iets leuks "gestolen"

Interessante vraag, het is namelijk maar hoe je het bekijkt. Stijn wil heel graag zelf eten, maar het grootste deel van zijn eten beland dan wel op de grond, op tafel en in zijn haren. Dus heeft hij wel zelf een vorkje maar wij stoppen er ook met een vork regelmatig een hapje in, anders zou hij maar heel weinig binnenkrijgen. Dus hij doet zeker pogingen, maar nog een hulp is wel nodig.

Vraag: wat is het laatste dat je puur en alleen voor jezelf hebt gedaan?
Zelf ben ik afgelopen woendag een hele dag alleen naar Ameland geweest. MIjn moeder was daar en ik ben haar gaan bezoeken. Was echt heerlijk, hoefde met niets en niemand rekening te houden en kon heerlijk uitwaaien. Jammer dat het zo snel voorbij was.

Carina

Klinkt heel mutsig maar ik ben dol op borduren. Ik heb vorige week weer een borduurpakket gekocht en daar ben ik toch wel iedere dag even mee bezig. 's Middags als Iris op bed ligt of 's avonds als ze er ook weer in ligt. Heerlijk echt even "mama-tijd", lekker voor mezelf bezig zijn.

Vraag: Zou jij wel of geen 4 jarige gesterisileerde poes van iemand anders overnemen. Je snapt wel, dit is ons dilemma. We wilden mettertijd een poes nemen, maar eigenlijk nu nog even niet. Kregen er echter vorig weekeind een aangeboden toen we bij vrienden waren. Die hebben er 5 en wilden hun "knuffelkat" een ander huisje geven. Hmmmmm.

Ligt er helemaal aan waarom je het wilde uitstellen om al een poes te nemen. Nu weet je wel wat voor poes je krijgt en of tie goed met kinderen om kan gaan. Vind ik wel een pruspunt. Maar als je echt om een bepaalde reden nu geen poes wilt, tsja dan zou ik hem niet nemen. Maar waarom dan nog niet?

Volgende vraag: Wat vind je een leuke buitenactiviteit en waarom?

Ik vind buiten zijn sowieso heerlijk en zeker als het zonnetje schijnt!
Ik geniet echt van naar de kinderboerderij, hertenkamp, eendjes voeren. Naar t strand, bos of speeltuin. Toen Aiméely nog kleiner was sliep ze het liefste in de wagen, ik heb toen echt uren gewandeld met d'r en vond dat heerlijk om te doen!
Ik kan niet wachten tot het weer zomer is en we lekker kunnen wandelen, Aiméely op een fietsje en mama weer achter de kinderwagen!
Ook gewoon buiten op ons terras met wat speelgoed en van de zomer komt er vast een badje bij, lekker genieten!!! mmmm!

Misschien beetje persoonlijke vraag....
Hoe gaan jullie om met bloot zijn nu er een kleine rondloopt/kruipt?
Doen jullie de badkamerdeur bijvoorbeeld dicht als je gaat douchen?

hoi,

Wij zijn heel open met bloot. Niet dat we de hele dag in ons nakie door het huis lopen maar de douche deur gaat zeker niet dicht. Ook als we naar de wc gaan staat de deur altijd open. Moet ook zeggen dat ik dat vanuithuis ook zo gewend ben. Nog als ik bij mijn ouders naar de wc ga doe ik de deur niet op slot, wel staat hij   nu niet meer wagenwijd open, maar op een kiertje. Stijn doucht ook vaak met 1 van ons en dan zijn we natuurlijk ook naakt. Ik vind dat naakt niet iets engs is. Natuurlijk moet hij straks wel leren dat naakt niet zomaar altijd kan, maar voorlopig nog niets om je druk om te maken.

Vraag: Hebben jullie vrienden ook kinderen of was je de eerste?

Bij ons verschilt het nogal. Mijn man is 6 jaar ouder en de vrienden van zijn kant zitten nu duidelijk allemaal in de kinder en trouw fase. Daar waren we dus niet de eerste. Maar bij mijn kant zijn ze daar absoluut nog niet aan toe, dus voorlopig geen bruiloften en geen kinderen bij mijn vriendinnen. Vind ik wel echt jammer want ze snappen het dus ook niet altijd allemaal. Als ik bijvoorbeeld nu liever niet wil blijven slapen maar na een avondje gewoon naar huis wil, vinden ze dat maar raar. Ook over de zwangerschap denken ze helemaal niet na. Ze hadden bedacht dat we met pasen wel een weekend naar een vriendinnentje in het buitenland konden, kon ik ook nog mee. Hadden er alleen niet bij stil gestaan dat ik de week erna uitgerekend ben.....

Carina

De mesten van mijn vriendinnen hebben al wel kinderen, allemaal jonge mama's. Want we zijn eigenlijk allemaal rond de 25. Dus hier geen problemen ermee dat vriendinnen geen rekening houden met kinderen.

Heb je dit weekend nog wat leuks gedaan of ga je nog wat leuks doen?

Gisteren hebben we niet zo veel gedaan. Boodschappen doen en 's avonds kwam mijn vader en z'n vrouw langs. Voor vandaag hebben we nog geen plannen. Als de wind het toelaat, gaan we misschien even naar het bos of anders naar een museum (ligt ook een beetje aan het tijdstip waarop Floris gaat slapen).

Ga je weleens naar een dierentuin? Zo ja, hoe reageert je kleintje op de dieren?

Terug
Bovenaan