IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Mijn moeder!! Die heeft ook een hele slechte tjid gehad, en nu gaat het gelukkig allemaal weer goed!!

Eet je bij de TV je avondeten??

Nee, Ik vind dat met kinderen aan tafel geen optie. Voor ons is etenstijd een moment om gezellig bij te kletsen. Toen de kids er nog niet waren aten we wel vaak voor de tv, dan zeg je geen woord en zit je naar dat ding te gapen. Ik vind het verschrikkelijk!
Daar komt ook bij dat mijn man een maagband heeft, zoveel mogelijk rust tijdens het eten is dan erg bevordelijk.

Stel je wint een € 100.000  wat doe je dan.....

Mijn baan opzeggen en eens gaan denken wat ik nu echt wil gaan doen.
Een andere caravan kopen, eentje met de indeling die ik het liefste zou hebben (hoeft geen nieuwe te zijn 2e hands ik voor mij ook prima).

Hoe vaak doe je de was?

vaak!!! De wasmachine draait toch wel minstens twee keer per dag. En op dagen dat ik het buiten kan hangen nog meer. Met vijf mensen in huis is dat ook wel nodig.

Gebruik je een droger als het mooi weer is of hang je dan alles buiten? ik hang zoveel mogelijk buiten, ruikt zo lekker!!!

Groetjes van Marloes

Ik gebruik de wasdroger zo veel mogelijk. Wat niet in de droger mag, hang ik op het rek in het washok. Onze wasmachine staat op zolder en ik kan door mijn ziekte moeilijk met een volle mand natte was (want die zijn voor mij erg zwaar) de trap af lopen. Traplopen op zich is voor mij vaak al een hele opgave. Ik heb buiten dus niet eens een droogrek.

Ben je een lieve/zorgzame moeder als je kinderen ziek zijn?
Ik ben dat namelijk niet. Ik kan er gewoon niet tegen als ze zi huilerig en hangerig zijn. Word daar een beetje kribbig van. Erg hè?

Groetjes, Karin

Ik heb ook niet zo heeeeeeeeel veel geduld. Maar als ze ziek zijn, vind ik ze vaak te zielig, en dan erger ik me er niet aan, dus dan ben ik wel zorgzaam. Maar bij getreuzel van oudste (en mijn man) kan ik me groen en geel ergeren. Bij Eline komen nu de tandjes door, dus die is erg hangerig en huilerig. Die neem ik lekker vaak bij me op schoot en lekker knuffelen.

Waar kan jou man je blij mee maken? Mij zo die heul blij maken als hij uit zich zelf eens wat zou doen. Want hij doet alles voor me, maar ik moet het altijd vragen. En daar baal ik soms wel eens van. Dan doe ik het liever zelf.

Nou moonpoontje je hebt het antwoord zelf al gegeven. Ook mijn hubbie mag wel wat eigen   initiatief tonen, maar verder hoor je me niet. Wij hebben een vrij duidelijke "taakverdeling" en meestal werkt dat.

Bij mij hebben de geboortes van mijn kinderen  en het ziekbed en overlijden van mijn zus
(die ik echt nog iedere dag mis) een enorme indruk op mij gemaakt! Hierdoor ben ik anders in het leven gaan staat
Heb je  iets meegemaakt in je leven dat  zo'n indruk heeft gemaakt dat je heel anders tegen dingen bent gaan aankijken?

hi

ik heb toen ik de 1e keer zwanger was met 11 weken een miskraam gehad en zat in tsjechie en daarbij was heel die vakantie in duigen gevallen maar goed weer vrijsnel zwanger en toen ik 12 weken zwanger ben ik achterop een vrachtwagen geknald (wel me eigen schuld mijn raam was beslagen en had me verslapen dus haasten) en later bleek dat mijn geluk was dat ik tegen zijn achterband ben gereden als ik 15 cm ernaast  erop was geknald had ik het waarschijnlijk niet meer  na kunnen vertellen.

dus tegenwoordig als ik wat later ben doe ik rustig aan en bel dat ik het niet haal en als ze dat niet waarderen hebben ze pech.

je wordt zo maar weer op je neus gedrukt dat het leven soms aan een zijden draadje kan hangen door je eigen stommiteiten

maar goed volgende stelling

als je moest kiezen wat zou je dan doen?

10 km fietsen of 10 km lopen

Terug
Bovenaan