ik ga nu beginnen

Hoi Scrabje,
ja de dag vloog echt zo voorbij.
Zou het zo weer overdoen,had jij ook alles erop en eraan?
MOet echt even naar mijn eten gaan kijken heb het weer verknoeid.

morgen!
weet het niet zeker maar dacht dat ik net mijn eisrong voelde.
 ik had opeens en hele korte steek in mijn zij.
heb er nog nooit opgelet en weet dus ook niet wat ik moet voelen.
'hebben gistetren nog geklust dus dat komt goed uit en volgens mijn berekening ben ik vandaag het meest vruchtbaar.
we zien het wel.
ik ga werken,vandaag afscheid van mijn collega,zal wel emo worden.
laterzzzz.

Hoi Wonderwensje,

Ja, ik zou het ook zo overdoen, en ik had ook alles erop en aan.
Laat mijn man het maar niet horen, die zei al: Het is veel teduur om nog eens over te doen!!

Maar ik had laatst ook zo,n rare steek in mijn zij, net of dat ik hard gelopen had.
En ook had ik daarna een soort van (en dit gaat waarschijnlijk heel raar klinken) kriebel op mijn buik, niet in mijn buik, maar echt het vel op mijn buik jeukte.
Heb het gevoel dat ik een paar kilo ben aangekomen, en helaas zegt mijn spijkerbroek dat het zo is........
Heb het gevoel dat ik opgeblazen ben.. En heb niet veel gegeten of zo. Ben juist niet zo,n goede eter..
 Moest van mijn man een test doen vorige week, en heb dat toen ook gedaan, die test gaf negatief aan....
Maar misschien heb ik tevroeg getest.
GA het maandag weer proberen, als ik dan niet ongi ben..
Hou jullie in ieder geval op de hoogte.
Ga nu even met de hond wandelen en dan een hapje eten.
Kom nog wel even kijken of kletsen morgen!
Doei!!

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op jullie forum.
Mijn vriend (ben niet getrouwd) en ik willen ook graag een kindje. Wij zijn nu bezig met de 1e ronde. Ik heb maandag mijn ovulatie gehad ( heb meteen maar ovutesten gekocht) en heb volgende week zaterdag mijn NOD.
Ik vind het allemaal erg spannend en maak mezelf nu al helemaal gek.
Dan denk ik weer steken in mijn buik te hebben, dan denk ik weer pijnlijke borsten te hebben (volgens mij heb ik al zo vaak gevoeld of ze pijn doen, dat ze nu zo beurs zijn dat ze wel pijn moeten gaan doen!!).
Hebben jullie dit ook of ben ik de enigste die er stiekum toch wel heel veel mee bezig is. Ik hoop gezellig met jullie mee te mogen kletsen. Wij hebben tegen niemand verteld dat wij bezig zijn en het is toch wel erg fijn om het er met iemand over te hebben.
Groetjes, Pippie 81

Hallo iedereen,

Ik voel me ook al 2 weken raar ( misselijk buikpijn en extreme vermoeidheid) ,maar misschien zijn we er idd teveel mee bezig, maarja dat is dan ook wel logisch. Vandaag wel ff depri geworden. Ik heb namelijk een beetje bruin/roze slijm   verloren. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als het een beginnende ongesteldheid is houdt het in dat ik 5 dgn te vroeg ben en ik heb altijd een regelmatige cyclus. Maar wat zou het anders moeten zijn. Ik wordt er toch wel weer een beetje verdrietig avn. Zeker nu me zus zwanger is.   Maarja ff afwachten. Hoe gaat het met de rest van de dames???

Tes

oja scrabje, is idd te vroeg getest hoor. Evt kan je wel 1 dag van te voren doen. Maar zegt niet altijd wat. spannend!

En pippi81. Welkom, het is idd fijn om hier met alle vrouwen die met hetzelfde bezig zijn erover te kunnen praten.

Hoi Pippi.
Gezellig dat je met ons mee kletst.
Tuurlijk zijn we er allemaal mee bezig vooral in het begin is het allemaal erg spannend.
Heb wel ovulatie testen in huis maar gebruik ze nog niet wacht daar nog 2 maanden mee ofzo.
Ik heb niet bij ieder krampje of steekje dat ik denk dat ik zwanger ben.
Maar als het bijna de tijd voor de rode duivels is wordt ik wel zenuwachtig.
Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt en veel s6 met zwanger worden!
Liefs Sam.

Hoi Pipi,

Gezellig dat je er bent! Ik denk idd dat je er een beetje veel meebezig beny, maar dat is logish toch? Heb er zelf ook een beetje last van, vooral nu ik zondag of maandag ongi moet worden... Maar goed. Heb geen ovutesten in huis, en ook geen zwangerschapstesten, want ik denk dat ik dan iedwerdag een keer ga testen(want dat kan ik dan toch niet laten) en dat is niet goed.
Je kan er dus ook teveel meebezig zijn en dan heb je kans dat je schijnzwanger word.
De zus van mijn collega heeft dat gehad, en mijn collega zei dat dat helemaal niet leuk was, alleen heel erg zielig. Toen ik vroeg of dat een hind was naar mij toe, zei ze alleen: wil niet dat jou het zelfde overkomt, want je raakt echt helemaal de weg kwijt...
Maar ik was toch niet van plan om het zover telaten komen, jullie wel?//??????
Nu even lekker met het hondje naar het bos, en genieten van het mooie weer en van mijn welverdiende WEEKEND!!!!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan