iets leuks "gestolen"

Bij de eerste hoopte ik stiekem toch wel op een meisje, maar bij de tweede maakte het me werkelijk waar helemaal niks uit. Een jongetje leek me wel leuk, dan hadden we 'van allebei wat', maar een meisje was me toch ook wel heel goed bevallen; ik hou van roze en van tutten.
Ik dacht overigens wel stellig dat de tweede een jongetje zou worden, maar dat was dus een meisje.
De kraamverzorgster beweerde zelfs dat ik een echt meisjes-moeder was en dus geen jongetje zou krijgen.

Vraag;
Moet jullie kindje aan tafel blijven zitten tot de rest klaar is met eten, of mag het alvast gaan spelen als het toch al klaar is?

Ik weet nu niet of je bedoelt met het kerst diner of de gewone avond maaltijd....
Ik ga dan maar van het gewone avond maaltijd uit.
Ja dan wil ik wel dat ze blijft zitten ja, tot iedereen klaar is met eten.
Ik vind de avond maaltijd best wel belangrijk omdat je dan eigelijk altijd met
het hele gezin een keer bij mekaar bent, wat niet de hele dag gebeurt.

Volgende vraag:
Heb je een goed contact met je schoonouders?Misschien zelfs nog beter
dan met je schoonouders?

liefs

Volgens mij heb je een typ-foutje gemaakt, Duckie19. Bedoel je: Heb je een goed contact met je schoonouders?Misschien zelfs nog beter
dan met je ouders?

Afijn, mijn antwoord: ik heb best goed contact met m’n schoonouders. MAAR, intussen komen ze me wel helemaal de neus uit!!! M’n man heeft pas sinds vorig jaar zomer weer contact met hen en de meeste van zijn broers/zussen. Het afgelopen jaar zijn we dus best vaak daar geweest of zij bij ons. Het blijkt alleen een familie te zijn die elkaar bij het minste of geringste verkeerd begrijpt en in de haren vliegt. Daarnaast zijn die logeerpartijen altijd gigantisch behelpen; teveel mensen op te weinig ruimte. Zij wonen in Duitsland, dus het is altijd een onderneming van jewelste om daar heen te gaan. En even gewoon een middagje op de thee gaan zit er dus niet in. ’t Is altijd minimaal een weekend. Ook als zij naar ons toekomen. En daar zit ik niet op te wachten. Maar ja, ’t is familie he?! BLUH!
Dus, wel goed contact, maar van mij hoeft het niet meer.

Nieuwe vraag: Over welke dingen ben je onzeker als moeder?

Ja sorry dat was idd een typ foutje ja!

hmm moeilijke vraag jacoline, ten minste ja voor mij wel...
Toen ze nog heel klein was en net geboren, was ik wel heel onzeker.
Van doe ik het wel goed en krijgt ze wel genoeg te eten enz.
Maar nu moet ik gelukkig zeggen dat het allemaal heel erg goed
gaat.Ze huilt eigelijk alleen als er écht wat is.Alleen vanmorgen
even bij de dokter geweest.Dan ben je wel een beetje onzeker....
Me broer heeft ITP, een bloedziekte.En daarvan kan je best veel blauwe
plekken hebben.En ja Julia heeft ook vaak blauwe plekken, dus ik
ben dan best wel onzeker van ja zou ze het wel of zou ze het niet....
Het kan namelijk   heel gevaarlijk zijn.ivm stollingen van bloed enz.
MAAR goed ik wijk weer een beetje af, daar ben ik dan onzeker
over maar voor de rest gaat het gelukkig allemaal van een leie dakkie.
Waar ik heel gelukkig mee ben, want ik begrijp dat dat niet vanzelfsprekend is.

even denken hoor....de nieuwe vraag......hmm moeilijk.....
Heeft je kindje een voorkeur in een bepaald familie lid?Broer, zus
opa of oma?Of een vriend of vriendin?

liefs
ps goedlopend topic meiden!!Gezellig!

Hallo meiden,

Elsa heeft niet echt een voorkeur, ze had in het begin altijd een afkeur voor alle mensen. Gelukkig is dat nu bijgetrokken en gaat het met de meeste mensen aardig goed. Maar voorkeuren heeft ze dus niet.

Nu een nieuwe vraag bedenken....

Kerstversiering in de tuin ja of nee?

Wat een leuke vragen allemaal, jammer dat ik er maar 1 mag beantwoorden...en dan nog deze, sorry! Ik heb nl. geen tuin waar we op uit kijken (alleen achter beneden en de woonkamer is boven). Dus..alleen lichtjes voor de ramen en natuurlijk een echte kerstboom (mijn dochter van 1 kijkt er niet eens naar).

Dan nog een vraag.... Wat doen jullie met goed bedoelde kadootjes zoals bijvoorbeeld kleding die je eigenlijk niet mooi vindt??

OEW, dat is moeilijk al moet ik zeggen dat ik dat niet echt heb gekregen. Soms denk je wel eens van, hmm, maar als het dan aan is lijkt het echt geweldig en andersom natuurlijk ook, je denk GAAF, maar als hij het aan heeft, dan is het heel gewoon. Ik   heb een zetje gekregen dat echt lelijk was, maar zij hadden het ook gekregen en vonden het ook lelijk, dus dat vonden ze noet erg, mocht ik ook eerlijk zeggen. Ik daar iemand blij mee gemaakt, die mij voor dingen geeft, zij heeft 2 jongens en geeft   de mindere dingen weg, terwijl ik dat juist leuk vind, dus dit lelijke vond zij geweldig. Ach smaken verschillen! Ik denk trouwens dat ik iets anders uit fatsoen wel aangetrokken had, maar dan niet zo vaak!

VRAAG: pfff, dat blijft moeilijk. Naar de kerk met kerst, en ook naar kinderkerstfeest met de dreumes?

Janine

Naar een kinderkerstfeest zou ik wel een dreumes meenemen, is tenslotte voor kinderen. Naar een kerkdienst zou ik geen dreumes meenemen, ben dan altijd bang dat andere mensen zich eraan storen. Zelf zou ik dat ook niet fijn vinden.

Kaarsjes aan met kerst of niet?

Terug
Bovenaan