IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Er zijn wel winkels waar ik niks koop omdat ik het er gewoon te duur vind. Maar of dat nu principieel is?

Lees je een krant?

Groetjes, Karin

Ja hoor elke ochtend bij mijn ontbijt lees ik ff snel de AD...

Ehh. ja een nieuwe vraag... Ik weet niet of deze al gesteld is maar hier komt ie:

Wat doe je als je ff tijd voor "jezelf"  hebt, heb je een hobby ofzo ..

hahahaa, nou, die is makkelijk... Forummen natuurlijk!!! Verder probeer ik regelmatig te gaan joggen. Verder niets. Ja, lekker wandelen, maar dat doe ik ook met de kids.. en af en toe ga ik eens met een vriendin weg. Maar ja, nu met de bv kan ik niet onbeperkt wegblijven natuurlijk.

Mijn vraag: Wat wil je je kinderen in het leven meegeven?

Dat ze respect hebben voor anderen en dat ze geloven in hun eigen kunnen. Dit vind ik twee hele belangrijke dingen.

Waar kan je helemaal niet tegen???

Groetjes van Marloes

Ik kan absoluut niet tegen rommel. Geen goede eigenschap dus met kinderen....

Ik probeer het wel een beetje los te laten, ik wil later ook niet bekend staan bij de kinderen als die moeder die alleen maar kon stofzuigen...Dus ik heb nu vaste dagen wanneer ik iets doe, en als het daarna rommelig is, pech dan (al vind ik het soms wel heel moeilijk om het dan te laten liggen)

Een kennis van mij is ook nogal poetserig, alleen nog een tandje erger... Die word er ook nu voor behandeld. Die is zelfs zo erg, dat haar kinderen van 4 en 6, als ze ergens anders thuis een pluisje op de grond zien liggen, bukken, het oprapen en het in de prullenbak gooien..  Ik wil dus absoluut niet dat  mijn kinderen dit doen, omdat ze moeders na doen.

Vraag: Wat vind je absoluut niet lekker? Ik gruwel van paprika... Ieuw

Tuinbonen, gekookte andijvie en witlof (rauw vind ik het wel lekker), bruine bonen en bloemkool. Verder zijn er een hoop dingen die ik niet zo lekker vind, maar wel eet.

Zijn jullie handig qua klussen? Of moeten jullie altijd hulp inroepen van anderen als er iets moet gebeuren?

Groetjes,
Karin

Hahaha nee totaal niet handig!!! Wordt al zenuwachtig als ik een spijker in de muur moet slaan... nee hoor dat mag manlief mooi doen. Ik ben meer van het bedenken enzo...

Volgende vraag:
Waar irriteer  je aan  van  je man/ vriend wat hij  altijd verkeerd doet / of vergeet...

(bij mij kraan in de badkamer onder de scheerschuim en kleren 'op' de wasmand ipv d'r in ..aaaahhhhhhh)

Zijn dure vlasmaak, haha!! Hij wil altijd Boordevol en heeft dan zo'n bak binnen twee dagen leeg. Maar nu krijgt ie van mij voortaan gewoon vla van de lidl en hij vindt t gelukkig lekker.

Vraagje: wie is je na je partner en kids het meest dierbaar?

Terug
Bovenaan