IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ik ben wel anders in het leven gaan staan na mijn jeugd. Ik heb niet echt een superjeugd gehad en de band met mijn vader en moeder (zijn gescheiden toen ik 1 was) is niet goed.
Dus ik geniet veel van Feline en geef haar heel veel liefde (soms misschien te veel) omdat ik dat vroeger niet veel heb gehad.

Hoe zou je jouw jeugd omschrijven?

Pff, je weet ze wel te verzinnen hoor. Mijn jeugd was niet echt geweldig. En dan met name omdat ik het op school helemaal niet naar mijn zin had en er altijd buiten viel. Ik ben geen groepsmens en dat is lastig op school. Ben dan helaas ook veel gepest als kind en dat blijft me altijd bij.

Wat voor soort onderwijs wil je dat je kind gaat volgen? Onze oudste twee zitten op het ervaringsgericht onderwijs en daar ben ik zo blij mee.

Groetjes van marloes

Eva gaat na de zomervakantie naar de basisschool. Ze gaat naar een Openbare school, waar je als ouders kunt kiezen voor een extra stukje katholiek onderwijs. Dit jaar zijn twee scholen gefuseerd. Een openbare en een katholieke. Vandaar deze combinatie.
De school zit hier aan het einde van de straat.
In ons dorp hebben we ook een Montesori School. Dat had ik ook heel leuk gevonden voor haar, maar die school staat aan de andere kant van het dorp, dus dan zouden we altijd op de fiets moeten en het is een vreselijk grote school. Ze hebben volgend jaar 9 kleuterklassen. Ze beginnen allemaal met 25 kinderen ongeveer en dat kan dus oplopen door het jaar heen. Dat leek mij helemaal niks. Vandaar dat we toch voor de buurt school hebben gekozen.

Stap je het liefst in een warm bed of in een koud bed?
(Moest ik vanmorgen aan denken toen ik na de fles van 6.00 uur weer terug kroop in mijn bed en het was nog een beetje warm. Heerlijk vind ik dat!)

een warm bed!!! Heerlijk! Ik heb altijd een hekel om naar bed te gaan in zon koud bed. Ik ben ook een echte koukleum. Dus kruip ik altijd met mijn bevroren voetjes tegen mijn man aan!

Mijn vraag: hoeveel vrienden/vriendinnen heb je? Ben je een groepsmens, of niet.

Mijn man heeft een vriendengroep. Heel gezellig allemaal, maar zelf heb ik 2 goede vriendinnen, en dat vind ik eigenlijk leuker. We gaan ook vaak met die groep weg, maar dat vind ik toch anders.

Ik heb aardig wat vriendinnen, waar ik regelmatig wat mee afspreek. Maar ik heb ook een vriendinnenclubje, we zijn met z'n 4-en en spreken zo om de 6 weken wat af. Dan gaan we lekker bij elkaar eten en kletsen tot laat in de avond. Ook sparen we elke maand 10 euro. En als we genoeg hebben gaan we wat leuks doen. Laatst hebben we een workshop ring maken gedaan en daarna lekker uit eten. En de keer hiervoor zijn we naar Tarzan geweest. Altijd super gezellig. Zou dit niet kunnen missen!!!!

Volgende vraag:
Wat voor eigenschap zou je graag willen hebben (die je denkt zelf niet te hebben)????

Niet zozeer een eigenschap, maar ik zou heel graag willen dat ik niet zoveel slaap nodig had!!! Ik kan er echt niet tegen als ik niet genoeg slaap krijg en dat valt met 2 kleine kinderen niet altijd... Ik mag gelukkig in het weekend altijd uitslapen, al is dat met bv geven nog niet altijd lang genoeg zeg maar hihi..

In wat voor soort wijk woon je??

Niet zozeer een eigenschap, maar ik zou heel graag willen dat ik niet zoveel slaap nodig had!!! Ik kan er echt niet tegen als ik niet genoeg slaap krijg en dat valt met 2 kleine kinderen niet altijd... Ik mag gelukkig in het weekend altijd uitslapen, al is dat met bv geven nog niet altijd lang genoeg zeg maar hihi..

Terug
Bovenaan