IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Witlofstamppot!!! Heerlijk. De pan gaat altijd tot de bodem toe leeg.

Nou ff een inkoppertje; wat maakt je man wat heerlijk is???

Groetjes van Marloes

Ik denk toch dat het beste gerecht van mijn man de afhaal chinees is....
Hij kookt wel eens, maar het is niet zo heel erg bijzonder.

Hoe oud was je toen je voor het eerst alleen uit mocht?

Groetjes, Karin

Denk een jaar of 15. Dat was nog voor de strenge identiteitscontroles

Kreeg toen ook gewoon drank als ik dat bestelde. Maar ging niet zo vaak uit hoor, dat kwam pas later...

Mijn vraag: Wat vind je het aller aller lekkerst? Ik chocola!!!

Aardbeien met slagroom!!!!!! Ik heb vandaag het eerste doosje aardbeien in de winkel gehaald (erg duur en nog wat hard maar toch al zeer lekker..), en ik ben blij dat ik straks weer maanden kan genieten van al dat lekkers...

Is er wel eens bij je ingebroken?

Nee, nog nooit. En gelukkig maar, ik moet er niet aan denken dat een vreemde door mijn huis heeft lopen snuffelen terwijl hij er niets te zoeken had.
Ook alle rompslomp die erbij komt kijken, ik hoop er nooit mee te maken te krijgen.

Is je tuin al kindvriendelijk?

Uhm, nee niet echt.
We hebben een gedeelte gras, en de rest tegels.
Maar van het gras is weinig meer over, omdat onze hond alles heb omgewoeid.
Van de zomer gaan ze hier alles aanstraten, is lekker makkelijk, kunnen de katten lekker naar buiten, en de hond, maar nog belangrijker: Dylanoootje
Willen trouwens een paar rubber-tegels wegleggen ook.

Heb je weleens een ongeluk veroorzaakt?

Yep. Gelukkig alleen materiele schade, maar toch. Ik reed op de a44 bij Wassenaar. Nouja, rijden, ik stond stil in de file op de linkerrijbaan. Er kwam een ambulance met toeters en bellen aan, en ik wilde, zodra de boel weer begon te rijden, invoegen zodat ambu erdoor kon. Ik dacht dat de vrachtwagen (van de digros, daar doe ik dus ook geen boodschappen meer)  naast me het had gezien. Maar helaas voor mij dus niet, of hij wilde gewoon niemand voorlaten. Bammmm. Hij lakschade (het geintje was gewoon reteduur ook nog) en ik een kapotte bumper.

Ik kwam uit mijn werk en had mijn politiebroek nog aan. Stond wel lekker professioneel  dus tegenwoordig kleed ik mij maar om op werk.

Het was trouwens wel een enorme eikel. Het kostte mij geld, maar hem ook, want hij had zijn rijbewijs niet bij zich..... hahahahahaha

Mijn vraag: hoeveel geld per week geef jij uit aan de boodschappen? Ik zo rond de 100 euro. Dat is dan wel excl. benzinegeld.

Hoi,

ik denk dat ik ook rond de honderd euro per week aan boodschappen kwijt ben. Da's toch netjes met zijn vijven.

Groetjes van Marloes

Heb je winkels waar je uit principe niets koopt? Ik de H&M en C&A! Ik wieger geld uit te geven aan producten die gemaakt zijn door kinderen.

Terug
Bovenaan