ik ga nu beginnen

Hoi allemaal!
Leuk weekend gehad allemaal?
Wij zijn vanmiddag bij mijn neef op kraamvisite geweest,echt schattig die kleine,net 5 weken oud!
Als ik mijn man dan met die kleine zie zitten ben ik toch zo vertederd.
Hoop dan dat het echt niet lang meer duurt voordat hij zo met zijn eigen kind kan zitten.
Maar het is zo klustijd dus ik ga weer stoppen!
Tot morgen all,
Liefs Sam.

Hé Wonderwensje!

Was erg rustig dit weekend op het forum, iedereen aan de klus... hihi! Ik probeer mijn eisprong te voelen en te ontdekken en warempel... volgens mij heb ik ondekt dat mijn eitje een dag te vroeg springt... Altijd handig om te weten voor de volgende ronde... onze eerste echte ronde. We hebben er allebei zo'n zin in!!

En, na het klussen met de benen omhoog/ kussen eronder of niet?

Veel liefs,
Miep

Hoi miepzzz,
ik ga idd na het klussen met de benen omhoog en doe er een kussen onder.
Ik heb wel buikpijn vandaag zou dat betekenen dat mijn eitje gaat springen?
Heb er nooit zo opgelet en ga nou bij alles denken,springt het of niet?
ga na mijn werk sporten en vanavond heb ik vergadering,wat natuurlijk niet goed uitkomt.
Hoop dat het niet laat wordt.
Check vanmiddag nog wel even
Doei.

Héé!

Hmmm, weer een OR-vergadering? Nou, als je gister geklust hebt en de dag ervoor niet dan is de kwaliteit van het zaad zo goed (volgens de boeken) dat het 48 tot 72 uur blijft leven.

Ik voelde altijd wel links of rechts een buikpijn maar ja... ik heb ook een spastische darm dus die kan me ook nog voor de gek houden. Nee, ik had gister met afvegen (ja, sorry....) echt een klodder slijm op het wcpapiertje zitten die ik in mijn vingers heb gepakt en ik kon er een lange draad van trekken. Maar dat hoeft ook weer niet bij alle vrouwen zo te werken en het rare is dat ik geen 'pijn' voelde links of rechts van mijn eitje... dus ja, wanneer springt ie... lijkt me sowieso heel moeilijk om dat te weten/voelen. Gewoon goed klussen rondom die dagen is toch het enige wat je kan doen en je cyclus goed bijhouden.

Misschien dat ik na 3/4 maanden een ovulatietest gebruik maar de eerste maanden wil ik het gewoon even zo proberen. Wij hebben gister 'vals geklust' met condoom, was zo bang dat ie zou scheuren, de dokter was er heel duidelijk in... pas op dat ie niet scheurt, verhoogde kans op miskraam of afwijking... maar alles goed gegaan. Hmmm, ben echt af aan 't tellen!

Vanavond ben ik er niet even bij een vriendin op bezoek en een rotklusje klaren waar ik tegenop zie maar dat vertel ik morgen wel.

Veel liefs en zet em op allemaal!
Miep

Hallo allemaal,

Lekker weekend gehad? Hier wel maar vermoeiend. Bij mij beginnen de dagen nou te tellen ,wordt ik wel ongesteld of niet echt heel spannend. Voel   me niet echt super de laatste dagen. En zeker vandaag was ik de hele dag kotsmisselijk ,maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Gisteravond kwam me zus in bijna in tranen bij mij. Ze vertelde dat ze net 3 dgn wist dat ze zwanger was. Ze was dolgelukkig natturlijk ,maar ze voelde zich zo rot tegenover mij. Uiteraard nergens voor nodig , want ik gun het hun van harte.

Miepzzz hoe is je toernooi trouwens gegaan????

Nou tot gauw allemaal.

Tes

Hoi Tes,
gefeliciteerd met je zus!
Nu wordt je tante en misschien ben je nog wel een tijdje zwanger met je zus,da's grappig.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar als ik jou was zou ik er gewoon niet vanuit gaan,dan kan het alleen maar meevalen als het wel zo is.
Hou ons vooral op de hoogte!

Nou miepzzz,je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt over dat rotklusje.
Ja vanavond weer een saaie ORvergadering.
Hoort erbij maar moet wel nog klussen,hihi.
Nou ga  even eten en dan tot morgen!!.
Liefs Sam.

goeiemorgen!
vergadering ging niet door,de directeur was het vergeten!        
Vond het niet zo erg was weer op tijd thuis.
Moeten zo weer aan de slag tot 6 uur vanavond.
Werk ze allemaal en tot vanmiddag!

Terug
Bovenaan