iets leuks "gestolen"

Mijn wasmachine draait zo'n 3 a 4 keer per week, valt nog mee met twee kinderen. Als een broekje of truitje nog schoon is trek ik het mijn zoontjes rustig nog een dagje aan. Dat deed ik eerst nooit, elke dag schone kleren en romper aan maar ik waste en streek mij een ongeluk en aangezien dat niet echt mijn hobby is probeer ik dat wat te beperken. Maar goed, vuil is vuil dus was is er altijd genoeg. Sraks alles weer lekker buiten drogen, scheelt ook weer strijken!

Volgende vraag: Misschien al een keer gesteld maar hier komt ie toch:
Hebben jullie al vakantieplannen?? Wij gaan dit jaar naar de belgische kust naar een bungalowpark van Sunparks. Heb er nu al zin in, zijn vorig zomer niet weggeweest.

Nee, dit jaar zit een vakantie er niet in voor ons. We zijn haastig op zoek naar een andere auto en ons huis moet nodig geschilderd worden. Misschien wel even ertussenuit van het najaar ofzo, naar een bungalowtje van centerparcs of iets dergelijks.

Over vakanties gesproken....

Zijn jullie echte vroegboekers of wachten jullie op een leuke last-minute?

Wij boeken eigenlijk altijd last-minute. We hebben dit jaar ook nog geen vakantieplannen. Het ligt aan het weer in Nederland waar we naar toe gaan deze zomer.
Als het hier mooi weer is, wordt het denk ik België of Nederland. Als het weer hier slecht is, vliegen we misschien wel ergens heen (of rijden met de auto naar Frankrijk).
We zijn gelukkig nog niet gebonden aan schoolvakantie's (dit jaar voor het laatst) dus er is altijd wel wat te vinden last minute.

Verlang je ook zo naar de zomer???

JAAA want dan gaan we trouwen en proberen zwanger te worden!!! En natuurlijk niet vergeten, dan regent het hopelijk niet meer zo als vandaag.

Doe jij elke dag een boodschapje of echt maar 1x per week grote boodschappen?

eigenlijk alletwee. zaterdags de grote boodschappen en in de week nog wat kleinere dingetjes(groente,vlees,brood)
lynn vind het geweldig om in een boodschappenkar te zitten en dan gaat ze naar iedereen zwaaien die ze maar tegen komt. Lijkt de koningin wel hoe ze  wuift met haar handje,haha

Jeetje ff denken......

wat hoop je nooit meer mee te maken?

De dood van een dierbare; onlangs heb ik zowel m'n opa als oma moeten begraven. Allebei waren ze op leeftijd en was het dus geen verrassing of heel pijnlijke gebeurtenis. Stel je voor dat het om iemand gaat nog dichterbij; vreselijk!
Maar ja, de kans is erg groot dat dit toch nog wel eens gaat gebeuren... Dan hoop ik in ieder geval dat er de kans is geweest om afscheid te nemen en geen dingen ongezegd te laten.

Laat jij je kindje al choco-eitjes eten?

Lara is gek op choco-eitjes; als ze de schaal in zicht krijgt is ze niet meer te houden. Dus momenteel eet ze elke dag wel een eitje met ons mee; witte chocolade is haar favoriet.

hoi,

Stijn wordt wild enthousiast als wij een eitje pakken, maar als we hem een stukje geven, spuugt hij het direct uit. Dus hij krijgt het nog niet echt.

Vraag: Wat vond jullie kleine van de sneeuw? ( tenminste als je het gehad hebt natuurlijk) Wij hadden vandaag redelijk wat sneeuw, dus vanochtend om 8.00 zijn wij met z'n drietjes naar het bos gegaan en lekker sleeen. Dat vond Stijn heel leuk, daarna bij huis nog even in de tuin gespeeld, vond hij ook leuk, maar hij vond de sneeuw wel erg koud. Hij wilde geen wantjes aan, dus na even met de sneeuw gespeeld te hebben had hij helemaal rode handjes en toen vond hij het niet leuk meer. Was bijna ontroostbaar.

carina

Jasmijn heeft wel even naar buiten gekeken, maar helaas alleen natte sneeuw. In december op de wintersport vond ze er niks aan. Veel te koud!

Wat gaan jij doen vandaag? (ik ben zielig alleen, manlief is skién met collega's)

Terug
Bovenaan