ik ga nu beginnen

Hoi Tess,

Jeetje... ik had het inderdaad gehoord op de radio. Ze hadden het over een handjevol gedupeerde, dat net jij die pech moet hebben zeg! De mensen die zich daar mee bezig houden zijn echt zo ontzettend ziek! Ik hoop dat ze hun lesje betaald krijgen!!! Dus, jij pinde gewoon in een tuincentrum en op die transactie hebben ze ingebroken?

Wonderwensje... hele mooie telefoon, heb em even opgezocht op internet... Ik wil ook een nieuwe!! Heb mijn telefoon zondag in bad laten vallen... das handig he? Moet nog 10 maanden wachten dan pas kan ik een nieuwe aanschaffen (contract eindigt dan).

Zitten jullie mannen ook voor de buis naar Ajax te kijken?

Veel liefs!
Miep

Goedemorgen allemaal,

Ja bij het het tuincentrum heeft iemand zich vermoedelijk 's avonds in gesloten en die heeft de software van de pinautomaten aangepast. Op het moment dat iemand daar dan pint worden die gegevens allemaal gekopieerd en digitaal verzonden naar de desbetreffende bende die zich daarmee bezig houdt. Heel apart allemaal, techniek staat voor niks zo zien we wel weer.

Mijn man heeft niet voor de buis gezeten ajax kijken. Volgens mij heb ik zo'n beetje de enige man op de aardbodem die totaal niet van voetbal houdt haha. Maar vind ik best wel fijn eigenlijk. Nou ik ga zo maar naar me werk. Wekze allemaal vandaag en hoef je niet te werken ,dan een fijne dag toegewenst.

Tes

Jaaaaaa WEEKEND!
O ik ben zo blij,ben kapot!
Wat een drukke dag vandaag,stond vandaag met een andere groep samen en wat waren die kinderen druk zeg!
Heb heel de dag voor politie-agent gespeeld.
Ze luisterde gewoon niet,kan me daar zo aan irriteren!
Maar ja ben er nu even vanaf.
Pppffff dat moest ik even kwijt.
Alles goed met jullie?
Hier wordt het vanaf zondag pas spannend.
Ga morgenavond een weekendje naar mijn ouders in Limburg dus dan zal ik niet op het forum zijn.
Morgen mijn nieuwe paspoort aanvragen,daar zal dan in komen te staan dat ik `de echtgenote van` ben.
Wel raar hoor!
Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Ga even eten en ben er later weer.
Doei doei.

Hallo allemaal!

Hoi Politie-agentje... heerlijk... weekend! Doen jullie dat ook altijd zo... weekend plannen om naar je (schoon)ouders te gaan? Zo doen wij dat ook, altijd gezellige weekendjes, dus dat wordt klussen op het logeerbed voor jullie? Gisteravond hadden we salsadansles en het was zo gezellig dat we even zijn blijven hangen... te laat om nog achter de computer te duiken.

Vanavond gaan we naar een vriendin van mij en haar vriend, lekker wijntjes drinken... een lekker troostrosé'tje... ohhh, kan niet wachten om te klussen, maar goed... nog 5 weken wachten. En niet lachen... morgen hebben we een jeux du boules tournooitje. Mijn opa is een fanatiek bouler (zoals hij dat zelf noemt) en heeft voor de familie een tournooitje georganiseerd, met een ware trofee als hoofdprijs. Dussss... en dan is het alweer zondag en dan hebben we niets gepland, heerlijk!!

Tes, hmmm, erg vervelend allemaal. Mooi dat jullie je geld weer terugkrijgen in ieder geval. Mijn vriend heeft een seizoenskaart van PSV en was dan ook echt in een jubelstemming omdat Ajax met 0-1 onderuit ging. Vind voetbal zelf ook wel leuk om te kijken en dat hij 1 x in de 2 weken er een avondje niet is vind ik af en toe ook heeeeerlijk, ga ik lekker in mijn eentje met een dekentje op de bank liggen en een goeie film kijken of spreek ik met vriendinnen af.

Fijn weekend allemaal, ik check de site vandaag tot 17.00 uur en dan ben ik er zondag weer!

Veel liefs... en meiden... zet em op dit weekend (als je in je klusperiode zit)!

Hallo allemaal,

Bijna weekend, alleen morgenmiddag nog even werken. Hey miepzzz je hebt gelijk met af en toe een avondje alleen , vind ik ook altijd even lekker. Als mijn man late dienst heeft geniet ik zo nu en dan ook heerlijk van zo'n avondje! Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. Wonderwensje veel plezier bij je schoonouders. Miepzzz zet hem op met het toernooi. Ik ga vanvond lekker naar het stratenfestival hier bij ons in Zwolle altijd gezellig. Er is dan  braderie en door de hele stad allemaal bandjes. Nou hopen dat het weer nog even mee zit.

Geniet allemaal van het weekend.

Tes.

p.s. Heb me geld alweer terug gekregen van de bank. Dat is gelukkig allemaal snel opgelost

Ik heb mijn nieuwe telefoontje!!!
Hij is echt heel gaaf!
Moet er wel nog even op pielen om uit te vissen wat hij allemaal kan.
Ben net wezen shoppen(was niet de bedoeling maar moest een kadootje kopen voor mijn collega die donderdag voor het laatst is) heb 3 Tedora-bedeltjes voor haar gekocht.
Toen zag ik supermooie nieuwe Puma's en die kon ik natuurlijk niet laten staan!
En daar moest natuurlijk ook een nieuwe spijkerbroek op en toen ik toch bezig was heb ik ook maar meteen 2 nieuwe shirtjes gekocht,hihi.
Ik kan ook niet gewoon 1 ding kopen,er moet altijd iets bij!
Erg he?
En ja Miepzz wij plannnen die weekendjes  altijd omdat we niet op 1 avondje heen en weer kunnen rijden(jammer genoeg).
Wij kunnen gewoon thuis klussen zondagavond want ben vanaf de 20e vruchtbaar.
Gelukkig!!!
Heel veel s6 met je toernooi en winnen,he?
Tess,werk ze morgen nog!
Tot zonagavond(als ik tijd heb,klussen gaat voor!hihi  ).
Doei doei.
Kus mij.

quote: wonderwensje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2007 21:40:04'));

Ja het was erg gezellig op het terras mijn vriendin vertelde dat ze ook gaat trouwen volgend jaar april.
Dus veel baby en trouw gekeuvel.
We gaan in oktober met z'n 4en op vakantie naar Egypte en alsm ik dan niet mag drinken word het dewnk ik wel saai voor mij.
Maar dat maakt natuurlijk helemaal niet uit als het zo zijn!!!
Waar ik meer moeite mee zal hebben is het stoppen   met roken!
Echt erg dat dat zo verslavend is.
Maar mijn man vermoord me als ik zou roken tijdens de zwangerschap moet er dus echt aan gaan geloven.
Denk dat ik zo ook nog even een lekker roseetje ga nemen nu kan het immer nog!
Hoe oud ben jij eigenlijk?

heey wonderwensje

ik hoor hier niet thuis op het forum maar wou toch ff reageren,zelf ben ik nu 11weken en 6dagen zwanger,en rookte ook al een aantal jaren
en ik moet eerlijk zijn de eerste 2weken toen ik het wist rookte ik ook nog 2sigaretjes op een dag

heey wonderwensje

ik hoor hier niet thuis op het forum maar wou toch ff reageren,zelf ben ik nu 11weken en 6dagen zwanger,en rookte ook al een aantal jaren
en ik moet eerlijk zijn de eerste 2weken toen ik het wist rookte ik ook nog 2sigaretjes op een dag.
tot dat ik bij de verloskundige mn echo kreeg en ons wondertje daar lekker zag bewegen en alles
vanaf die dag heb ik ook geen sigaret meer aangeraakt en het missen van valt ook zeker mee haha had het veel zwaarder verwacht maar ik weet waar ik het nu voor de
het is echt belangrijk voor je baby om te stoppen en nog beter om nu al te stoppen zal wel heel moeilijk worden maar probeer het maar mss lukt het je ik zal voor je
want weet je elke keer als jij een hijs neemt van je sigaret komt het in het voed zakje van je baby teregt en krijgt dus jou rook binnen en omdat zijn of haar longentjes nog zo klein zijn krijgen ze heel snel zuurstof gebrek en dat gun je ze niet toch,en kijk ik had ook iets van ow nee he komen ze weer aan met dat stoppen met roken
maar toen ik onze baby zag en ze me vertelde dat de baby alles binnen kreeg door zn voedzakje schrok ik zeker weten en kon het ook niet over mn hart meer verkrijgen om nog een hijs te nemen

nou meis ik wens je heel veel succes met zwanger worden en met stoppen met roken

groetjes patricia

Terug
Bovenaan