IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Geloof van niet, ik heb daarbij nog blond haar dus het vals zo ie zo al minder op.
Maar heb nog geen grijze haren kunnen ontdekken, gelukkig maar anders moet ik ze nog gaan verven. Vind grijs namelijk niet echt mooi.

Wat laat je zo aan je haren doen bij de kapper?

Alleen knippen. Wassen doe ik thuis wel, en drogen hoeft ook niet, het droogt vanzelf op de fiets. Ik vind het echt reteduur, zon kapper. Het is maar zo 30 euro voor die paar plukjes die ze bij mij moeten knippen.

Een collega van mij is vroeger kapster geweest, dus die knipt meestal mijn haar. Omdat het ook een vriendin is geworden doet ze dit gratis. Maar vaak koop ik wel wat leuks voor haar, want helemaal voor niks vind ik ook weer niet nodig.

Mijn vraag: doe je wat aan valentijn?

niks, vind dit gewoon commerciele onzin.

Wat krijg je het liefste voor je verjaardag?

Een lekker etentje of zo, en een mooie tekening van mijn kindjes!!

Waar ben je bang voor qua dieren? (ik ben zelf als de dood voor bijen....)

Ik ben bang voor slangen enzo. Brr, ik krijg al kippevel bij het idee. En voor muizen. Iew iew iew. Gelukkig hebben wij een kat die ze graag vangt. Afgelopen najaar was er nl een muizenplaag in Nederland, maar omdat muizen ruiken dat we een kat hebben komen ze bij ons niet binnen.

Waarmee heb je iemand weleens heel erg verwend???

Groetjes van marloes

Nou Marloes, dat vind ik best een moelijke vraag.
Ik heb de stelling dat het in de kleine dingen zit. Ik ben meer iemand vaker kleinere dingen kado geeft. Heel klassiek misschien maar wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd!!!

Maar echt een ultieme verwendag was voor mijn man Ron. Voor zijn verjaardag kreeg hij toen een suprisedag. We zijn toen naar scheveningen geweest.  Een windie strandwandeling (het was december) lekker wezen lunchen Heerlijk naar de sauna en daarna wezen dineren in het circustheater en een theatervoorstelling van Aida. Uiteraard had ik er ook plezier van, maar ik weet wel dat Ron er enorm van heeft genoten. Zeker als we een nummer horen van Aida oid dan hebben we het er nog weleens nodig.

En dan mijn vraag.....
Hopend dat je ouders nog leven, hoe close zijn jullie?
Bel je voor raad bijv. je moeder?

Groetjes,
Achnita

Hopend dat je ouders nog leven, hoe close zijn jullie?
Bel je voor raad bijv. je moeder?

Hallo allemaal,
Ik heb me net pas aangemeld op deze site en wil graag reageren op de vraag.

Mijn vader leeft nog (70 jaar) en ik ben heel close met hem. Nadat mijn moeder hem na een ziekbed verlaten heeft, heb ik vanaf mijn 16de met mijn vader geleefd en gewoond.

Na het overlijden van mijn moeder (zomer 2007) en een hartaanval van mijn vader (najaar 2007) hebben mijn man en ik er sneller voor gekozen een kleintje te krijgen (onze kleine man 7 maanden).

Iedere week komt mijn vader op bezoek en ik zie dan hoe Jerre geniet en hoe mijn vader geniet. Ik vind het super fijn en mooi dat hij dit nog mee mag maken.

Mijn schoonouders zijn ook super trotse opa & oma. Ieder weekend zien zij ook hun kleinkind. Alles wat ik vroeger niet heb meegemaakt (geen opa's en maar één oma) kan en mag ik mijn kleine wel geven ;-)

Mijn vraag (hopelijk origineel);
Heeft jullie/ jouw kleine peetouders en wat heeft er meegespeeld in de keuze van de peetouders?

Groetjes,
Nancy

Ja ik heb peetouders. Een broer van mijn vader en zijn vrouw. Ze zijn altijd erg speciaal voor me geweest. Vooral op het gebied van aandacht (niet zozeer van de cadeau's alhoewel ik sosm behoorlijk door ze verwend ben). Het zijn een beetje mijn tweede papa en mama.
Zijn hebben dochters, Mijn moeder is peettante van hun oudste dochter. Ik heb een hele goede band met haar. Zij is dan ook één van de twee peettante's van mijn dochter. Voor mijn gevoel maakte dat de cirkel rond. Ik zal haar reactie toen we het haar vroegen ook nooit vergeten. Ze vondt en vindt het zo speciaal.
Haar andere peettante is mijn zus.

Bas moet nog worden gedoopt. Doen we waarschijnlijk als hij een jaar wordt. We weten nog niet precies wie we als peetouders zullen vragen.

Ow jee, nieuwe vraag.....
Hoe lang is het geleden dat je eens lekker hebt uit geslapen? (Of hou je daar helemaal niet van?)

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan