Hallo,
Vandaag hebben we niet echt plannen. Het is hier de hele dag al heerlijk weer, vanochtend om 700 uur scheen het zonnetje al ( fijn he dat ik dat nu weet vroeger had ik hier niets van mee gekregen, dat is een van de voordelen van kinderen hebben, ha ha ha). Dus we zijn eigenlijk de hele dag al buiten. Nu moest ik even snel de was doen en kon het niet laten even snel het forum te checken.
Straks gaan we kijken of vrienden van ons thuis zijn, anders gaan we misschien nog even naar mijn schoonouders.
Vraag: Ben je tevreden over je leven? Wat zou je eventueel/ graag anders willen doen.
Zelf ben ik heel erg tevreden. Vanochtend hadden mijn man en ik het erover dat een jaar terug ons leven nog heel anders was. Vorig jaar om deze tijd woonden wij in Leusden, hadden we geen verhuisplannen, hadden we Stijn en slikte ik de pil, dus een tweede was ook nog niet in zicht en hadden we allebei werk waar we tevreden over waren.
We waren heel gelukkig en prima tevreden en toch is nu alles anders: we wonen nu in Leek bij Groningen, onze tweede, Jojanneke, is inmiddels geboren en we hebben allebei een andere baan. Zo kan het lopen in het leven. We hebben zelf voor alle veranderingen gekozen en dat voelt heel goed moet ik zeggen. Maar voorlopig hoeft er voor mij niets meer te veranderen. Ben ontzettend tevreden en gelukkig met alles wat ik nu heb!!!
Carina