Zelf ben ik het meeste van gewone kraamvisite. Ik ben nu een aantal keren op een kraamfeest geweest en ik vind het heel onpersoonlijk. Verder lijkt het mij erg druk voor de pasbevallen moeder en ook voor de baby is het volgens mij heel heftig. Ik was een keer op een kraamfeest waarbij de nieuwe moeder een hele heftige borstontsteking had, dus ze had het hele huis vol visite terwijl ze zelf 40 graden koorts had en nauwelijks op haar benen kon staan, vreselijk lijkt mij.
Wij hebben de kraamvisite heel verspreid laten komen, echt regelmatig dagen dat er niemand kwam en ook de avonden probeeerden we zoveel mogelijk voor onszelf te houden. Ik vond het prettig dat ik echt even met iedereen kon spreken en voor Stijn was het ook rustig, geen tientallen mensen te gelijk, maar meestal maar 1 of 2 bezoekers.
VRAAG: heb je weleens plastische chirugie overwogen of laten doen, wat zou je dan graag aan jezelf veranderen?
Wij hebben de kraamvisite heel verspreid laten komen, echt regelmatig dagen dat er niemand kwam en ook de avonden probeeerden we zoveel mogelijk voor onszelf te houden. Ik vond het prettig dat ik echt even met iedereen kon spreken en voor Stijn was het ook rustig, geen tientallen mensen te gelijk, maar meestal maar 1 of 2 bezoekers.
VRAAG: heb je weleens plastische chirugie overwogen of laten doen, wat zou je dan graag aan jezelf veranderen?