh moeilijke vraag....
Ik geloof wel dat er iets is na de dood, maar wat dat is weet ik echt niet..... Denk er ook eigenlijk niet zo heel veel over na!
Hoewel ik het me meer afvraag sinds ik moeder ben, maar dat komt ook omdat m'n beste vriendin d'r moeder een ongeneeslijke ziekte heeft en 5 'kinderen' achterlaat waarvan de jongste nu 10 is...!
Reincarnatie.... Tja dat weet ik dus echt niet... Het lijkt me best leuk om als een dier terug te mogen keren!
Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde maar ik zou niet echt kunnen bedenken wat dat dan moet zijn, en dat vind ik ook eigenlijk wel best...!

Even iets heel anders!

Doe jij boodschappen voor een hele week of haal je iedere dag vers produkten?
En zijn er ook vaste dagen waarop jullie hetzelfde eten? (bijv. woensdag patatdag of vrijdag pastadag??

Liefs L81

Ik doe elke vrijdag de 'grote' boodschappen.Maar doordeweeks haal ik wel bijv elke dag verse groente, en vers fruit, vers vlees enz.En bij ons is eigelijk altijd zaterdag patatdag, waar Julia dan ook helemaal van geniet.Dan krijgt ze ook eigen patatjes en een  frikandel of kroket, gaat nooit helemaal op, maar ach dat kind geniet!En voor de rest van de week eten waar we zin in hebben.

Hoe vaak ga je shoppen?Dan bedoel ik echt winkelen, niet gewoon boodschappen doen, maar echt shoppen!

liefs
ps wat voor dier zou je dan willen zijn L81??hahaha

Stamppotten, die vind ik het lekkerst. Boerenkool, peestamp, spinaziestamp, broccolistamp. Ik zou overal wel een stamppotje van kunnen maken, hahaha. Het is lekker makkelijk, zeker met rookworst. Alles in 1 pan en klaar! Maar een stoofpotje is ook heerlijk. En op zijn tijd een bord frites met een lekkere vette hap erbij.

Is het leven wat je nu hebt precies zoals je het altijd hebt gewild?

Ik denk t wel ja!
Ik heb nooit echt helemaal in details uitgedacht wat ik 'later' zou willen als ik groot zou zijn! haha!
Maar ik wilde altijd op vrij jonge leeftijd kinderen, ik wilde bij de kids thuis zijn, ik hoopte een leuke man tegen te komen met alle 'kenmerken' die ik leuk/interessant vond en in een gezellig/mooi huis te wonen en dan een 'lekker luxe leventje' te leiden! Alle familie is gezond en zelfs mijn oma's leven nog, ik doe zo nu en dan leuke dingen voor 'mezelf' en ik heb nu 1 en straks 2 prachtige dochtertjes! Dus alles is allemaal helemaal goed gekomen!
Ik mag dus echt niet klagen! hahaha!

Denk je weleens aan hoe je leven zou zijn gelopen als je je huidige man/partner niet was tegen gekomen?

Terug
Bovenaan