IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Nee, niet meer. Dat was ik wel maar ik heb nu een hele lieve tandarts die echt de tijd voor me neemt en me alles uitlegt en voordat ze een verdoving geeft eerst met een watje mijn tandvlees verdoofd voordat ze de prik geeft. Als ik maar iets voel dan doe ik mijn hand omhoog en krijg ik een spuit waar mijn hele gezicht van verdoofd voelt. Helaas had ik de laatste keer een kies die moeilijk te verdoven was en heb ik daar vijf!!!! spuiten in gehad en toen ik buiten was waren die al uitgewerkt.

Wat is jouw mooiste herinnering uit je jeugd???

groetjes van Marloes

Dat ik mijn diploma had gehaald.
Toen waren mijn ouders zo trots!!
Ja, da was echt leuk!!

Huil je weleens, en waarover??

Hoi,

als ik echt heel erg moe ben en alles zit me tegen dan kan ik wel huilen. Gelukkig ziet mijn man dat van te voren bij me aankomen en verwent hij me dan extra door te koken en de afwas te doen en voor onze jongens te zorgen. Gelukkig komt dit niet zo vaak voor.

Ben je materialistisch ingesteld? Ik helemaal niet. Ik heb bijv. een weinig gebruikte tweedehands wandelwagen overgenomen van iemand zonder dat ik hem had gezien. Mijn schoonzus had hem gezien en vond dat hij er goed uit zag en daar heb ik op vertrouwd. En mijn servies bestaat ook uit tig verscillende borden omdat ik wel eens wat laat vallen en dan niet meteen alles vervang.

Groetjes van Marloes

Nee, wij zijn niet echt materealistisch.
Bepaalde dingen willen we wel nieuw hebben, maar lang niet alles hoor!!

Hou je van frummeltjes in huis?? En dan bedoel ik kleine dingetjes om weg te zetten.

Nee, daar houd ik absoluut niet van. Ik heb nu een stuk of drie fotolijsten op de kast staan om  de woonkamer  persoonlijker te maken, en ik heb op de salontafel en eettafel een bord met allemaal rustykaarsen staan, maar that's it. De meeste knutselfrutsels van mijn zoon hang ik op in de gang of zet ik neer in de gang. Ben absoluut geen beeldjes- kleine zilveren fotolijstjes-type.

mijn vraag: wat zou je nooooooooooooit kopen?

Een superkort minirokje, heb ik absoluut het figuur niet voor.
Een nieuwe auto, zonde van het geld het meeste schrijf je de eerste jaren af.
En zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen.

Een inkoppertje:
Wat moet er absoluut in huis zijn?

Foto's!!! Foto's van de kinderen en onze trouwfoto die hangen in de woonkamer. En natuurlijk een foto van de tweeling van mijn zusje.

Wat heb je in huis waar je eigenlijk niets mee doet maar wat je ook niet weg wilt doen?

Groetjes van Marloes

Ik ben eigenlijk héél slecht in dingen weggooien, dus dat zijn heel veel dingen. Vooral op zolder! Beneden zijn wel dingen die niet weg kunnen omdat ze gebruikt worden, maar de zolder moet echt weer eens opgeruimd worden.
Het plan is om dit jaar met koninginnendag op de rommelmarkt te gaan zitten.

Hou je een 'dagboek' voor je kindje bij?

Terug
Bovenaan