IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ik zou wel willen, maar helaas komt het er nog niet van. Het huis is hier net verbouwd en we zijn nu aan de laatste dingen bezig, moeten we  wel vaker samen voor weg, maar alleen zou ik ook wel weer eens leuk vinden, lekker even kleding shoppen oid.

Waaraan ben je verslaafd?

Ik was verslaafd aan sigaretten, gelukkig al ruim 2 jaar niet meer!!
Verder eigenlijk niks dat ik echt vaak eet?

Wat heb je vandaag gedaan met je gezin?

Vanmorgen hebben we gewandeld en zijn we even naar de kinderboerderij geweest hier in de buurt. Vanmiddag heeft de jongste geslapen en heeft mijn man met de oudste buiten gespeeld (terwijl ik stond te strijken, bleeeh..)..
Daarna ben ik met de oudste naar mijn paard geweest.. Toen gegeten, Bob de bouwer verhaaltje gekeken (doen we altijd voor het slapengaan..) en fruit gegeten, douchen en naar bed.
Nu zit papa voetbal te kijken en ik lekker hier te forummen..

Wat heb je vandaag gegeten?

Soep met stokbrood, lekker makkelijk.
Normaal kook ik uitgebreider op zondag, maar ben vandaag een beetje duf vanwege een verjaardag gisteren (manlief was jarig en het werd een beetje laat).

Wanneer begint je werkweek weer?
Bij mij morgenmiddag en dinsdagavond is hij weer voorbij.

mijn werkweek begint gelukkig woensdag pas weer. (heb gister en vrijdag wel gewerkt). Het valt me af en toe wel tegen en dat had ik me van te voren niet bedacht. Ik dacht echt dat ik werken nog geweldig zou vinden, maar thuis zijn daarintegen vind ik heeeerlijk....misschien verandert mama zijn me toch meer dan ik dacht.....

Wie vind nog meer dat je erg verandert ben nu je mama bent?

Groetjes Lynn

Ik vind ook dat ikzelf veel veranderd ben sinds ik mama ben.
Vroeger vond ik werken ook leuk, en thuiszitten helemaal nix.
Maar nu ben ik sinds jan. gestopt met werken, en ik vind het heerlijk om bij me kind te zijn, en de dingen doen wanneer het mij (en Dylano) uitkomt.

Geloof je in Uri Geller??
Wij toch wel hoor... we zijn gister naar de live-show geweest, en het was echt supergaaf en spannend!!

Het is niet echt een show voor mij om naar te kijken. Ik geloof er wel in, maar het soort TV spreekt me niet zo aan. Ik heb wel kleine stukjes gezien en ik moet steeds VRESELIJK lachen om Patty Brard. Wat een mens is dat....... Haar reacties zouden een show op zichzelf kunnen vullen.

Wat is het eerste wat je doet als je het 's morgens wakker wordt?

Groetjes, Karin

Kind aan de borst, aangezien zij me altijd wakker maakt.... Dan brengt mijn man mij altijd heel lief een kopje thee en een bakje fruit, dit doet hij al sinds de kraamtijd van de jongste. Daarna ga ik douchen en ga ik met de oudste eten en gaat hij lekker naar school en kruip ik voor de tv om de verloskundigepraktijk te kijken. leuk leuk leuk.

Mijn vraag: Welk gerecht wat je maakt is echt een topper?

Ik kan heel goed appeltaart bakken, al zeg ik het zelf. Jammie jammie, jammer dat ik nu op mijn gewicht moet letten... Ik vind bakken ook heel leuk om te doen.

Terug
Bovenaan