iets leuks "gestolen"

Overdag, met de kinderen durf ik het niet aan, de kinderen vinden het wel prachtig maar ik ben te bang dat er wat mee gebeurd.

Nieuwe vraag: Vind je dat je kind  volwassennen met u moet aanspreken, of mag hij, in sommige gevallen, of altijd jij zeggen?

Beide, familie is jij en andere volwassen zijn u. Dus de mensen die dicht bij je staan, waar je als het ware je arm om heen zou slaan jij en de mensen die je op afstand houdt, met u, fatsoen.

VRAAG: Christelijke opvoeding met bidden en danken en bijbellezen?

Janine

Hij wordt boer of hij gaat het leger in. Op dit moment kruipt hij overal onderdoor, zelfs de salontafel. Maar ja, trekkers zijn het helemaal, als   hij er een ziet wordt hij helemaal lyrisch. En van zijn vader mag hij geen automonteur worden, dat is zo'n vreselijk beroep, dat hij al. En wat ik vind? Leraar, als ik naar mijn vakanties kijk

janine

Geen christelijke opvoeding, omdat ikzelf ook niet christelijk ben. Ik ben officieel katholiek gedoopt, maar ook niet zo opgevoed, dus doe ik hier ook niks mee.
Kyara zit overigens wel op een katholieke school, maar dat is meer vanwege de goede bekendheid van de school dan voor het geloof.
Ik vind het dan wel weer leuk dat zie hier iets van mee krijgt, maar wat ze er later mee doet moet ze zelf weten.

Vraag; Je kindje straks naar een peuterspeelzaal voor de sociale contacten of niet?

ja ze gaat naar een peuterspeelzaal. ik vind sociale contacten belangrijk. en linsey vind het geweldig om met andere kinderen te spelen. ze zoekt ook altijd kinderen op waar we zijn ( restaurant, winkel enz)

vraag: ooooohhhh wat is dat moeilijk!!!!!! uuuuhhh. strak aan dag ritme vasthouden of er soepel mee om gaan?

Hier is het een strak ritme, maar als het nodig is wijken we daarvan af. Maar Elsa heeft echt een strak ritme nodig anders is ze huilerig.

Mag jouw kindje al tv kijken? Zo ja, hoe lang?

nee, wij "bieden" Lara eigenlijk nog geen TV aan. Natuurlijk is ze wel eens in de kamer als wij toevallig de TV aanhebben (alleen 's avonds), maar dan kijkt ze er vrijwel niet naar om. We hebben haar dus nog niet achter een Nijntje-dvd of Bumba-programma gezet. Komt vanzelf!

Nieuwe vraag (dit topic is echt leuk, maar die nieuwe vragen bedenken is MOEILIJK!!!):
Je kleintje meenemen met een lange autorit (meer dan 3 uur) voor een (familie)bezoek, of deze bezoeken minimaliseren (of alleen die familie-bezoeken bij jouw thuis ontvangen) totdat je kleintje wat groter is?

Terug
Bovenaan