ik ga nu beginnen

Grrrr.. Scrabje, ik ben ZZOO jaloers op jou! Ik zit met dit mooie weer gewoon binnen in een warm kantoor. Ik heb zo'n zin om met man en hond lekker over het strand te lopen!
Geniet jij maar dubbel!!

Maar goed, ik zal me even voorstellen. Ook wij gaan beginnen voor ons 1e kindje. Ben nu nog in de ontpil (in mijn geval: ontring) periode.  Heb rond 6 sept mijn NOD als mijn cyclus 30 dagen is. Ik denk dat ik afgelopen week mijn eiersprong heb gevoelt. Heb ook dat slijm gehad en steken in mijn buik en heel erg zere tepels (auw) Zelf op mijn buik liggen deed zeer. Dat is nu gelukkig weer over. Ben wel onwijs moe en soms duizelig.
Ik hou het er maar op dat het allemaal komt doordat mijn lijf nog moet wennen aan het leven zonder nuvaring... Ben benieuwd of dat volgende cyclus ook zo is.
Zijn er meiden die deze 'klachten' ook hebben bij het ontpillen. Vind het soms wel erg overeenkomen met 'zwangerschapskwaaltjes'...

JAAA, ik heb ook weekend. Ben vanmorgen uit de nachtdienst gekomen en hoef pas dinsdag weer te werken. Heerlijk!!

Wordt van het weekend wel weer lastig. Vaak zitten we met vrienden bij elkaar en aangezien ik eigenlijk altijd roseetjes drink............. Ik doe dat eigenlijk liever niet nu, want je weet maar nooit.?!   Gaat vast erg opvallen. Een vriendin van me die nu 10 weken zwanger is zei dat drank niet uitmaakt omdat de eerste 4 weken de placenta nog niet is aangelegd en je dus geen bloedverbinding hebt. Is dit zo?? Lijkt me een beetje raar. Ik dacht dat drinken vanaf de conceptie wel kwaad kan.
Wat denken jullie ervan en hoe gaan jullie hiermee om? Als ik niets drink en het duurt een lange tijd voor we zwanger zijn heeft iedereen het door en we willen het wel graag voor ons tweeen houden.

Nou scrabje wordt een spannend weekend voor je. Ik duim voor je dat de RD wegblijven.
Hebben jullie trouwens ook zo'n lijst waarop jullie rondes en NOD's bijhouden??

Pippie81

Hoi hoi.
Welkom Marretje bij ons,gezellig dat er steeds meer meiden komen!
Ik weet niet wat er waart is over het drankgebruik.
Wat ik wel weet dat ik gewoon nog lekker van de alcohol blijf genieten zolang ik nog niet zwanger ben.
Vanmiddag heel de midag met mijn vriendin in de tuin gezeten en  zelfgemaakte Moijito's gedronken.
Misschien duurt het nog wel een jaar voordat ik zwanger ben en dan zou ik deze gezellige middagen en avonden toch heel erg missen!
Ik ga me nu lekker klaarmaken want wordt om half 7 gehaald.
We hebben een afscheidsetentje van 2 collega's die bij ons weggaan.
Ik check vanavond nog wel even als ik thuiskom.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
Gaan jullie nog iets leuks doen?
Wij gaan   op bezoek bij een koppeltje dat we tijdens onze huwelllijksreis hebben leren kennen.
Liefs Sam.

Hallo allemaal,

Wat gezellig, de afgelopen dagen heb ik de site niet bekeken en ik open het topic en zie allemaal nieuwe mensen. Gezellig dat jullie meekletsen!

Volgens mij is het idd logisch dat je er veel mee bezig bent, het is ook een hele stap die je maakt en het feit dat je de stap neemt betekend dat je heeeeeeeeeel graag wil. Bekijk het maar zo... vroeger kon je ook niet wachten tot sinterklaasavond (pfffff, wat een vergelijking maar goed).

Wonderwensje, hoe was het afscheid van je 2 collega's? Ik had gister ook afscheid van een collega en één van de 2 mensen waar ik voor werk gaf aan dat hij ging stoppen, schrok er zo van dat ik spontaan ben gaan janken..haha. Echt weer iets voor mij! Maar goed, als jij fijn intensief samenwerkt dan is dat ook wel logisch. Dacht wel meteen... en nou hoop ik helemaal dat het de volgende maand meteen raak is!

Hoop dat alles goed gaat met iedereen en ik beloof plechtig dat ik dit weekend nog een keertje check!

Veel liefs en groetjes!

Hoi hoi allemaal!
Nou de klusweek zit er weer op en nu maar weer afw8ten.
Wat een weertje dit weekend,heerlijk!
 Heb wel en errug slecht weekend qua eten achter de rug!
Vrijdag afscheidsetentje bij de pizzaria,gisteren bij vrienden in Den Bosch geweest en in een restaurant gegeten en vandaag heb je hier 'Dordt op je bord' dan kun je bij allerlei restaurants eten en betaal je voor een voorgerecht 2,50 en voor een hoofdgerecht 5,00euro!
Kunnen we eens een restaurant proberen waar we nog nooit zijn geweest.
Ben benieuwd!
Morgen weer werken,bah!
Jullie nog iets leuks gedaan?
Liefs Sam.

Hallo allemaal,

Hoe is het met iedereen????? Fijn weekend gehad? Zoals jullie in mijn voorgaande berichten hadden kunnen lezen zou ik de 27ste mijn eerste nod dag hebben. Maar ik heb me vergist. was toch even 2 dgn eerder. Ik heb me gisterochtend getest. En ik kan alleen maar zeggen   de test is positief............. Natuurlijk is het hartstikke pril en kan er nog van alles gebeuren. Normaal gesproken zou ik het ook niet zo vroeg hier vertellen, maar ik had ook zoiets van ja. We delen hier van alles over het klussen etc en dan vind ik het zo raar om ineens helemaal niks meer te laten horen. Wij zijn uiteraard helemaal gelukkig. en hopen dat we de 3 maand helemaal goed doorkomen.

Wonderwensje heel veel plezier vanavond met het eten. Dat soort avonden zijn altijd leuk.
Voor diegene die gaan klussen veel kluplezier. en tot snel.

Tes

Hey Tess!
GEFELICITEERD!!!!!!!!
Wat gaaf voor jullie en nog best snel ook want hoelang was jij ook alweer bezig?
Toch nog niet zo lang?
Nou ik ben hartstikke blij voor jullie en ik hoop natuurlijk dat wij snel volgen.
Je gaat nu zeker op het zwanger forum schrijven,ik hoop dat je ons wel nog laat weten hoe het je allemaal vergaat.
Heel veel plezier en geniet ervan,
dikke kus Sam,

goedemorgen,

Ja het is zeker snel allemaal, In juli hebben we voor het zonder condoom geklust. Maar dit was 3 dgn voor mijn menstruatie. Dus dat telt eigenlijk niet mee. In augustus rond de eisprong flink geklust. en eigenlijk dus in 1 maand raak. Ik ga heel hard duimen voor jullie allemaal. Ik kom hier ook zeker zo af en toe nog kijken. Wil namelijk ook graag weten hoe het met jullie is.

Fijne dag allemaal.

Tes

Terug
Bovenaan