IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Bedoel je dan zonder smorgens nog een flesje geven???? Want dan denk ik dat de laatste keer ergens halverwege mijn zwangerschap was. Nu word ik smorgens automatisch toch wakker ook al geeft mijn vriend de fles, en slaap ik daarna nog wel even door, maar echt uitslapen....das lang geleden!

Nieuwe:

Heeft je partner mensen in de vriendenkring waar je absoluut niet mee door één deur kan?

Nee, niet meer. Hij had een oud-collega waar hij contact mee had, maar ik heb die man verboden ons huis binne te komen. Het is een heel onzeker type die dat denkt te kunnen verbloemen door heel denergerend naar vrouwen te doen. Daar kan ik dus echt niet tegen!!!!

Waarvan krijg je een warm gevoel? Ik als ik mijn mannen op zondagmorgen door weer en wind trots van zwemles naar huis zie komen fietsen. Moe maar trots op hun prestaties. Geweldig. Dan lopen ze ook over van de verhalen. Echt genieten!

Groetjes van Marloes

Als Maik heel lief gaat knuffelen met Daan, zo vertederend hoe zijn grote broer kan omgaan met zijn kleine broertje.
Knuffelen, kusjes geven, zijn fiep geven, zo lief gewoon om te zien.

Vind je je verjaardag vieren leuk?

Nee, ik kan niet tegen druktes en prikkels en van al dat geregel voor je verjaardag krijg ik alleen maar stress ipv een leuke dag!

Ik ga liever met familie en een stel vrienden wat eten op mijn verjaardag!

Wat vond je van je kraamtijd?

Ik heb een heerlijke kraamtijd gehad. Ik had een superkraamhulp die echt aan de kleine dingetjes dacht.. Zo kwam ze me iedere ochtend een heerlijk versgemaakte fruitsalade brengen, en deed ze met mijn oudste lekker buitenspelen.. Nee ik heb echt genoten!!

Hoe ben je aan de naam van je kindje(s) gekomen?

Mijn vriend riep ineens RIK!! En dat is hem geworden, en dat na 7 maanden zwoegen voor een naam hahahaha

Houd je meer van wandelenof fietsen?

WANDELEN. Dat vind ik helemaal heerlijk. Ik loop drie keer per week naar het dorp naast dat van ons. Dat is zon 40 minuten lopen. En dan loop ik flink door. Lekker door de akkers en velden. Heerlijk. Vaak verzin ik wel een doel. Dus of bij mijn schoonouders even op visite, of een boodschapje halen. En dan weer 40 min. terug. Mijn fiets gebruik ik alleen maar om naar het station te fietsen, en bij aankomst in plaats waar ik werk fiets ik naar mijn werk. Of boodschapje, doe ik ook wel op de fiets. Alleen nu Eline nog niet kan zitten gebruik ik mijn fiets eigenlijk nooit. Ook hoef ik nog niet te werken. (ieh, nu nog een maand, en dan moet ik weer aan het werk)

Mijn vraag: (voor als je oudere kinderen al hebt)

Hoelang mogen jou kinderen tv kijken op een dag, en waarnaar mogen ze kijken?
Mijn zoontje van zes mag alleen naar zappelin kijken. En alleen 's avonds voor het eten een half uurtje. Als het heeeeel slecht weer is buiten gaan we samen een film kijken. Verder speelt hij de hele dag buiten.

Hoi Hoi,
Mijn oudste zoon is drie (Mike) en 's ochtends starten ook wij met zappelin. Vind ik verantwoorde tv om het zo maar te zeggen. Na De wereld is mooi of K3 gaat de kast uit en mag hij om half 10 even aan voor de Teletubbies. Vervolgens is het om 5 uur 's middags tijd voor Nijntje en vervolgens Sesamstraat en daarna is kindertv-tijd afgelopen, zoals wij dat dan brengen. 's middags kijken is puur afhankelijk van hoelaat we eten.
Op dit moment eten we altijd redelijk laat omdat  mijn man  ver van huis zit en we proberen toch altijd gezamelijk te eten. Maar kan of mag Mike geen tv kijken dan is dat gelukkig ook geen strijd. Nu zijn papa en Mike samen een Tom en Jerry dvd aan het kijken. Leuk joh

Plannen jullie wel eens een mama dag, zonder kinderen zoja, wat doe je dan?
Ik probeer een keer per kwartaal 1 dag er-op-uit te gaan, naar de kapper, winkelen (kinderbijslag besteden) even een dag zonder jongens!

Terug
Bovenaan