iets leuks "gestolen"

Ik smeer echt heel vaak,vooral op het strand.  Als het geen strandweer is maar zonnetje schijnt wel smeer ik in wat in aanraking komt met het zonnetje(gezichtje,armpjes,beentjes)    Moet er niet aan denken dat ze verbrandt en sowieso de zon is slecht voor de huid dus kan maar beter te veel  smeren dan te weinig.

Wat gaan jullie doen vandaag??

Hallo,

Vandaag hebben we niet echt plannen. Het is hier de hele dag al heerlijk weer, vanochtend om 700 uur scheen het zonnetje al ( fijn he dat ik dat nu weet vroeger had ik hier niets van mee gekregen, dat is een van de voordelen van kinderen hebben, ha ha ha). Dus we zijn eigenlijk de hele dag al buiten. Nu moest ik even snel de was doen en kon het niet laten even snel het forum te checken.

Straks gaan we kijken of vrienden van ons thuis zijn, anders gaan we misschien nog even naar mijn schoonouders.

Vraag: Ben je tevreden over je leven? Wat zou je eventueel/ graag anders willen doen.
Zelf ben ik heel erg tevreden. Vanochtend hadden mijn man en ik het erover dat een jaar terug ons leven nog heel anders was. Vorig jaar om deze tijd woonden wij in Leusden, hadden we geen verhuisplannen, hadden we Stijn en slikte ik de pil, dus een tweede was ook nog niet in zicht en hadden we allebei werk waar we tevreden over waren.
We waren heel gelukkig en prima tevreden en toch is nu alles anders: we wonen nu in Leek bij Groningen, onze tweede, Jojanneke, is inmiddels geboren en we hebben allebei een andere baan. Zo kan het lopen in het leven. We hebben zelf voor alle veranderingen gekozen en dat voelt heel goed moet ik zeggen. Maar voorlopig hoeft er voor mij niets meer te veranderen. Ben ontzettend tevreden en gelukkig met alles wat ik nu heb!!!
Carina

Ja, ik ben zeker tevreden over nog geen 3 weken ga ik trouwen en hopelijk mag ik dit jaar nog zwanger worden van een 2de kindje. Elsa is een super lekkere vrolijke meid, dus wat wil ik nog meer, ze eet goed, speelt lekker en is graag buiten.

Vinden jullie het ook zo warm?

Hoi hoim,

ja ik vind het warm maar ik geniet er ontzettend van. Nog 1 week en dan moet/ mag ik weer gaan werken, dus ik geniet er nog maar even van?

Vraag: Ga je met dit weer ook zwemmen met je kleine, zwembad of waterplas
Wij zijn nog niet aan het zwemmen geweest, Jojanneke kan nauturlijk kan natuurlijk nog niet mee en daarom zijn we nog niet gegaan, maar ik wil wel heel graag.

Carina

Elsa is nog nooit in een zwembad of iets dergelijks geweest, ze heeft een gevoelige huid net zoals haar mama helaas. En als ze te lang in water is, dan heeft ze dus allemaal uitslag op haar beentjes. Maar wie weet als we dit jaar op vakantie gaan, dat we dan een keer met haar gaan zwemmen.

Helemaal vergeten een nieuwe vraag te stellen. Is bij jullie de straat ook versierd ivm EK voetbal?
Hier hangen allemaal vlaggetjes, hebben we zelf niet aan meegedaan, maar de buren hier wel allemaal.

hahaha, leuke vraag!

Nee hier in de straat is eigenlijk niets versierd, vind het zelf ook een beetje onzin moet ik ik zeggen. Maandag net voor de wedstrijd Nederland Italie ging mijn man zich omkleden, ik dacht wat doet hij nou, komt hij terug in een oranje shirt en met een oranje petje. Ik hebhem hartelijk uitgelachen!

Vraag: Trek je je kleintje ook oranje spullen aan vanwege het ek??
Carina

Nee,heb ook niks oranje in haar kast liggen en speciaal voor  EK ga ik het niet kopen.
Als het aan mijn man ligt wel hoor,die vindt het helemaal geweldig als ik haar in het oranje zou steken  en rood-wit-blauw op haar wangetjes zou teken.
Ben niet zo'n voetbalfan al vindt ik het EK toch stiekem wel een beetje spannend.

Hoe straf jij je kindje?? En heb je verschillende straffen en dan bedoel ik bijv. als hij slaat dan gaat hij in de hoek en als hij wat expres op de grond gooit dan negeer je je kindje om te laten zien dat het niet goed is wat hij doet.

Terug
Bovenaan