iets leuks "gestolen"

We zijn afgelopen zomer een paar keer geweest, maar toen was hij nog een stuk kleiner. Nu vind hij dieren helemaal geweldig, mijn ouders wonen op de boerderij, de buren hebben een boerderij, wij hebben zelf honden, paarden, kippen, konijnen, en de cavia's zijn helaas net dood. Onderweg ziet hij ook alle dieren, en hij kan er al een heleboel nadoen, dus als dierenvriend zit het wel goed op dit moment.
Ik zit er aan te denken om een abonnement op dierenpark emmen te nemen, dat kan met 2,5 keer bezoeken uit. En 1 keer heengaan is echt duur, 20 piek! En we wonen er vrij vlak bij, en dan ga je wel vaker, in het weekend ofzo, of in de vakantie, ik ben lerares, dus ik heb wel eens een weekje vrij. Met straks twee kinderen lijkt me zo'n uitstapje heerlijk. Net als het zwembad, iedere week ouder en kind zwemmen. Starks moet papa ook mee, want mama kan niet met 2 kids tegelijk!

VRAAG: Ga je weleens zwemmen met je kind, hoe vindt hij/zij dat? Erikjan vindt het helemaal geweldig, een echte waterrat, maar dat zijn zijn ouders ook!

Janine

Bijna nooit,ik denk 1 keer in de 2 maanden. Eigenlijk te weinig want lynn vind het helemaal het einde in het  water. Ik moet het gewoon vaker doen......het zwembad is een paar straten verder. Makkelijker kan niet!!!
Ik woon vlak bij het strand en wij zijn echte strandgangers dus zomers kan ze lekker in een zwinnetje "zwemmen"

Gaan jullie wat leuks doen paas weekend??

Jeetje dat is een moeilijke vraag. Ultiem genieten is voor mij heel veel. Ik voel me enorm gelukkig als ik mijn man met ons mannetje zie stoeien en ze samen dikke pret hebben.
Maar ik kan ook heel erg genieten van de zon die schijnt of als ik een lief kaartje van iemand krijg.
Ultiem genieten is toch wel samen in bad met mijn kleine mannetje, heerlijk vind ik dat.

Vraag: hoe heb je je partner ontmoet en hoelang al samen

Carina

Ik heb wim 14 1/2 jaar geleden in een discotheek ontmoet. ik was 17 en hij 19 jaar. Na 8 jaar verkering zijn we getrouwd. En nu dus sinds 16 maanden een prachtige dochter!!
Als we 15 jaar bij elkaar zijn willen we wat leuks gaan doen met z`n drietjes.

wat zijn je hobby`s? En heb je daar nog tijd (of maak je daar nog tijd) voor?

Mijn hobby is pianospelen, heb ook 8,5 jaar les gehad. Maar helaas kom ik daar nu niet meer aan toe. Want ja, als Elsa beneden is, dan word het niks en als ze op bed ligt kan het natuurlijk ook niet. Dus ik moet eerst wachten totdat ze wat groter is.
Verder vind ik lezen wel erg leuk, maar ook daar heb ik momenteel niet veel tijd voor.

Vind je tuinieren leuk?

Leuk? Weet ik niet, ik vind het wel altijd heerlijk netjes staan als ik net het gras gemaaid heb, het onkruid gewied en leuke dingen in de tuin heb staan. Ik heb geen groene vingers, maar vind de tuin wel belangrijk en dat botst dan wel eens. Overal zie je dan leuke dingen en zelf lukt dat dan niet zo hard, maar het gaat steeds beter en als het dan netjes is ben ik trots. Ik ben meer iemand van het grove werk, met de schep, de palenboor n de maaier. Ik moet trouwens ook zeggen dat het samen hangt met het weer, lekker weer is lekker in de tuin.

VRAAG: Heb je een grote tuin. Wij wel, in totaal hebben we anderhalve hectare grond, waarvan zo'n 3000 m3 tuin, heerlijk!

Janine

Tja, wat is een grote tuin. Opzich mogen we niet klagen. Ik denk dat onze tuin zo ongeveer 12 tot 15 meter diep is en ook ongeveer zo breed, maar er staat ook nog een garage, dus die neemt dan weer wat ruimte in. Maar goed, er is genoeg ruimte om te spelen voor Elsa en dan hebben wij ook nog genoeg ruimte om te zitten.

Ben je ook lid van een tijdschrift?

Terug
Bovenaan