iets leuks "gestolen"

Ik hoop na de geboorte van onze 2e (eind augustus) iets sneller in een ritme te zitten; bij Lara kroop ik vaak zelf na de ochtendvoeding (8.00 uur) ook weer in bed totdat ze wakker werd voor de volgende voeding. Achteraf gezien ging ik me daar niet beter van voelen (lamlendig) en wil ik nu ervoor zorgen dat ik wat actiever blijf.
En ik weet nu dat het niet nodig is om elke dag je baby te badderen (ook al doet de kraamverzorgster dat wel); dus die druk ga ik mezelf niet opleggen!
Verder heb ik nog niet echt dingen die ik qua verzorging/opvoeding anders zou doen.

Ben je je kind kinderliedjes aan het leren/voorzingen?
Lara heeft sinds een paar dagen het boek met "Rijmpjes en versjes uit de oude doos" ontdekt, dus nu moeten we (ook papa!) regelmatig liedjes voorzingen. Ze vind het echt leuk en luistert aandachtig naar Poesje Mauw en Twee beren die broodjes smeren.

(dit blijft trouwens een leuk onderwerp om te lezen en mee te doen! Lekker afwisselend!!!)

Jacoline.

ik zet vaak  de dvd van bassie en adriaan op met liedjes uit grootmoeders tijd.
Lynn vind die dvd helemaal geweldig. En ook zij vind "ik zag 2 beren broodjes smeren" leuk. Ze geeft het ook zelf aan als de dvd op gaat dan zegt ze al  "hihihi,hahaha"
En ik heb een dvd met de clips van kabouter plop. Ik dacht eerst dat ze daar nog iets te jong voor was maar als ik hem op zet zit ze er helemaal in en deint ook op de liedjes mee. Ook als ze in bad zit zingen we vaak liedjes(alle eendjes zwemmen in het water,2 emmertjes water halen etc.)

Als je een dagje thuis blijft met je kindje wat doe je dan voor leuks om je samen te vermaken ?

hoi hoi

meestal gaan we wel wat doen,smorgens spelen we gewoon samen,of hij alleen en dan gaan we eten,slapen en dan smiddags als het weer het toelaat gaan we even winkelen of fietsen naar andere mensen of naar de kinderboerderij,meestal er toch even tussenuit!als het shitweer is zoals nu dan gaan we smiddags even samen dansen en springen en zingen,erg gezellig!en dan in bad ofzo...

uhm volgende vraag!wil zovaak wat vertellen maar weet nooit een nieuwe vraag

ruzie uitpraten of laten sudderen tot het over is?

Met z`n drieen gezellig aan tafel en de tv uit. Ik vind dat veel gezelliger anders zit iedereen met z`n hoofd in de tv z`n eten naar binnen te schuiven.
Als me ouders dit horen lachen ze denk heel hard want ik kon vroeger nog wel eens zeuren dat ik voor de tv wilde eten,haha

wat is jou favoriete tvproramma/serie/film ?? waar ga je echt voor zitten?

Desperate housewives (helaas vanavond gemist  is er iemand die mij kan vertellen wat er is gebeurt vanavond?) ugly betty, gilmore girl, grey's anatomy, eigenlijk de meeste net 5 serie's!!!

Doe je ook aan sport, zo ja welke sport?

Op het moment even niet, het staat wel weer op de planning...
Ik wil weer wat meer gaan tennissen en gaan fitnissen.

Ben je wel eens vreemd gegaan?Zoja heb je het toen ook aan  diegene verteld waar je een relatie mee had?

liefs

ps Ik vind dit een leuke topic.Blijft leuk!Goed gedaan hoor vlindertjes!!Op naar de 700 zeg ik!

Ik heb nooit te klagen gehad aan mannen om me heen en daar ben ik ook niet vies van geweest! haha!
Ik had altijd veel losse 'vriendjes' maar daar was ik ook wel eerlijk tegen, vreemdgaan is niet echt mijn ding... Meestal zei ik gewoon dat ik het leuk vond maar dat ze niet de enige waren en dat ging vaak goed!
Natuurlijk heb ik wel wat serieuze relaties gehad maar daarin was ik wel monogaam, zelf vind ik vertrouwen erg belangrijk! Ik weet ook hoe het is om je belazerd te voelen en iemand niet meer volledig te durven vertrouwen, een vreselijk gevoel dus dat zou ik een ander nooit aandoen!
Ik ben erg blij dat ik weet wat ik aan m'n partner heb, een fijn gezinnetje en alle liefde die je dat geeft zal ik natuurlijk nooit van m'n leven op het spel zetten voor een eenmalig pleziertje!

Wat zou je echt anders doen als je het over mocht doen?

Terug
Bovenaan