IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Aardig wat, teveel om te tellen.
Ik heb zomer en winter schoenen en dan nog mijn laarzen (dat zijn alleen al 4 paar).
Moet ze alleen na mijn 2e zwangerschap allemaal opnieuw gaan passen omdat mijn voeten groter zijn geworden en ik dus niet al mijn schoenen meer aankan.

draag je sieraden?

Ja, ik draag siereaden, alleen zilver trouwens.

Wat vind je van Uri Geller?? Geloof je erin??

Uri Wie???? Nee hoor, grapje, ik weet wel wie het is.

Ik geloof er niet in, en ik vind het al helemaal geen leuk programma. Heb het 1 keer gezien en dat was ook genoeg.

Mijn vraag is: Welk tv programma mogen ze wat jou betreft direct van de buis halen?

(sorry, zag dat ik de vorige keer geen nieuwe vraag had gesteld.....)

Echt een vraag voor mij!!!

DE GOUDEN KOOI!!

Wat haat ik dat programma!!

Vraag: Welk programma zou van jou meteen weer terug de buis op mogen?

Ik kan enorm genieten van het programma 'Wie is de Mol?' Dat is op het moment aan de gang, dus iedere donderdag genieten en daarna met een aantal mensen druk heen en weer mailen wie wij verdenken.

Heb je naar het schaatsen gekeken dit weekend? (En voelde je je toen net als ik schuldig omdat het zo'n lekker weer was buiten....)

Groetjes, Karin

Nee, wij zijn lekker naar buiten geweest, genoten van het weer.

Waar voel je je wel eens schuldig over, tegenover je kind?

Ik voel me tegenover mijn jongste niet schuldig. Die krijgt zoveel aandacht en alles. Maar ik vind dat ik zeker veel meer tijd aan mijn oudste moet besteden. Hij speelt erg veel buiten en gaat naar school, dus er zijn dagen dat ik hem alleen zie bij het boterhammetje tussen de middag en bij het avondeten en naar bed brengen. Als het regent weet ik dan niet zo goed wat ik met hem moet gaan doen.   Ook omdat Eline nog best wel veel tijd kost en borstvoeding krijgt. Dan zet ik hem iets te vaak en iets te lang voor de tv. En dan heb ik echt wel een schuldgevoel. Maar ik probeer mijn leven te beteren.

Mijn vraag is: wat is het meest verschrikkelijke cadeau wat je ooit hebt gekregen, en wat heb je er mee gedaan?

Hoi,

Ik heb ooit van mijn huidige man een gouden kettinkje gekregen met daaraan een hangertje in de vorm van een poes. Het was echt een soort bedeltje voor aan een kinder armband. En het kettinkje was te kort en ik hád al een gouden kettinkje.
Ik hem hem toen verteld dat ik het geweldig lief van hem vond dat hij een cadeautje voor me had gekocht, maar dat het niet helemaal mijn smaak was. We hebben het toen samen omgeruild voor een gouden armbandje.
Het was overigens wel de laatste keer dat ik een zelf bedacht cadeautje van mijn man kreeg. Eigen schuld!
Mijn man is echt een schat, maar hij is gewoon een computer-nerd. Hij heeft er geen idee van wat ik leuk vind en wanneer ik een cadeautje 'verwacht'. Niet zo erg hoor, want ik geef hem gewoon (subtiele) hintjes van wat ik graag wil hebben ! En soms zeg ik gewoon ronduit dat ik dan en dan een cadeautje verwacht! Erg hè, maar anders verheug ik me ergens op met het idee: Hij zal er wel aan gedacht hebben, een ben dan helemaal teleurgesteld als hij dat niet heeft.

Ben je bang voor de tandarts?

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan