iets leuks "gestolen"

Mijn nicht had voor Aiméely dr 1ste verjaardag Duplo gekocht, ze vindt het erg leuk!
Maar echt iets bouwen doet ze nog niet, afbreken en in en uit de doos doen is momenteel het leukste wat je met Duplo kan doen....!

Wie is bij jullie thuis het strengst met opvoeden?

Ik denk dat mijn man dat is. Strenger én bezorgder. Ik ben het meeste met Steyn bezig en laat hem vaak partijen. Ik heb natuurlijk wel mijn grenzen, maar ik ben geen politieagent. Ik laat hem kastjes open en dicht doen, laden open en dicht, ik let er wel op maar denk niet van ojee....wat als?? En zodra mijn man dat ziet, schiet hij al overeind. Omdat hij vind dat het niet mag en omdat hij denkt dat hij er met zijn vingertjes tussen komt.

Vliegen bij jullie de dagen ook zo om?

Of de dagen omvliegen? Soms wel en soms niet. Ligt vooral aan de stemming van Stijn. Af en toe heeft hij van die dagen dat het alleen maar aan het mopperen is en dan vind ik de dagen heel lang duren. Dan ben ik echt blij als mijn man weer thuis is. Maar op andere dagen is hij superlief aan het spelen en dan is de dag inderdaad zo voorbij.

Vraag: is je kindje vaak ziek en zo ja wat heeft hij/ zij allemaal al gehad.

Carina

Nee ons kindje is eigenlijk nooit ziek! Af en toe een snotneusje of niet lekker na dr pikjes maar daar houdt t echt wel mee op!
Ik ben hier erg blij mee, kindje moeten wel afweer opdoen maar ik ben van mening dat veel ziek zijn op erg jonge leeftijd nooit goed kan zijn!
Vandaar ook mede onze keuze om ons kind niet op een kdv te doen!

Heb je een leuk weekend gehad?

NEE!Hahaha!Vreselijk ziek geweest!Koorts, vreselijke hoofdpijn, snot verkouden....dus niet echt een top weekend nee!mja volgend weekend beter?......

draag je goud of zilver?

liefs

Geen van beiden. Ik heb een tijd van zilver gehad en een tijd van goud maar vind het nu niet mooi meer. Ik draag nu vaak dingen van titanium,dat mattige spreekt me nu veel meer aan.
lynn heeft trouwens een bloedkralenarmbandje en daar zitten wel gouden balletjes tussen.

een kennis heeft bij haar dochtertje(toen 4 maanden)  oorbellen laten schieten   en spoorde mij er op aan dat ik het ook bij lynn moest doen. Maar ik vind  lynn nog te jong. Hoewel ik  het super lief vind staan wacht ik liever tot dat lynn het zelf aan geeft.

Hoe oud vind jij dat een kind moet zijn voor oorbelletjes??

Ik vind het persoonlijk niet mooi als een babytje oorbelletjes in heeft.Ik vind dat een kindje zoiets zelf mag bepalen of ze het uberhaupt wil of niet.Je kindje zit der leven lang met gaatjes in der oren, dus dat kan ik niet voor haar gaan beslissen.Dus Julia krijgt hier pas oorbellen als ze zelf aan geeft dat ze oorbellen wilt.

Met hoeveel kinderen ben je zelf thuis?

liefs

Ik vind dat ze eerst op een leeftijd moet zijn dat ze er zelf over kan beslissen. Dus ik denk toch minimaal wel een jaartje of 8-10. Het liefst nog ouder denk ik.

Heb je veel kinderkleren gekocht in de opruiming?

Terug
Bovenaan