iets leuks "gestolen"

Uhm eigelijk hadden we alleen een meisjes naam....we wisten niet wat het werd hoor, we hadden wel een jongensnaam maar daar waren we beide niet helemaal gek van!Dus geluk gehad dat het toch een meisje was, wat ik al die tijd al vermoeden!En nee, de jongensnaam zouden we nu dus niet gebruiken!Op dit moment hebben we wel een jongensnaam maar geen meisjes naam.....Voor als ik ooit weer zwanger ben dan heh

Volg je een soap?zoja welke?

liefs

Ik vind soaps heerlijk! Maar ik blijf er niet voor thuis. Als ik thuis ben kijk ik altijd gtst, vaak onm en overdag heel soms as the world turns, maar die laatste is maar af en toe.

VRAAG:Wat doet je kindje het liefste of jou te pesten... Stijn die vindt het geweldig om de koelkast en vriezer open te doen, maar dat mag dus niet. Dus dan blijf je bezig met nee zeggen. Als hij echt even aandacht wil dan gaat hij dus daar naar toe. Maar gelukkig hebben pappa en mamma een lange adem.

Carina

Ik heb niet het idee dat ze me ergens opzettelijk mee 'pest', het wordt nu steeds moeilijker om te bukken met mn dikke buik en als ze dan 5x op een dag dr mand met schoentjes en slofjes leeghaalt of dr luiertas dan vindt mama dat niet zo leuk... maarja dat begrijpt zij natuurlijk ook niet!
S'avonds heeft ze altijd een 'baldadig' moment en dan daagt ze papa lekker uit door steeds langs m heen te kruipen en dan heel ondeugend naar hem te kijken, zo van pak me dan!
Dan kruipt hij heel hard achter dr aan en hebben ze de grootste lol samen, zo'n leuk gezicht is dat!
Echt pesten nee ik kan me niet iets bedenken.... Mama pest wel eens dr kleine meid door in dr teentjes te bijten of op dr buikje te blazen maar dat is ook leuk natuurlijk!

Wat eet je kindje het liefste op brood?

Thomas lust alles dus het is lastig te bepalen wat hij het lekkerst vind. We smeren vaak iets van fruit of appelstroop op brood en daar zit ie dan heerlijk van te smullen (en in z'n haren te smeren).

Volgende vraag: heb je je kind al eens gestraft en hoe ging dat?

Jahoor, we hebben Lara al meerdere malen moeten corrigeren toen ze aan de cd's zat (alles uit het rek gooien). We deden dat door d'r op te pakken, streng toe te spreken en even in de box te zetten. Nou als je d'r oppakte gierde ze het uit van het lachen en spartelde vrolijk met d'r beentjes. Totdat ze doorhad dat ze in de box terecht kwam, dan was het brullen! Na een minuutje ofzo haalden we haar er dan weer uit; nog even zeggen dat ze stout was geweest, niet aan de cd's mag zitten en dat ze nu weer lief kon gaan spelen met een  kus op d'r hoofd. Ach, volgens mij heeft ze nog nooit de link gelegd tussen die cd's en de "straf", maar we hebben maar consequent volgehouden en nu zit ze er wel minder vaak aan. Ws toeval, maar ach, je moet wat!

Waar haal je de meeste informatie over opvoeden enzo vandaan? Magazines, internet, CB, boeken?

Uhm eigelijk uit me eigen intuïtie.Ik doe meestal gewoon wat me gevoel me ingeeft.En als ik het even niet weet vraag ik het aan me moeder.Ik heb ook wel bladen zoals kinderen, wij jonge ouders en viva mama.En daar kan je wel ideeën uithalen, en een soort leiddraad van volgen als het je aanspreekt.En natuurlijk het cb als het om iets heel belangrijks zou gaan, maar gelukkig heb ik die nog nooit om raad moeten vragen!

Is je kindje al een keer geknipt?Zoja hoe ging dat?

liefs

het was een ramp,vanaf de 1e seconde tot de laatste schreeuwde hij alles bijelkaar en het erge is dat het nu eigelijk alweer telang is maar ik echt niet meer durf,het is niet leuk om daar binnen te komen en hij begint te krijsen,maar ja we zoeken nu een thuiskapper misschien gaat dat beter in zijn eigen omgevind?!

wat als ze de kont in de kribbe gooien en niks meer willen??blijf je rustig of ???

Kont in de kribbe gooien? Uhh die ken ik nog niet! hahaha! Maar ik neem aan dat je dus bedoelt als er niets meer met ze te beginnen valt...!?
Ik blijf eigenlijk altijd rustig, ik heb zoveel geduld niemand krijgt mij op stang!
Onze kleine meid heeft wel eens van die momenten dat ik echt niet weet wat ze wilt meestal zet ik d'r dan gewoon op de grond en dan gaat ze heel erg dramatisch op de grond liggen huilen....vaak duurt dat niet lang en anders ga ik even bij d'r zitten en dan draait ze wel weer bij!
Een beetje afleiden door even gek te doen werkt hier vaak ook wel!

Bestel je weleens iets online voor je kleine?

Terug
Bovenaan