iets leuks "gestolen"

Ja daar denk ik best heel erg veel over na moet ik zeggen.Omdat door de relatie met me man mijn hele leven verandert is.Dat doet het natuurlijk altijd wel een beetje, maar hier was het erg extreem.

Was het liefde op eerste gezicht met je huidige partner?

liefs

Uhm nou eigenlijk wel! Zeker van mijn kant, hij was nog niet zo lang uit een relatie en niet op zoek naar een relatie maar vond mij te leuk om te laten lopen... (hihihi!)
We werkte bij hetzelfde bedrijf, hij was min of meer mijn baas... (stewardess-gezagvoerder) dus er werd ook flink geluld in dat wereldje!
Maarja we hebben t overleefd en zijn nu gelukkig ongetrouwd met (bijna) 2 hele mooie dochters!

Wat wilde je vroeger altijd worden en is dat uitgekomen?

Wat ik vroeger wilde worden? Tja, ik zou het niet weten. Er is mij van jongs af aan ingeprent dat ik verpleegkundige zou worden. En die opleiding ben ik dan ook gaan doen. Toen ik er in het 1ste jaar niks aan vond werd mij gezegt wacht maar totdat je aan het werk bent, dat zou ik in het 2de jaar gaan doen aangezien ik werken/leren deed. En ik mocht dus niet stoppen met de opleiding. Uiteindelijk ben ik in het 4de jaar gestopt en om toch een diploma te hebben heb ik een half jaartje verzorgende IG gedaan. Daarna aan het werk gegaan en daarnaast de opleiding doktersassistente gaan doen. En dat ben ik nu dus. Maar ik denk dat als ik vroeger zelf had mogen kiezen ik niet de medische kant op was gegaan. Maar iets heel anders, een kantoorbaan of zoiets.

Maak je veel foto's en zo ja, plak je ze ook in een album?

Ja ik maak best wel veel foto's.En ik plak ze in album's, want in 1 past het niet!Hahaha!Ik heb net ook weer een bestelling van foto's uitgedaan, en als ik die allemaal in heb geplakt heb ik 4 albums vol....Een beetje te gek zou je denken.Maar omdat ikzelf ong 15 foto's van mijn hele jeugd heb, vindt ik foto's erg belangrijk, omdat ik weet wat het is om zelf niet terug te kunnen kijken zo van; Hey lijkt ons kind op mij of op me partner.Vandaar...

uhm uhm uhm....

Zijn er mensen van het forum waar je inmiddels ook buiten het forum contact mee hebt?

liefs

Nee dat doe ik niet zelf.We hebben een eigen bedrijf, en vandaar doet onze accountent alles, ook privé.Wel zo makkelijk...

Waar bestaat een vrije dag voor je uit?

liefs

Tja, wat is een vrije dag tegenwoordig nog? Ik ben altijd overdag thuis behalve af en toe in het weekend. Ik werk 's avonds, 's nachts en in het weekend dus vandaar en dan ook nog maar gemiddeld 12 uur per week. Maar ik hou ontzettend van uitslapen en dan lekker op zaterdag met een kop thee krant lezen in het zonnetje (als die er is) en daarna rustig omkleden en dan gewoon genieten van de dag en mijn gezin.

Hoeveel paar schoenen heeft je kindje?

Dat is een goede vraag!
Ze heeft 2 paar gympies, 2 paar nette/lieve schoentjes voor bij een jurkje of i.d. nog een paar moonboots die ze aankrijgt als t heel erg koud is buiten en verder heeft ze zootjes, en wat andere sokslofjes.
In huis loopt ze meestal op blote voetjes, het is hier altijd 21graden in huis dus dat kan ook lekker!
Ik vindt schoentjes superleuk, zeker nu ze echt loopt staat het zo lief!!
Ze draagt nu maat 18 dus ik heb nu ook wat meer keuze!

Had je een jongens en meisjesnaam voor je kindje en zou je de naam die je nu niet 'nodig' had gebruiken voor een evt volgend kindje of verzin je dan weer nieuwe namen?

Terug
Bovenaan