iets leuks "gestolen"

Ik heb denk ik 2 of 3x wat online besteld, maar dat doe ik alleen als het een leuk koopje is en de verzendkosten minimaal zijn. Want anders maken de verzendkosten het vaak weer duur.

Heb je een afwasmachine of doe je de afwas met de hand samen met je partner?

Wij hebben een afwasmachine en ik zou niet zonder kunnen. Bij me ouders thuis hadden we geen afwasmachine(nu alle kids de deur uit zijn wel)  en ik had zo`n   hekel  aan afwassen  of af te drogen. Dus toen we dit huis kochtte en er een nieuwe keuken   in ging.......moest er absoluut een afwasmachine in.

Wat voor auto rijden jullie?

Mijn man spaarde vroeger al auto's en nu is deze hobby gewoon doorgegaan maar dan in personenauto's.....
Ik heb mezelf 2 jaar geleden een leuke Renault Clio cadeau gedaan, de familieauto is een Renault Laguna station, dan hebben we nog mijn man zn speeltje een Porsche 911 en voor mijn man zn ander hobby (surfen) een surfbus... Er staat ook nog een motor in de garage maar die is er al tijden niet meer uit geweest en van mij mag dat ding ook wel de deur uit!

Pak je vaak de auto of ga je meer op de fiets of wandelen?

Wij hebben één auto. Op de dagen dat ik thuis ben, heeft mijn man de auto mee om naar het werk te gaan. Ik doe dus veel lopend en op de fiets. Ik pak eigenlijk alleen de auto als ik in het weekend boodschappen ga doen voor de hele week en als ik naar mijn ouders ga (wonen een half uur rijden van mij vandaan).

Wie laat jij op je kind passen (opa's, oma's, broer, zus)? En laat je dit vaak doen?

Bij ons past 1x in de 4 weken de overbuurman op als ik ben te sporten met de overbuurvrouw, 1x per 4 weken is mijn vriend dan namelijk aan het werk. En verder past een vriendin van mij heel soms op als ik bijvoorbeeld door de week nachtdienst heb gehad. En dat is het eigenlijk wel. Wij maken heel weinig gebruik van oppas.

Heb jij het babyspeelgoed al opgeruimd?

De knuffels en wat rammelaars zitten in een mand en die staat bij ons in de slaapkamer, af en toe ziet ze hem en wilt er dan nog even mee spelen, lees de helft eruit gooien en er dan niet meer naar omkijken...!
Alle andere dingen speelt ze nog mee dus die staan nog gewoon in de kamer!

Wat is jou favoriete dag van de week en waarom?

Ik heb eigenlijk niet een favoriete dag van de week. Ik vind het wel fijn als er een dag is dat wij alledrie lekker thuis zijn en geen verplichtingen hebben en dus kunnen doen wat we willen. Maar helaas komt dit maar zelden voor.

Hoe laat gaat jouw kindje 's avonds op bed?

Meestal zo tussen 7 en 8.

VRAAG: Speelt jullie kindje al met duplo.
Erikjan heeft duplo primo, maar de laatste tijd begint hij het gewone duplo leuker te vinden.

Janine

Terug
Bovenaan