Hallo allemaal!
Tessa, gezellig dat je meekletst! Ik voel me ook niet anders sinds ik geen spiraaltje meer heb, maar daar zaten ook geen hormonen in. Ik ben altijd misselijk als ik ongesteld moet worden en heb ook last van pijnlijke en vollere borsten in die periode. Dus het hoeven geen zwangerschapskwaaltjes te zijn, maar ik hoop natuurlijk van harte dat dit bij jou wel het geval is!
Hoe gaat het met de rest van de dames? De eisprong is bijna in zicht! Hou me op de hoogte he? Doen jullie die billingsmethode (weet niet of je het goed schrijft) of gebruiken jullie een ovulatietest? Ik wil alles weten... zodat ik volgende maand op en top op de hoogte ben van alles en jullie methodes toe kan passen.
Wonderwensje, echt verschrikkelijk ja... dat meisje dat vermist is, een aantal collega's van me werken in die omgeving en ik heb de link ook even doorgestuurd naar ze.
Check de site vandaag regelmatig. Vanavond zit ik ook op internet, heb bijna genoeg geld gespaard voor een digitale spiegelreflexcamera en ga op zoek naar een fotocursus voor portretfotografie (kan ik mooie reportages maken van baby'tjes). Leuk he? Ook mag ik in januari een cursus DTP doen... kan ik misschien mijn eigen geboortekaartje wel ontwerpen met een mooie foto van ons wondertje tegen die tijd!
Veel liefs en werkze!