ik ga nu beginnen

Hoi Tessa.
Wat gezellig dat je met ons meekletst!
Het is idd alemaal heel spannend.
Ik zit ook in mijn 2e ronde en Miepzzz eigenlijk ook maar ze moest aan de antibiotica zoals je al kon zien,dus dat is wel jammer.
Ik wens je heel veel s6 en veel plezier op dit forum.
Liefs sam.

Hallo allemaal!

Tessa, gezellig dat je meekletst! Ik voel me ook niet anders sinds ik geen spiraaltje meer heb, maar daar zaten ook geen hormonen in. Ik ben altijd misselijk als ik ongesteld moet worden en heb ook last van pijnlijke en vollere borsten in die periode. Dus het hoeven geen zwangerschapskwaaltjes te zijn, maar ik hoop natuurlijk van harte dat dit bij jou wel het geval is!

Hoe gaat het met de rest van de dames? De eisprong is bijna in zicht! Hou me op de hoogte he? Doen jullie die billingsmethode (weet niet of je het goed schrijft) of gebruiken jullie een ovulatietest? Ik wil alles weten... zodat ik volgende maand op en top op de hoogte ben van alles en jullie methodes toe kan passen.

Wonderwensje, echt verschrikkelijk ja... dat meisje dat vermist is, een aantal collega's van me werken in die omgeving en ik heb de link ook even doorgestuurd naar ze.

Check de site vandaag regelmatig. Vanavond zit ik ook op internet, heb bijna genoeg geld gespaard voor een digitale spiegelreflexcamera en ga op zoek naar een fotocursus voor portretfotografie (kan ik mooie reportages maken van baby'tjes). Leuk he? Ook mag ik in januari een cursus DTP doen... kan ik misschien mijn eigen geboortekaartje wel ontwerpen met een mooie foto van ons wondertje tegen die tijd!

Veel liefs en werkze!

Goedemorgen,

Ja dat van die antibiotica is echt balen, maar heeft de huisarts toevallig niet gevraagd van wilt u zwanger worden? Ik had laatst namelijk ook een kuurtje nodig en toen vroeg de huisarts mij dat ook en ik zei ja dat wil ik graag. Toen heb ik een kuurtje gekregen speciaal voor zwangere vrouwen en vrouwen die zwanger willen worden. Dat scheelt dan toch weer even wachten.

Nou tot vanavond maar weer.

En werkze allemaal.

Groetjes Tes

Hé Tes,

Ja ik baal er echt ontzettend van, heb het ook aangegeven... zit alleen nog met 1 dingetje, wat zouden jullie doen? De huisarts gaf aan dat ik na 1 week antibiotica, 1 week veilig moest doen en dan zonder condoom mocht vrijen.... Nou zei de apotheek... 1 week antibiotica 2 tot 4 weken veilig doen.

Ik heb bedacht dat ik dan maar 2 tot 4 weken het veilig doe... zodat het zeker goed is... Maar de huisarts zei dus 1 week... hmmm... Wat zouden jullie doen? 1 week veilig dan pik ik misschien nog net... mijn eisprong mee... Weet het echt niet, wat is nu verstandig... nog even de huisarts bellen?

Veel liefs!

Hoi hoi,

Ik zou zeker nog even naar de huisarts bellen. Vraag je het bijv aan de assistente kijken wat die dan zegt. Het zou zeker mooi zijn als je nog een eisprong mee kon maken. Nou we horen het wel.

Ik ga naar me werk en tot vanavond!

tes

Nou ja zeg... mijn huisarts is met vakantie, vraag ik het aan de vervangend arts... komt die met 10 dagen aan zetten, eigen huisarts 1 week, apotheek 2 tot 4 weken hmmm... maar goed, het is nu dus echt helemaal zeker... mijn eitje gaat alleen springen.

Had ik me al op ingesteld... bestond er maar een tijdmachine, dan zou ik deze maand vooruitspoelen...

Hoi hoi.
Ik ga deze week maar eens mijn slijm in de gaten houden.(klinkt vies,he?)
Ga de Billingssmethode maar eens proberen,kijken of het werkt,hihi.
Ik heb wel ovulatietesten maar ga ze nog niet gebruiken misschien volgende maand.
Als ik jou was zou ik lekker die week van je eigen dokter aanhouden.
Ik zou zijn woord geloven,ik vertrouw mijn dokter wel.
Weet niet of jij dat doet,natuurlijk.
Vanaf zondag wordt het weer klussen dus nog even geduld!
We houden elkaar natuurlijk op de hoogte.

Hey meiden!

Alles goed?
Als het goed is gaat mn ei een dezer dagen springen hihi.. Wel een raar idee eigenlijk, dat je misschien zwanger kunt worden! kVind het wel spannend! Weet ook wel dat de kans dat ik in 1 keer zwanger wordt maar klein is, maar toch..
Ik wacht dus eerst nog maar ff met dat slijmkijken hihi.. Klinkt echt vies jah!
Miepzz, als ik jou was zou ik idd ook gewoon een week aanhouden.. Die weet vast wel waar hij het over heeft, en vaak zijn ze in de apotheek nog net ietsjes voorzichtiger..
Ik zou het gewoon op een week houden, maar dat is aan jou natuurlijk!

Spannende tijden voor iedereen hier! Succes dames!

Groetjes  Mitsj

Terug
Bovenaan