iets leuks "gestolen"

Ik ben een echte planner....Ik zal niet ineens s'ochtens zeggen 'o weet je wat we gaan vanmiddag even naar Ballorig' Ik weet niet, ik moet me daar op voorbereiden ofzooIk heb het ook met sommige mensen, dat als ze ineens bij je op de stoep staan voor een bakkie koffie, dan ben ik gewoon een beetje van me aprepo.Ligt er ook wel weer aan wie het is.Maar ik wil dan gewoon me huisje  gezellig met een bloemetje of iets dergelijks  en iets lekkers in huis voor bij de koffie.Rare mensen rare dingen

Binnenland of buitenland?En waarom?

liefs

hmmm, eigenlijk heb ik niet echt voorkeur. We wilden eerst deze zomer naar Italie met onze kleine man, maar we hebben besloten om dit jaar thuis te blijven, maar wel een paar daagjes uit te gaan naar de dierentuin ofzo. We willen namelijk nog rolluiken en een badkamermeubel, dus besteden we liever daar ons geld aan uit. Vakantie vind ik ook heerlijk als we met z'n drietjes lekker thuis zijn. Maar hopen dat het zonnetje dan wel schijnt.
Maar misschien bedoelde je niet op vakantie. Mijn man zou het bijvoorbeeld niet erg vinden om te emigreren. Hij zit aan Canada of Denemarken te denken. Ik denk dat ik toch liever in Nederland blijf, dicht bij onze familie.

Ik zou wel meerdere dingen willen vragen, maar stel alleen deze: Hoe sta jij tegenover biologisch eten en waarom?

Daarin ben ik heel nuchter en ook wel bot misschien, maar ik vind het echt nonsens, ik houd helemaal niet van die tam tam om eten en drinken. Ik ben groot geworden op een boerderij en vond nooit een dier zielig, of dacht dat het gif over de aardappels verkeerd zoudnen kunnen zijn. Dat is de natuur! En ik ben helemaal een beetje anti geworden doordat mijn schoonmoeder dus wel met dat soort dingen bezig is, die heeft altijd wel iets, dan weer vega, dan bio, dan de wereld winkel, enz. Je kan daar nooit eens lekker eten en bij ons neemt ze al helemaal niets, dan alleen water, haar eten neemt ze zelf mee. Oke, ik weet dat dat het andere uiterste is, maar toch. Mijn motto, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg, eet en drinke met mate, alles, want alles waar te voor staat is niet goed!

Janine

VRAAG:
Heb je je kind vernoemd?
Wij wel, naar de vader en stiefvader van mijn man, en daar een leuke (vonden wij) naam van gemaakt, Erikjan, alle letters van zijn naam komen in zijn doopnaam voor, ja ik ben nog een perfectionist ook!

Wij hebben niet vernoemd. Onze ouders hebben niet zulke leuke namen. wij hebben zelf gewoon een leuke naam uitgezocht en zijn daar nog altijd heeeel erg blij mee.

Schijnt bij jullie momenteel ook het zonnetje?
Ik zit hier nu heerlijk in het zonnetje, en dochter lief naar het kdv, dus het hele huis voor mij alleen. Moet alleen helaas straks aan de schoonmaak

Zonnetje????????Nee....hier waait het elke keer met vlagen heel hard en volgens mij mieserd het zelfs.....Ik ben het beu dat vieze rot weer!

Ben je al een met je kindje naar een dierentuin geweest?Hoe vond ie het?

liefs

Hallo,

Naar de dierentuin zijn we nog niet geweest. Wel een aantal keren naar de kinderboerderij: Stijn vindt het nog niet interessant. Daarom heeft het naar mijn idee ook nog geen zin om naar de dierentuin te gaan, zonde van het geld.

Vraag: waar kun jij echt belachelijk veel geld aan uitgeven?

Voor mij: kleren. Vroeger altijd voor mezelf en tegenwoordig vooral voor Stijn en kindje op komst. Ik kan een kinderzaak bijna niet voorbij lopen zonder iets te kopen. Af en toe loopt het geld mijn handen echt uit
Carina

Aan alles voor onze kleine meid.....
Speelgoed, kleertjes, uitstapjes... Ik vind het heerlijk om haar te verwennen!
Ik weet van ellende nu al niet meer waar ik alle kleren moet laten die ze niet meer past.... wegdoen vind ik zonde aangezien ze sommige dingen amper of zelfs niet aangehad heeft... Gelukkig krijgen we nog een meisje maar die komt in Mei dus de kleine maatjes moeten zomer kleertjes worden en tja aangezien d'r zus van 29okt is heb ik weer mooi een excuus om lekker te shoppen! hahaha!
Ook vind ik het leuk om voor andere mensen leuke kadotjes te kopen, en ons neefje en nichtje leuke spulletjes en kleertjes kado te geven... Ik ben dus gewoon shop verslaafd!!

Merk je aan je kindje als hij/zij een drukke dag gehad heeft en slaapt hij/zij daar dan slecht of onrustig van? Las je de dag daarna dan een rustig dagje in?

Stijn is niet heel gevoelig voor prikkels of drukte. Maar als we een drukke dag hebben gehad volgt eigenlijk altijd een rustige dag. Je merkt het bij Stijn heel duidelijk als hij moe is en als hij gewoon dan naar bed gaat, heb je eigenlijk altijd een heel makkelijk kind aan hem. Dus ook op drukke dagen proberen we hem gewoon te volgen en dan is er niets aan de hand.

Vraag: Wat zou je bij een volgend kindje anders aanpakken?
IK was bij STijn heel onzeker in het begin, was zo bezig met eten, schema ed dat ik eigenlijk nauwelijks van hem genoten heb die eerste periode. Mijn voornemen is om met kindje twee ( bijna uitgerekend!!!!!) vanaf dag 1 te genieten en wel te zien hoe het loopt, me meer over te geven aan het ritme ( of het ontbreken daaarvan) van mijn kindje

Terug
Bovenaan