ik ga nu beginnen

Hallo allemaal!

Het jeu de boules tournooitje was echt heel erg gezellig, had eigenlijk niet zo'n zin. Maar het was echt gezellig om iedereen weer te zien en ik bleek jeu de boules talent te hebben wat ik volgens mijn opa natuurlijk van hem had... was erg leuk.

Mijn rotklusje was ook echt 'zwaar'. Voor deze relatie heb ik 3.5 jaar een relatie gehad met een jongen die is overleden aan een hartstilstand, zo is onze relatie 'ten einde gekomen'. Wij (die jongen) en ik hadden onze toekomst al helemaal uitgestippelt en waren op zoek naar een huisje om samen te gaan wonen. Toen hij overleed verdween voor mij mijn toekomst. Mijn huidige vriend heb ik 5 jaar daarna ontmoet en in die 5 jaar heb ik wel korte relaties gehad die niet bleken te werken omdat ik er absoluut niet aan toe was om mijn overleden vriend 'los te laten'. Na wat externe hulp heeft hij een mooi plaatsje in mijn hart gekregen, ik ga er nu goed mee om en het is fijn en mooi om aan hem terug te denken. Het doet nu geen pijn meer maar af en toe mis ik hem wel en ben ik verdrietig.

Ik heb nu een super leuke, lieve vriend waar ik op en top gelukkig mee ben en we hebben een hele goede relatie. Ik hou zo ontzettend veel van hem en ik had nooit gedacht dat ik ooit nog zoveel van iemand kon houden. Maar gelukkig... heb ook ik het wel eens mis!

Nou... met een hele omweg komen we nu dan bij het rotklusje aan. Mijn auto heb ik gekregen van de ouders van mijn destijds overleden vriend, het was zijn auto. Het is een oude kleine auto die het afgelopen jaar alleen maar stil heeft gestaan. Ik ben gister naar de ouders van mijn overleden vriend geweest en ik heb hen de auto aangeboden maar ze hoeven hem niet. Ik mag hem verkopen en met het geld iets voor mezelf 'kopen' of investeren in een nieuwe herinnering.

Zijn moeder is heeeeeeeel spiritueel en ik kan een stukje daarin mee gaan maar sta toch echt met 2 benen op de grond. Het was een heftige avond, ik was laat thuis en kon niet in slaap komen. Vanavond bij een excollega'tje eten maar ik ga het niet laat maken... beetje op tijd naar bed.

Zo... het lucht ook wel op om dit even van me af te typen... zit hier alleen in kantoor een beetje te malen..

Nou, meiden... van de hak op de tak... hoe staat het ermee? Hoe gaat het met de billingsmethode en met het klussen?

Liefs,
Miepzzz

Aardige directeur trouwens wonderwensje... hebben jullie in ieder geval ruim de tijd gehad om te klussen, hihi! Hij moest eens weten... hahaha!

Jeetje Miepzzz dat is nogal heftig wat je hebt meegemaakt,zeg!
Hoe oud was je vriend dan toen hij die hartstilstand kreeg?
Hij was toch zeker wel heel erg jong.
Als je geen zin hebt om hierop te antwoorden begrijp ik wel hoor.
Wil geen oude wonden openen.
Maar het moet een hele rottijd voor je zijn geweest,ben blij dat je het een plekje hebt gegeven en weer gelukig in de liefde bent geworden.
Weet zeker dat hij ook blij is dat je opnieuw geluk hebt gevonden.
Als je dingen kwijt wil kan je altijd hier terecht voor een.
Klusen gaat wel goed maar heb nog slijm kunnen ontdekken,als het goed is heb ik 23e mijn ovulatie dus heb nog 2dagen.
Hou het goed in de gaten in ieder geval.
Veel plezier bij je vriendin vanavond,
kus mij.

Hallo allemaal,

Ik lees jullie verhaaltjes al een tijdje, maar heb eigenlijk nooit gereageert erop.
Maarja, aan gezien we allemaal het zelfde hopen, dacht ik, laat ik ook maar eens een berichtje achter laten.
Ben nu ongeveer 2,5 maanden getrouwd, en ook wij zijn druk aan het klussen zo als jullie dat zo mooi zeggen. Zitten nu in ronde 2.
Heb 4 jaar een spiraaltje gehad, en daarvoor 8 jaar de pil.
Dus ik ben al ''ontpild'. Maar heeft iemand enig idee hoelang dat het duurt als je een spiraaltje hebt gehad? Iemand zei dat je er dan direct afwas, maar is dat ook zo?
Weet het niet, maar als iemand het weet...
Ook wij hebben op de honymoon flink geklust, maar helaas zonder resultaat.
We gaan maar weer door..
Heb mijn NOD de 27e, maar hoop natuurlijk dat het weg blijft.
Ojee, bezoek, nou ben morgen vrij, dus kom morgen nog even kijken hier.
doeiiiiii!!!!!!!!

Hallo allemaal,

Jemig Miepzzz dat is nogal wat om dat zo mee te maken. Heftig zeg. Gelukkig ben je nu weer blij in liefde. Dat neemt uiteraard niet weg ,dat je soms geen momenten hebt die heel moeilijk zijn. Je heb met met elkaar veel gedeeld namelijk. Heel veel sterkte daarmee.

Maare wonderwensje ,het slijm kwam bij mij ook van het 1 op het andere moment. Dus ff afwachtens en lekker klussen haha.

Hoi scrabje, Leuk dat jullie ook zo druk zijn. 27e is ook mijn eerste nod dag spannend he. Hou ons vooral op de hoogte.

Succes allemaal

Tes

hoi scrabje!
Wat leuk dat je reageert hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Ik heb zelf nooit een spiraaltje gehad dus ik kan je niet helpen.
Weet het niet zeker mar volgens mij heeft Miepzz er een gehad,misschien dat zij je dan kan verder helpen.
Nog gefeliciteerd met je huwellijk.
Was het ook de dag ven je leven?
Hou ons op de hoogte en blijf gezellig met ons kletsen.

Hey Tess,
komt dat slijm niet ongeveer een dag voor je ei?
Mijn man moest vandaag overwerken en is nog steeds niet thuis,hij zal wel moe zijn dus vanavond wordt het lozen en slapen.
Maar ja het kan niet altijd feest zijn,hihi.
Spannend hoor over 5 dagen jullie NOD,wordt dus weer aftellen!!!
Ik duim voor jullie.
Ik ga nog even lekker in bed lezen,trusten allemaal en tot morgen.
Liefs Sam.

Hé meiden!

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal !!

Scrabje, gezellig dat je met ons mee kletst. Ik heb inderdaad ook een spiraaltje gehad, bij een koperspiraaltje is het zo dat je direct aan de slag kan, een koperspiraaltje geeft namelijk geen hormonen af. Mocht het een mirenaspiraaltje zijn dat je hebt gehad dan kan ik je niet echt een antwoord geven. Ik weet alleen dat mirena ook hormonen bevat en lijkt mij dat, net als bij de pil, de hormonen eerst je lichaam moeten verlaten. Maar weet verder niet hoe het zit, denk dat je op internet dat wel terug kan vinden of even een belletje naar je huisarts.

En wonderwensje, heeft je vriend nog even 'thuisgewerkt'? Hoe dat met dat slijm zit (ik praat gewoon gezellig mee)... Volgens mij komt dat vrij, dat waterige doorzichtige slijm wanneer je eitje 'springt' je moet dan dus zorgen dat er een zaadje van je man zit te wachten en/of zorgen dat je dan binnen 12 uur sex hebt, omdat je eitje 12 uur 'wacht'. Maar weet het niet zeker hoor, ik heb dat eens ergens gelezen.

Mijn vriend was destijds 24 en werd gecremeerd op de dag voordat hij 25 werd. En je haalt geen oude wonden open hoor, ik kan er goed over praten.

Hebben jullie dat filmpje trouwens al gezien dat op het zwangerforum staat, de weg van de eicel en het zaadje, het topic heet filmpje. Mocht je hem niet gezien hebben en hem niet kunnen vinden, laat het dan even weten dan zoek ik em even op. Ik vond het heel bijzonder om te zien.

Nou, werkze nog allemaal, ik ben er vanavond nog eventjes en check vandaag regelmatig!

Veel liefs en een DIKKE knuffel,
Miepzzz

Hallo daar ben ik weer!!

Wou vanmorgen al even komen, maar ja, was vrij dus heb lekker lang in bed gelegen.(was dat om half 10 de telefoon ging anders had ik er om 12 uur nog ingelegen denk ik.)
Ik weet niet wat ik heb, maar eigenlijk hou ik niet zo van uitslapen,(zonde van de dag) maar ik ben de laatste week zo ontzettend moe en lusteloos..
Heb het gevoel dat ik de griep krijg ofzo, want ik ben ook nog ontzettend verkouden.Maar daar gaat het hier niet over, even over het onderwerp verder.

Miepzzz, heb net meteen op de mirena site gekeken, en daar staat dat je meteen na het verwijderen zwanger kan en mag worden, omdat mirena 60 tot 100 % minder hormonen heeft dan de pil. dus dan weten jullie dat ook weer.

Wonderwensje, JA het was idd de dag van mijn leven, alleen vond ik hem veel tesnel voor bij gaan... Had jij daar ook last van?
En jij ook nog gefeliciteerd met je huwelijk!!!

Ik las ook dat jullie het hadden over slijm, maar dat heb ik ook.
Maar hoelang van tevoren springt het eitje dan? Heb daar geen idee van nml.
Iemand....

Terug
Bovenaan