IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Dagboek is misschien een groot woord, maar ik heb wel een babyboek voor het eerste jaar. Daar kan je invullen wanneer ze zelf iets pakt, wanneer ze haar voeten ontdekt enz enz. Dat is voor nu wel even voldoende.

Daarna wil ik wel een soort fotoalbum maken met ook verhaaltjes erbij. Want ik heb bij mijn oudste gemerkt dat je heel veel dingen vergeet. Ik weet nog wel dat hij hele grappige dingen heeft gezegd en gedaan, maar ja, wat, dat is de vraag. Dus dat ga ik zeker doen.

Mijn vraag is: Heb je iets van je ex bewaard, en zo ja, wat?
Ik heb bijvoorbeeld nog de ring die hij me heeft gegeven. Draag hem nooit, ligt alleen maar te verstoffen, maar ik kan het toch niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen. Niet uit sentimentele overwegingen, want ik vind het een L** maar meer uit zuunigheid...

Nee, ik heb niets bewaart van mijn ex. De sieraden die ik nog van hem had gekregen heb ik naar de juwelier gebracht en het geld wat ik daar voor kreeg heb ik aan de eerste collectant die aan de deur kwam gegeven.

Hoe ben je ten huwelijk gevraagd en waar????

Groetjes van Marloes

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2008 13:54:31'));

Nee, ik heb niets bewaart van mijn ex. De sieraden die ik nog van hem had gekregen heb ik naar de juwelier gebracht en het geld wat ik daar voor kreeg heb ik aan de eerste collectant die aan de deur kwam gegeven.

Hoe ben je ten huwelijk gevraagd en waar????

Groetjes van Marloes

Marloes, kan je ook gewoon een ring wegbrengen waarin een naam staat gegraveerd? Krijg je de goudwaarden in gewicht? En bij een gewone juwelier? Kijk, dan doe ik hem wel weg, stukken minder zonde...

Ik ben 2 jaar geleden op kerstavond ten huwelijk gevraagd. Niet heel apart... gewoon thuis, onder de kerstboom. Hij had lekkere dingetjes gehaald en had een ring. Dus was best romantisch. Voor mij hoeft het ook niet met allerlei poespas. Wij hebben ook een hele simpele trouwdag gehad.

Ok. Als gevolg op deze vraag de volgende vraag:

Wat heb je op je trouwdag gedaan? Groot feest, of juist heel klein?

Wij zijn getrouwd toen ik 26 weken zwanger was van de oudste (Maik).
Gewoon een leuke dag gehad, met familie en vrienden.
Om 16 uur zijn wij op het gemeente huis in het huwelijksbootje gestapt en daarna zijn we met z'n allen lekker gaan eten.
Wel hebben we een mooie fotoreportage laten maken van onze trouwdag zodat er in ieder geval mooie herinneringen zijn.
Ik zou de dag zo opnieuw willen doen, gewoon lekker ontspannen zonder stress gewoon heerlijk genieten.

Welk speelgoed van je kind(eren) vind je verschikkelijk?

Tim (de oudste) heeft een boodschappen wagentje en daar doet ie altijd de post mee rondbrengen.. Het ligt helemaal vol met allerlei oude papieren, tekeningen kranten enz. Als ie daar heel enthousiast mee aan het spelen is dan ligt werkelijk heel de kamer bezaaid want ja overal moet de post bezorgd worden haha.. Ik vind het niet verschrikkelijk maar soms is het wel een heel erge bende..

Wat voor school wil je straks voor je kindje(s)? (openbaar, wit, zwart, katholiek)

Eva gaat na de zomervakantie () naar de openbare school hier in de wijk. Ze zijn dit jaar gefuseerd met een katholieke school, dus we kunnen er als ouders voor kiezen dat ze een extra stukje katholiek ondewijs krijgen. Daar kiezen wij wel voor.
Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn een dochter op de basisschool.

Wat is je lievelingsijs?

Ben en jerrys Met van die lekkere grote brokken choclade en noten.
Veel geteten met mijn zwangerschap

Wat liever een dagje shoppen of verwent worden in een schoonheidssalon?

Ehh, mag het ook geen van tweeen zijn? Ik vind het nl alletwee helemaal niets. Ik hou er niet van als een vreemde aan me zit en winkelen vind ik helemaal een drama. Een keertje naar de Ikea vind ik n og wel leuk, maar verder... blegh!!!

Wordt je al grijs? (ik wel, al vanaf mijn 26e)

groetjes van grijze duif Marloes

Terug
Bovenaan