Hallo,
Natuurlijk kan ik ook wel eens een dag niets hebben van Stijn, echt alle rollen behang nodig gehad,hihihi. Vaak als ik moe ben of inderdaad last heb van hormonen dat haalt hij alles uit wat niet mag, vreselijk. Natuurlijk voelt hij het gewoon aan. Hij heeft er ook echt een handje van om te gaan klieren en dwars te gaan liggen als ik naar mijn werk moet. Ik werk alle middagen vanaf 1300 uur en dus moet ik om 12.15 uur klaar zijn met lunchen en in de auto, best even stress natuurlijk en meneer bedenkt dat het dan leuk is om zijn beker melk over zich heen te gooien of dat hij toch echt appelstroop in zijn haren moet smeren of echt nog even bij opa ( onze buurman) langs moet..... en dat kan ik dan natuurlijk niet zo goed hebben.
Vraag: Hoe gaat het met slapen?
Bij ons gaat dat opzich heel goed, als hij in bed ligt is bij altijd al vertrokken tegen de tijd dat we weer beneden zijn, maar hij is altijd zo vroeg wakker, momenteel al tegen half 6, we kunnen hem dan vaak nog wel even zoet houden met zijn speen en te zeggen dat het nog heel vroeg is, maar tegen 6 uur is hij er echt wel klaar mee. Gister nacht werd hij om 4 uur wakker, klaarwakker! Stond in zijn bedje met een vrolijke lach en was aan het roepen dat de gordijnen open moesten, ja daaaag! Gelukkig heeft hij daarna nog wel even geslapen.
Carina