ik ga nu beginnen

Een hele goedemorgen!

Namens mij en de Rode Duivels... tenminste, de eerste duiveltjes dacht ik net ontmoet te hebben. Dus mijn cyclus is nog steeds hetzelfde.. Hihi... heb net huiswerk naar mijn vriend gemaild, haha!

Wonderwensje, was de vergadering dit keer iets minder taai en was je nog een beetje op tijd thuis? Ik had gisteravond een vriendin op bezoek en 't was een beetje laat geworden dus geen tijd meer gehad om even achter de computer te duiken.

Ik ben vandaag de hele dag online (tijdens werktijd, tis hier zo rustig)!

Groetjes!

PS. Wonderwensje... wel leuk dat onze NOD's gewoon dicht bijelkaar blijven zitten!

Hmmm... ben ik nou ongesteld of niet? Alleen bij afvegen (ja sorry, maar dan is het tenminste duidelijk) rode waas op toiletpapier en voor de rest nog geen last gehad vandaag. Hoop dat ik nog wel een duidelijker signaal krijg, want ja... ik wil wel weten vanaf welke datum ik nou ongesteld ben... anders is 't een beetje lastig rekenen...

Dat wou ik nog even kwijt... Vanavond feestje, weet ik in ieder geval dat ik legaal kan drinken, las dat drinken na de eisprong ook al echt schadelijk kan zijn voor je baby'tje (mocht het dan raak zijn) dus daar ga ik ook maar mee stoppen dan.

Hoi Miepzzz.
Daar ben ik weer even weer een uurtje pauze.
De vergadering was weer pittig was om 10uur thuis.
Ik denk wel dat je ongi bent alleen is het bij sinds ik met de pil gestopt ben veel heftiger.
Gelukkig ben ik altijd maar 4 dagen ongi dus dat valt wel mee.
Wat een rare dag voor een feestje vandaag?
Moet je morgen niet werken?
Over daqt drinken:k ga me daar echt niet druk om maken,ik drink niet echt veel maar met een feestje wil er nog weleens een flesje rose daarheen gaan.
Dan kun je toch helemaal niets meer?
Wie weet ben je voorlopig nog niet zwanger en ontzeg je je alle leuke en lekker dingen van het leven!
Wel handig dat je op je werk lekker kan internetten!
Dat kan ik niet  maar gelukkig hebben wij het de komende weken ook rustig ivm vakanties.
Echt leuk dat onze NOD-dagen zo dicht op elkaar zijn,moet we dezelfde tijd klussen,hihi!
Volgende week zondag beginnen dus!
En jij maandads dus!

Hé Wonderwensje!

Mijn vriend vroeg gisteren aan mij? En nog iets van wonderengeltje gehoord... whahaha! Echt grappig, volgens mij is ie al lang blij met dit forum, al kan ie het goed hebben, maar ook hij heeft zijn grenzen...

Pfff, pittige vergadering trouwens tot 22.00 uur, maar goed, dan is die ook weer achter de rug.

Ik ben altijd 5/6 dagen ongi en ik was aan 't rekenen... op dinsdag heb ik mijn eisprong, dus dacht dat ik op maandag en dinsdag (voor de zekerheid ook donderdag d'rna) zeker moest klussen en dan terugrekenen... zaterdag, donderdag, dinsdag? Of klopt dat niet? Heb ik mijn vriend dadelijk het verkeerde huiswerk gegeven ;-)

Tja, dat alcohol verhaal, daar moet ik nog eens even precies over nadenken, maar ik ga er wel opletten, niet dat ik op 1 avond 1,5 fles rosé leegdrink en de dag daarna weer (ben geen alcoholist maar als het gezellig is is de fles altijd zo leeg).

Ik werk als secretaresse dus dan glip je regelmatig even het internet op in rustige periodes. Net zoals vandaag, vanavond feestje van een vriend die 30 wordt en ik ben altijd op woensdag vrij... vanaf september wordt donderdag mijn vaste vrije dag. Vind het echt leuk ja, dat onze dagen tegelijk liggen, hmmm... liggen we aan bed denk ik aan jullie huiswerk.. hahaha!

Vanavond zal ik de site niet meer checken. Maar vanmiddag en morgenvroeg zeker!

Ik dacht dat je vanaf dag 1 van je ongi 14 dagen erbij moest rekenen voor je eisprong,of heb ik het nu verkeerd?
Hellup!Ben ik dan verkeerd aan het rekenen?
Ik moet echt weer snel naar mijn werk anders ben ik te laat.
Ik hoor het wel van je,veel plezier morgen.
Ben er morgen weer om half 1 een uurtje en morgenavond.
Ik heet echt trouwens Samantha dat is misschien wat makkelijker.
Doei doei,liefs mij..

Hé Wonderwensje,

We hebben nog een week de tijd om uit te zoeken hoe ons rooster zal zijn.. haha. Ik heb mijn roostertje gemaakt op basis van onderstaande link:

http://www.predictor.nl/content.asp?page=641

Het tooltje rekent uit dat ik op 21 augustus mijn eisprong heb en daarom 20 augustus mijn meest vruchtbare dag is. Ik heb gelezen dat je die 2 dagen best allebei kan doen en de tijd ervoor en net erna om de dag omdat de kwaliteit van de celletjes van de man dan het beste is. Maar wanneer jouw cyclus langer of korter is dan die van mij, kan het zijn dat jij een ander rooster krijgt. (ik ben ook geen expert, dus als er meiden zijn die denken, wat schrijft ze hier nou weer... commentaar is welkom).

Ik kijk morgenochtend weer eventjes op deze site, morgenmiddag ga ik met mijn moeder op pad! Mijn echte naam durf ik hier niet te noemen... ik ben namelijk al iemand tegen gekomen die ik ken, die heeft haar naam in het pendelforum voluit geschreven.... en voor haar wil ik het nog even geheim houden. Misschien kunnen we mailadressen uitwisselen? Op één of andere manier?

Veel liefs, werkze en geniet ze van alle dagdromen!

Heb even gekeken en ben uitgegaan van 31dagen,zoals deze maand.
Mijn vruchtbare dag is dan  22 aug dus dag ervoor en dag erna klussen!!!!
Ik moet  je eerlijk zeggen dat ik niet zo een held met de computer ben,ik ben al blij dat ik kan internetten en  ik zit veel op spelpunt.nl om te 31en en bingo te spelen.
Ook kijk ik  naar vakanties en heb pas sinds kort een e-mail adres.
Maar hoe je dat op de een of andere manier kan uitwisselen is mij een raadsel.
Dus dat van je naam geeft niet ik vind Miepzzz wel grappig.  

Hallo Allemaal,

Ik heb vandaag ovulatie testen gehaald.   Vandaag meteen uitgeprobeerd en deze was negatief. Weten jullie toevallig of je direct  na je eispong nog dat LH aanmaakt??
Ik ga gewoon na komende RD dagen fulltime klussen! Ha Ha!

Wat spannend allemaal zeg! Ik wens jullie allebei veel succes komende ronde!

Groetjes

Terug
Bovenaan