iets leuks "gestolen"

Ja!Ik ben lid van viva mama, van kinderen, en omdat ik lid ben van de baby info club ofzoo, krijg ik ook de wij jonge ouders....of was het nou ouders van nu...weet ik even niet meer, maar die drie  krijg ik iig in de bus eens in de zoveel tijd!Heerlijk vindt ik dat, lkkr ff op de bank hangen als Julia op bed ligt, lkkr met een kop thee erbij en dan lkkr doorbladeren.Ik lees zo'n tijdschrift wel 3 keer doorGeniet er dus echt van!Ik heb me moeder trouwens een abbonnement cadeau gedaan op het tijdschrift Ook!.Dat blad voor opa's en oma's.Zij vind het ook erug leuk om door te lezen.

Op wat voor een manier heb je je ouders of ouder verteld dat ze opa/oma werden?

liefs

hoi,

De eerste keer hebben we het verteld op de verjaardag van mijn man, was toen geloof ik iets van 8 weken zwanger. Ik had zelf een chocoladetaart gebakken en die bestrooid met roze en blauwe muisjes. Ze hadden nog wel de hint nodig dat de muisjes er niet voor niets op zaten.

Nu de tweede keer had ik bij mijn ouders een buikband om gedaan met de tekst: wij zijn zo blij er zwemt een klein mensje in mij.
Bij mijn schoonouders hadden we Stijn een slabbertje omgedaan met de tekst: Jippie ik word een grote broer!

Alle methoden waren geslaagd.

Vraag: Breng je je kindje wel eens weg om zelf op adem te kunnen komen?
Sinds onze verhuizing wonen we dicht bij onze beide ouders en mijn schoonmoeder had al aangekondigt dat ik Stijn dan best eens mocht brengen om op adem te komen. Vandaag voor het eerst gebruik van gemaakt. Ik had door de zwangerschap heel slecht geslapen en dus vanochtend mijn schoonmoeder gebeld en Stijn weggebracht. Ik moet zeggen heerlijk, heb net even geslapen en zit nu gewoon lekker op de bank. Echt genieten!

Carina

Nee dat doe ik niet, ik regel alleen oppas als het echt niet anders kan!
Ben zelf ook 28 wkn zwanger maar ik los het liefst gewoon alles op samen met mijn man.
Schoonouders zijn voor mij sowieso geen optie om op te passen en mijn ouders wonen 3 kwartier rijden hier vandaan maar mijn moeder past met alle liefde op als het nodig is!
Ik kan het vaak wel met mijn man regelen, ook al neemt hij dr maar even een half uurtje mee naar buiten dan laad ik me weer even helemaal op en kan ik alles weer aan!

Heb je het geboortekaartje zelf ontworpen, of uit een boek/ internet? En hoe is jullie keuze ontstaan?

Wij hebben het kaartje uit zo'n boek bij de drukker. Wij wilden gewoon een neutraal en rustig kaartje, en dat hebben we gedaan. Gewoon een kaartje met voetjes voorop, cremige kleur en Erikjan. En erin een tekst met de verdere gegevens. Wil ik voor de volgende weer doen, ongeveer hetzelfde idee, alleen nu nog een leuk tekstje........!

Janine

VRAAG: Zit je tijdens werktijd veel prive achter de pc?
Ik nu dus wel, de klas zit te werken en ik ook, ha ha ha!

Ik heb geen pc tijdens me werk en dat is maar goed ook,haha

Wat zou je nu tegen je kindje zeggen? (wat je voelt,wat je mee wil geven voor later of iets dergelijks)

Het begint langzaam te komen. Hij gaat het steeds beter begrijpen en heeft ook goed door wat wel en niet mag. Niet dat hij nergens meer aankomt maar ik hoef nu meestal maar één keer NEE te zeggen.

Hoeveel slaapt je kind nog overdag?

Dat hangt vaak een beetje af van hoe de nacht verlopen is en hoe vroeg ze uit bed komt.
Als ze vroeg wakker is tussen 7.00 en 7.30 dan slaapt ze vaak 2x, s'morgen en eind van de middag gemiddeld 1,5 uur per keer! Dan gaat ze pas wel rond 21.00/21.30 naar bed!
Wordt ze later wakker dan gaat ze meestal 1x naar bed zo rond 12.00uur en slaapt ze zo'n 2,5 a 3 uur.
s'Avonds gaat dan t licht uit rond 20.00/20.30!

Ben jij impulsief met uitstapjes of ben je een echte planner?

Terug
Bovenaan