hoi,
Wij zijn heel open met bloot. Niet dat we de hele dag in ons nakie door het huis lopen maar de douche deur gaat zeker niet dicht. Ook als we naar de wc gaan staat de deur altijd open. Moet ook zeggen dat ik dat vanuithuis ook zo gewend ben. Nog als ik bij mijn ouders naar de wc ga doe ik de deur niet op slot, wel staat hij nu niet meer wagenwijd open, maar op een kiertje. Stijn doucht ook vaak met 1 van ons en dan zijn we natuurlijk ook naakt. Ik vind dat naakt niet iets engs is. Natuurlijk moet hij straks wel leren dat naakt niet zomaar altijd kan, maar voorlopig nog niets om je druk om te maken.
Vraag: Hebben jullie vrienden ook kinderen of was je de eerste?
Bij ons verschilt het nogal. Mijn man is 6 jaar ouder en de vrienden van zijn kant zitten nu duidelijk allemaal in de kinder en trouw fase. Daar waren we dus niet de eerste. Maar bij mijn kant zijn ze daar absoluut nog niet aan toe, dus voorlopig geen bruiloften en geen kinderen bij mijn vriendinnen. Vind ik wel echt jammer want ze snappen het dus ook niet altijd allemaal. Als ik bijvoorbeeld nu liever niet wil blijven slapen maar na een avondje gewoon naar huis wil, vinden ze dat maar raar. Ook over de zwangerschap denken ze helemaal niet na. Ze hadden bedacht dat we met pasen wel een weekend naar een vriendinnentje in het buitenland konden, kon ik ook nog mee. Hadden er alleen niet bij stil gestaan dat ik de week erna uitgerekend ben.....
Carina