iets leuks "gestolen"

Erikjan is nu een paar keer naar de kapper geweest. Zelf in een stoel zitten vindt hij niet zo leuk, al ging het de laatste keer wel redelijk, met mama op de knieen ervoor. Daarvoor zat hij dan bij   \mij op schoot, en dat ging eigenlijk heel goed. Erikjans haar groeit ook best snel, eigenlijk zou hij wel eens in de 2 maanden moeten, aangezien mama graag stekeltjes/spikies maakt.

VRAAG: Wat voor kapsel heeft je kindje?

Janine

Iris is lang haar aan het kweken......
Ze heeft een pony en de achterkant is dus al langer maar nog niet zo lang dat er al een staart of vlecht in kan. Wel heeft ze vaak 2 staartjes of 1 speltje in.
Haar haar is gelukkig niet zo stijl als mijn haar dus het haar dat los hangt springt vrolijk op en neer.

Vraag: Kun je ook wel eens helemaal niks hebben van je kindje? Ik heb vandaag zo'n dag (en dat is nou altijd aan het einde van mijn pilstrip.....). Ze pakt van alles en doet van alles en ik kan er werkelijk niet tegen. Grrrr vreselijk, maar wat ik nou vervelender vind weet ik eigenlijk niet, dat ik alles zo vervelend vind of dat ze zo doet.....
Hmmm, hormonen!!!!!

Hallo,

Natuurlijk kan ik ook wel eens een dag niets hebben van Stijn, echt alle rollen behang nodig gehad,hihihi. Vaak als ik moe ben of inderdaad last heb van hormonen dat haalt hij alles uit wat niet mag, vreselijk. Natuurlijk voelt hij het gewoon aan. Hij heeft er ook echt een handje van om te gaan klieren en dwars te gaan liggen als ik naar mijn werk moet. Ik werk alle middagen vanaf 1300 uur en dus moet ik om 12.15 uur klaar zijn met lunchen en in de auto, best even stress natuurlijk en meneer bedenkt dat het dan leuk is om zijn beker melk over zich heen te gooien of dat hij toch echt appelstroop in zijn haren moet smeren of echt nog even bij opa ( onze buurman) langs moet..... en dat kan ik dan natuurlijk niet zo goed hebben.

Vraag: Hoe gaat het met slapen?
Bij ons gaat dat opzich heel goed, als hij in bed ligt is bij altijd al vertrokken tegen de tijd dat we weer beneden zijn, maar hij is altijd zo vroeg wakker, momenteel al tegen half 6, we kunnen hem dan vaak nog wel even zoet houden met zijn speen en te zeggen dat het nog heel vroeg is, maar tegen 6 uur is hij er echt wel klaar mee. Gister nacht werd hij om 4 uur wakker, klaarwakker! Stond in zijn bedje met een vrolijke lach en was aan het roepen dat de gordijnen open moesten, ja daaaag! Gelukkig heeft hij daarna nog wel even geslapen.

Carina

Slapen gaat hier uitstekend, al valt ze niet altijd meteen in slaap. Als ze slaapt slaapt ze de hele nacht door tot ongeveer half 9! Van de week werd ze zelfs een keer pas om 10 uur wakker. Heerlijk! En dan slaapt Iris overdag ook nog zo'n 3 uur.
Ik denk dat je weinig aan kan veranderen, de een heef meer slaapt nodig dan de ander en Iris heeft gelukkig net als haar mama veel slaap nodig.....

Vraag: Hoe staat het met het gebit van je kindje? Iris moet alleen de achterste 4 kiezen nog krijgen en dat is al weer weken drama......... net als bij haar andere tanden overigens. Die dingen willen niet vlot doorkomen en ze bijt overal op.

lynn moet haar hoektanden nog en nog 2 kiezen. Bij lynn waren haar tanden  een drama. Ze werd er ziek van, had er echt een dag koorts van. Kiezen heb ze gelukkig weinig last.
Hopen dat het met haar hoektanden ook meevalt als ze door komen.

Is jou kindje ook zo erg aan het peuterpuberen?

oh,oh wat is lynn dwars. Echt alles is neeeeee!! Wil niet naar bed,gaat dan heel langzaam de trap op en als ze ligt speen uit bed gooien en dan heel hard "maaammmmie"roepen en als ik er geen gehoor aan geef,gilt ze de hele boel bij elkaar. En erg dwars liggen met aan/uit kleden.
Moet er soms ook wel eens om lachen hoor. Tis toch slim van die kids hoe ze alles uitproberen. zo jong en toch al zo wijs...
groetjes cobie

Elsa kan wel peuterpuberen, maar zit momenteel zo lekker in haar vel dat ze erg vrolijk is. Nu ze meer duidelijk kan maken met praten, zeurt ze wel vaker om een koekje of snoepje en als ze dat dan niet krijgt, dan gaat ze lang huilen....

Zouden we nog mooi weer krijgen deze zomer??

Jawel, natuurlijk krijgen we nog mooi weer. Op dit moment schijnt de zon zelfs hier! En tot nu toe ben ik niet ontevreden over het voorjaar/ de zomer. We hebben al best veel mooie periodes en dagen gehad! Maar ja. 't blijft Nederland...

Wat voor knuffel heeft jou kindje?

Lara heeft een Winnie de Pooh-beer en aangezien 'ie niet in de wasmachine/droger kan en op de hand wassen te lange droogtijd oplevert is 'ie dus al flink afgeragd. Vorig jaar om deze tijd was ie nog mooi felgeel; nu is ie een soort van grijzig verbleekt geel... Ach, 't is wel heel schattig als je ziet hoe ze 'em knuffelt. Kan ik echt van smelten!

Hoi,

Stijn heeft helemaal niets met knuffels. Hij heeft er genoeg maar heeft er gewoon nooit interesse in gehad. Jojanneke is dan pas 3,5 maand oud maar dit pakt ze dus wel, grappig dat verschil.

VRAAG: Stel je zoon wil op ballet of je dochter wil op voetbal ( over heel veel jaar) wat vinden jullie daar dan van.

Ik heb er zelf geen probleem mee, iedereen moet vooral doen naar mijn idee wat ze leuk vindne. Mijn man vindt ballet voor een jongen echt niet kunnen

Carina

Terug
Bovenaan