iets leuks "gestolen"

Nee, nooit!Ik hoef voor mijn gevoel ook niet op adem te komen.Ik werk ook niet dus ik denk dat dat een hoop minder stress met zich mee brengt van halen brengen, druk druk druk.Dat heb ik niet en ik heb dus overal de tijd voor.En ik heb een lang slapertje....dus ik kan eigelijk elke dag 'uitslapen' (meestal tot half 9, soms wel eens 9 uur!Heerlijk zeg ik.)

moeilijk om steeds weer een orginele vraag te bedenken hoor......

Welke bekende Nederlander is bij jou favoriet?En waarom?

liefs

Ik heb niet echt een favoriet, dan zou ik meer kijken naar wie ik wel een lekker ding vind. En dan kom ik uit bij Chris Zegers of Xander de Buisonjé.

Kopieer je weleens een cd of dvd?

Ik koop meestal gewoon cd's en dvd's.... ik kopieer weleens een cd voor iemand anders maar niet heel vaak! Ik vind het zelf leuker om een origineel exemplaar te hebben dan een kopie.

Wat lust jou kindje echt niet?

Ik zou het echt niet weten;  Thomas lust echt alles wat hij voorgeschoteld krijgt. Zelfs spruiten en witlof. Hij is altijd makkelijk geweest met eten.

Volgende vraag: geloof je in God? en heb je dat altijd al gedaan?

Nee, ik geloof niet in god. Ik ben katholiek opgevoed, en was als kind/tiener wel gelovig. Onderweg is het ergens kwijtgeraakt en ik mis mijn geloof niet. Dat had overigens meer te maken met de door religie opgelegde dogma's dan met God.
Heather gaat naar een christelijk kdv en als ik haar leidster hoor over God en over de kracht die ze uit haar geloof haalt, dan vind ik dat heel mooi en daar ben ik ook wel een beetje jaloers op. Maar als ik vervolgens de Paus hoor mompelen over vrouwen, homo's, geboortebeperking ed, dan denk ik weer snel 'nee, laat maar!'.

Heb je zelf nog opa's en of oma's en hoe ga je daar mee om?

Groetjes, KT

Ja ik heb nog 2 oma's, mijn opa's waren al overleden voor ik geboren werd.
Mijn ene oma waar ik vroeger al erg goed mee op kon schieten, is helemaal weg van onze kleine meid!
Er staat een mooie foto in d'r huis en als ze d'r achterkleinkind ziet is ze altijd zo aan het genieten... ik vind dat heel erg fijn om te zien!
Helaas woont ze niet in de buurt want ik zou d'r best wat vaker willen zien of gewoon ff langs willen gaan voor een kopje thee!
Mijn andere oma is ook reuze trots op onze kleine meid, met de kerst hadden we een leuke fotokaart gemaakt, waar onze kleine als engeltje op stond, trots als een pauw heeft ze m aan het hele bajaardehuis laten zien!

Waar kom je echt niet meer aan toe sinds je moeder bent?

Rustig overdag een boekje lezen op de bank.

Verder valt het wel mee. Ik spreek nog regelmatig met vriendinnen af, sport twee keer per week, ga uiteten en/of naar het theater met mijn man enz.
Je moet de dingen meer plannen maar er is bijna niets waar ik helemaal niet meer aan toe kom. Natuurlijk zou ik soms meer tijd willen voor mezelf maar ik heb niet voor niets voor kinderen gekozen.

Heeft je kindje een tweede (derde, vierde) naam of hebben jullie het bij één naam gehouden?

Floris heet voluit Floris Daniël en Sophie heet Sophie Louise.

hoi allemaal,

Iris heeft als tweede naam walter,dat is naar haar opa,de vader van mijn man die is in 2003 overleden op 57 jarige leeftijd geheel onverwacht.
Wij gingen op een maandag middag 28-07-2003 in onze vakantie op visite en vonden hem dood in zijn stoel,hij heeft een beroerte gehad.
Het was een geweldige man dus ik stond erop dat iris zijn naam als tweede naam zou dragen.
Wij gaan ook regelmatig naar de begraafplaats opa bezoeken en er hangt een foto in de woonkamer,iris wijst dan en zegt opa.

Gaan jullie vaak naar een begraafplaats(familie)?

Terug
Bovenaan