iets leuks "gestolen"

helpen?? nee dat niet echt. hij doet wel veel dingen na. als hij samen met mn man onder de douche staat enzo dan gaat ie ook wassen etc.

zijn jullie kindjes ook zo gek op water???

Lynn is dol op water!!  Ze vindt het heerlijk om in bad te gaan,als ik haar uit bad haal is het altijd gillen. Ik moet haar dan echt afleiden. Ik zou eigenlijk wat meer naar het zwembad moeten. we gaan echt veel te weinig. Maar dat komt omdat ik het zwembad zelf weer niks vindt(heel egoistisch!!) Wel als ik op vakantie ben hoor dan gaan we elke dag naar zwembad. Ze gaat dan tig keer van de ene kant naar de andere kant,tig keer van de glijbaan. ja..Stom dat ik niet zo veel gaat want ik vind het een geweldig gezicht als ik lynn zo zie genieten in het water.
Ik ga liever naar strand. Maar ja..zucht......strandweer is het nog niet. als het zo ver is dan kan ze weer heerlijk in een zwinnetje ravotten.

Wat geef jij je kindje echt nog niet te eten?

Pfffffffffffffffffff, ik zou het zo echt niet weten. Ja, nootjes ed, maar dat is geloof ik heel normaal. Voor de rest eet Erikjan alles wel zo, wat wij ook eten, vanaf begin af aan, met z'n drieen. Wat niet??? Ik geloof dat ik het maar op nootjes houd.

VRAAG: hoe vindt je kindje de douche?

Erikjan vond het heel in het begin wel; leuk, in het zwembad is het ook leuk, maar thuis is het een drama. We hadden altijd een badkamer met bad beneden, maar die is weg en we hebben nu alleen een douche, maar het is zo'n gedoe met dat badje in de douchbak, zeker als je 38 weken zwanger bent. Ik verlang echt weer naar een bad, ook voor mezelf, en straks die twee kids er samen in, heerlijk..............................

Janine

Douchen vnd Elsa echt vreselijk, en is hier ook een regelrechte ramp. Gelukkig hebben we een bad en daar gaat ze dus altijd in.
Vanmorgen is ze zelf in een bubbelbad geweest, in onze bruidssuite zat er eentje, ze vond het super zo'n bubbelbad!

Tja, het enige waar ik momenteel aan kan denken is bruiloften aangezien ik gisteren getrouwd ben, dus nu maar een vraag in die richting: Als je getrouwd bent: had je een groot feest? Ben je nog niet getrouwd: zou je een groot feest willen?

Heey, nog gefeliciteerd met jullie trouwen. Wij zijn 3 jaar geleden getrouwd, en we hadden een klein feestje alleen met de naaste familie. Is prima bevallen.

VRAAG: Hoe is de zandbak bij je kindje in de smaak gevallen?

Erikjan vindt het helemaal geweldig, lekker scheppen en met de autos erin!

Janine

Hallo,

De zandbak vindt Stijn helemaal het einde! Zodra wij naar buiten gaan, gaat hij direct naar de tuin naar de zandbak. Hij duikt er letterlijk op zijn kop in. Als hij naar het kinderdagverblijf gaat speelt hij daar ook heel veel in de zandbak, als hij dan thuis komt is het echt een zandmannetje, als we zijn kleren uittrekken zit alles onder het zand, maar hij geniet er zo van!

Vraag: Heeft je kindje de achternaam van jou of van je partner.

Wij zijn getrouwd, op dat moment heb ik er bewust voor gekozen om de naam van mijn man aan te nemen. Ik wilde in het geval van kinderen allemaal dezelfde achternaam hebben. Dus de kinderen hebben ook de achternaam van mijn man, ook mijn achternaam dus.

Elsa heeft de achternaam van mijn man, ik heb wel nog mijn achternaam gehouden, maar dat komt omdat ik in het verleden al een keer een achternaamswijziging heb gehad. Wel heb ik de achternaam van mijn man achter mijn achternaam.

Heeft jou kindje ook zoveel speelgoed? Elsa heeft echt een lading aan speelgoed en speelt maar met weinig.

Erikjan heeft ook een heleboel speelgoed. Wij hebben het in van die curverbakken gedaan, 8 stuks! Duplo, houten trein, babyspul, puzzels, enz. En dan nog een rijpaardje, hobbelpaard, enz,  en buiten nog meer, 2 bakken met zandspullen, vrachtwagen, trekker, enz. Erg veel dus! Ben ook benieuwd hoe dat gaat met cadeaus enzo als de tweede komt.......

VRAAG: eigenlijk alleen voor als je minstens 2 kinderen hebt, maar toch? In hoeverre waren de kinderen op tijd, te laat of te vroeg geboren?

Erikjan was 15 dagen te laat, en daar heb ik nu echt geen zin in, maar ze zeggen.......... Dus daar van uit gaand, duurt het nog 9 dagen, plus een heel aantal dagen te laat, leuk dat wachten.....

Janine

Terug
Bovenaan