ik ga nu beginnen

Hallo allemaal!

Heb besloten dat ik de 10 dagen van de vervangend huisarts aan ga houden, hij heeft me helemaal uitgelegd hoe het zit en ik zou het mezelf nooit vergeven als er toch iets mis zou zijn... 10 dagen... dat houdt in dat ik 5 dagen na de eisprong kan klussen... maar jah, wie weet, is mijn eisprong voor deze keer iets later... (voor het eerst in mijn leven).

Ik vind het bij jullie echt spannend!!! Klussen en dan 2 weken afwachten... whoeheo!

Wonderwensje, die billingsmethode is niet gatver, ik wil alles weten... tot in de details, dan kan ik em volgende maand ook goed uitoefenen en dan zijn we samen maar een stelletje viespeukjes... hihi!

Heb mijn mannetje belooft om om 21.00 uur weer naar beneden te gaan, lekker even gezellig knuffelen op de bank!

Liefs!!!

Heyyy miepzzz

Blijven hopen dat het allemaal positief uitvalt, je weet maar nooit toch. Ik heb me net ook even verdiept in de billingsmethode. Heb die periode van doorzichtig slijm gehad tijdens de eisprong dus en heb in die periode ook vaak de klus gedaan haha. Maarja ik lees nu ook weer een stukje verder ,dat als je op een bepaald moment weer wat slijm verliest dat vlokkerig ,dat de eicel niet bevrucht is. ( ik heb nu wat vlokkerig slijm , maar wel heel weinig en anders dan anders) Dus nou wordt ik er een beetje teleurgesteld van. Maar op een andere site heb ik weer gelezen dat dat helemaal niet altijd wat zegt. Balen he. 28 aug zou me eerste nod dag moeten zijn. Wordt er echt zenuwachtig van.

Tes

Goedemorgen allemaal!

Tes, spannend allemaal hoor, ik heb de billingsmethode nog nooit gedaan dus kan geen ervaringen met je delen, ben heel benieuwd, in ieder geval een goed teken dat het minder is dan vorige maand, toch?

Wonderwensje... dat we volgende maand dan beiden viespeukjes zijn... ik hoop dat jij dan natuurlijk een zwanger viespeukje bent!

Zoo... nu maar eens naar de garage met de auto, hij schokt een beetje... hoop niet dat het veel geld gaat kosten... en de rest van de dag.... poetsen, wassen, strijken.... maar goed, heeeeeeeerlijk als dat dan ook weer aan de kant is!

Veel liefs!

Hoi Viespeuk!
Ja wassen enz. hoort bij het leven van een huisvrouw,dat zijn de mindere dingen.
Moet zo weer naar mijn werk,bah.
Maar als het dan weer schoon is heb je er wel voldoening van.
Heb gisteren een nieuwe telefoon besteld,de LG Chocalet KU580.
Is een nieuw model dus ben erg benieuwd.
Tot vanavond!
Liefs Sam.

hallo iedereen,

Vandaag was ook mijn lekkere vrije dag. Lekker genieten althans dat dacht ik. Het is echt een rotdag geworden. Ik weet niet of jullie het hebben meegekregen van de grootschalige pinfraude. Nou hier bij ons in zwolle was het ook raak. Bij een tuincentrum. En ik ben helaas ook 1 van de gedupeerden. Mijn pas is gekopieerd. en er is voor 800 euro naar buitendlandse banken gegaan. In tranen was ik. Gelukkig krijg je alles vergoed, maar het gevoel dat je hebt. Iemand breekt gewoon in op je leven, het is echt een naar gevoel. En pinnen zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik hoop dat jullie allemaal wel een beetje van jullie dag hebben kunnen genieten

Tot vanavond misschien.

Tes

oja wonderwensje,

Die telefoons zijn echt helemaal super!! Goede keuze joh!

Hoi Tess.
Dat is klote zeg!
Gelukkig krijg je het vergoed,ik had er niet van gehoord maar kan me voorstellen hoe je voelt.
Ik ben ook echt blij met mijn keuze,ik krijg hem vrijdag.
Altijd nog even afwachten hoe hij functioneerd enz,maar mooi is hij zeker!
Lekker nog 1 daagje werken en dan lekker weekend,echt de weken vliegen voorbij.
Dat maakt nu niet uit want het is weer bijna klustijd!!!
Zie jullie vanavond nog wel misschien.
Eet smakellijk allemaal,
kus Sam.

Hey Tess!

Wat rot voor je meid!! Hebben ze gewoon bij het pinapparaat bij de kassa je pas gekopieerd? Ellendig zeg..
Had het er juist vanmiddag over met een collegaatje.. Ik woon ook  vlakbij Zwolle dus ik zal maar goed oppassen waar ik ga pinnen.. Rottig voor je zeg.. Gelukkig word het wel vergoed iig!

Groetjes,
Mitsj

Terug
Bovenaan